Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-09-21, 09:47 Użytkowników: 76188
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Poradnik po rejestrachi
Autor Wiadomość

Szymon9910911 





Informacje
Nick w MP: Tetral [you]
Wiek: 18
Na forum: 1324 dni
Posty: 256
Piwa: 9
Respekt: 70

Wysłany: 2016-03-05, 22:02   Poradnik po rejestrachi



Witam chciał bym aby ktoś podsunol mi pomysł na taki tutorial po rejestracyjny zapoznajacy ze serwerem .ma ktoś taki pomysł ? Myślałem cos nad timerami ale to chyba bez sensu co nie ?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Iggy 





Informacje
Nick w MP: Iggy
Wiek: 18
Na forum: 1783 dni
Posty: 2655
Piwa: 926
Respekt: 793,9
Respekt: 793,9Respekt: 793,9

Wysłany: 2016-03-06, 09:55   



http://gtao.pl/dm-jak-zro...ghlight=#564238

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szymon9910911 





Informacje
Nick w MP: Tetral [you]
Wiek: 18
Na forum: 1324 dni
Posty: 256
Piwa: 9
Respekt: 70

Wysłany: 2016-03-06, 10:34   



A jeśli bym chciał to urzyć bez pytania to poprostu gdy już skończy rejestracje ustawić mu timer ? I tam dawać to ? bo o to mi chodzi najbardziej że ja nie daje zapytania nie chodzi mi ustawienie kamery ani pytanie czy chce tylko bym chciał zamiast dialogów dać td więc myślałem nad timerem i nvm co robić :c

Postaw piwo autorowi tego posta
 

SyNTheTiC 
Były Pawner





Informacje
Nick w MP: FatalErroR
Wiek: 21
Na forum: 1334 dni
Posty: 192
Piwa: 580
Respekt: 170,5
Respekt: 170,5Respekt: 170,5

Wysłany: 2016-03-06, 11:21   



Kod:


//do onplayerconnect

//Gdzieś na dole
Tut(playerid);
forward Tut(playerid);
Public Tut(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Na naszym serwerze musisz przestrzegać poniższych zasad");
SetTimer("Tut2",5000,false);
return 1;
}
forward Tut2(playerid);
Public Tut2(playerid);
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Bla bla bla itd");
return 1;
}

Robiłem to na forum jak będą błędy to pisz

_________________
Wolę Respekt Zamiast Piw :D



IP: 155.133.46.35:7777

TS3: 155.133.46.35:9987

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szymon9910911 





Informacje
Nick w MP: Tetral [you]
Wiek: 18
Na forum: 1324 dni
Posty: 256
Piwa: 9
Respekt: 70

Wysłany: 2016-03-06, 11:26   



Jeszcze nie sprawdzalem ale zaraz sprawdze a i pytane po co //W onplayerconect ? :d bo nie rozumiem tego komentarza ale wracająć teraz zrobiłem tak do enuma dodałem bool:Tutorial i potem po zakonczeniu rejestracji
Kod:

if(dialogid == PLEC)
{
if(response)
{
new NickGracza[MAX_PLAYER_NAME];
new Gracze[64];
GetPlayerName(playerid, NickGracza, sizeof(NickGracza));
format(Gracze, sizeof(Gracze), KONTA, NickGracza);
if(listitem == 0)
{
dini_IntSet(Gracze, "Skin", 56);
}
if(listitem == 1)
{
dini_IntSet(Gracze, "Skin", 2);
}
/*SpawnPlayer(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);*/
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][0]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][2]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][3]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][4]);
CancelSelectTextDraw(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][Tutorial] == false)
{
SetTimerEx("Tutorial", 10000, true, "i", playerid);
}
}
}
co myslicie o tym?

[ Dodano: 2016-03-06, 11:28 ]
Sprawdzilem kod i poprawilem ze np publick bylo z durzej to tera małej xD ale i tak są błędy :p
Kod:

new.pwn(754) : error 055: start of function body without function header
new.pwn(756) : error 010: invalid function or declaration


Postaw piwo autorowi tego posta
 

SyNTheTiC 
Były Pawner





Informacje
Nick w MP: FatalErroR
Wiek: 21
Na forum: 1334 dni
Posty: 192
Piwa: 580
Respekt: 170,5
Respekt: 170,5Respekt: 170,5

Wysłany: 2016-03-06, 11:35   



"Szymon9910911" napisał/a:

Jeszcze nie sprawdzalem ale zaraz sprawdze a i pytane po co //W onplayerconect ? :d bo nie rozumiem tego komentarza ale wracająć teraz zrobiłem tak do enuma dodałem bool:Tutorial i potem po zakonczeniu rejestracji
Kod:

if(dialogid == PLEC)
{
if(response)
{
new NickGracza[MAX_PLAYER_NAME];
new Gracze[64];
GetPlayerName(playerid, NickGracza, sizeof(NickGracza));
format(Gracze, sizeof(Gracze), KONTA, NickGracza);
if(listitem == 0)
{
dini_IntSet(Gracze, "Skin", 56);
}
if(listitem == 1)
{
dini_IntSet(Gracze, "Skin", 2);
}
/*SpawnPlayer(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);*/
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][0]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][2]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][3]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][4]);
CancelSelectTextDraw(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][Tutorial] == false)
{
SetTimerEx("Tutorial", 10000, true, "i", playerid);
}
}
}
co myslicie o tym?

[ Dodano: 2016-03-06, 11:28 ]
Sprawdzilem kod i poprawilem ze np publick bylo z durzej to tera małej xD ale i tak są błędy :p
Kod:

new.pwn(754) : error 055: start of function body without function header
new.pwn(756) : error 010: invalid function or declaration



dodalem do onplayerconnect tak abyś pomyślał gdzie dodać może być tam może być przy onplayerspawn może podaj jakie to linijki mam sobie liczyć? i wgl naprawdę dini? teraz się RFILE,DFILE używa

_________________
Wolę Respekt Zamiast Piw :D



IP: 155.133.46.35:7777

TS3: 155.133.46.35:9987

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szymon9910911 





Informacje
Nick w MP: Tetral [you]
Wiek: 18
Na forum: 1324 dni
Posty: 256
Piwa: 9
Respekt: 70

Wysłany: 2016-03-06, 11:46   



Dini według mnie wygodne a co z tym kodem ? Pomozesz?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

SyNTheTiC 
Były Pawner





Informacje
Nick w MP: FatalErroR
Wiek: 21
Na forum: 1334 dni
Posty: 192
Piwa: 580
Respekt: 170,5
Respekt: 170,5Respekt: 170,5

Wysłany: 2016-03-06, 11:48   



Wygodne ale wolne może dzisiaj zrobię skrypt oparty na DFILE. Podaj te linijki w ,których wyszukuje ci błąd

_________________
Wolę Respekt Zamiast Piw :D



IP: 155.133.46.35:7777

TS3: 155.133.46.35:9987

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szymon9910911 





Informacje
Nick w MP: Tetral [you]
Wiek: 18
Na forum: 1324 dni
Posty: 256
Piwa: 9
Respekt: 70

Wysłany: 2016-03-06, 11:50   



Ehh wylaczylem PC :/ tera nie podam a masz jakiś poradnik do tegodfile ?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

SyNTheTiC 
Były Pawner





Informacje
Nick w MP: FatalErroR
Wiek: 21
Na forum: 1334 dni
Posty: 192
Piwa: 580
Respekt: 170,5
Respekt: 170,5Respekt: 170,5

Wysłany: 2016-03-06, 11:51   



Nie mam ale napiszę pewnie dzisiaj skrypt co i jak oczywiście jak znajdę czas

_________________
Wolę Respekt Zamiast Piw :D



IP: 155.133.46.35:7777

TS3: 155.133.46.35:9987

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szymon9910911 





Informacje
Nick w MP: Tetral [you]
Wiek: 18
Na forum: 1324 dni
Posty: 256
Piwa: 9
Respekt: 70

Wysłany: 2016-03-06, 11:53   



To dzięki a co myślisz o kodzie który ja wymyslilem z bool:tutorial?

[ Dodano: 2016-03-06, 15:48 ]
SyNTheTiC, bledy w linice
Kod:

754:{ 756:return 1;


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Iggy 





Informacje
Nick w MP: Iggy
Wiek: 18
Na forum: 1783 dni
Posty: 2655
Piwa: 926
Respekt: 793,9
Respekt: 793,9Respekt: 793,9

Wysłany: 2016-03-06, 19:49   



Szymon9910911, jak chcesz to koniecznie w TextDraw to masz dwie opcje. Możesz zrobić klikalny TextDraw z napisem "Dalej" i po kliknięciu w TextDraw wykonujesz to, co w OnDialogResponse w kodzie, do którego link podałem wyżej.

Druga opcja to po rozpoczęciu poradnika uruchamiasz timer, bez powtarzania, dla gracza, nie globalny. W publicu od timera dajesz kolejny slajd tutoriala i uruchamiasz kolejny timer. Aby nie robić kilku timerów możesz zrobić zmienną dla każdego gracza np. new SlajdPoradnika[MAX_PLAYERS]; i po tym upływie czasu pierwszego slajdu ustawiać tą zmienną na 1, a później w publicu od timera sprawdzasz, jak zmienna równa jest 1 to dajesz kolejny slajd, jak 2 to kolejny itd. Nie zapomnij później wyzerować zmiennych. Jak dalej coś nie wiesz to pisz. :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szymon9910911 





Informacje
Nick w MP: Tetral [you]
Wiek: 18
Na forum: 1324 dni
Posty: 256
Piwa: 9
Respekt: 70

Wysłany: 2016-03-07, 15:01   



zrobiłem tak
Kod:

if(dialogid == PLEC)
{
if(response)
{
new NickGracza[MAX_PLAYER_NAME];
new Gracze[64];
GetPlayerName(playerid, NickGracza, sizeof(NickGracza));
format(Gracze, sizeof(Gracze), KONTA, NickGracza);
if(listitem == 0)
{
dini_IntSet(Gracze, "Skin", 56);
}
if(listitem == 1)
{
dini_IntSet(Gracze, "Skin", 2);
}
/*SpawnPlayer(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);*/
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][0]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][2]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][3]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie[playerid][4]);
CancelSelectTextDraw(playerid);
SetTimer("Tutorial1", 20000, false);
}
}

Kod:

forward Tutorial1();
public Tutorial1()
{
for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; i++)
{

}
return 1;
}
i zrobiłęm jak mówiłeś nie global tylko dla gracza lecz nie rozumiałem dalej o co ci chodzi :/

Postaw piwo autorowi tego posta
 

ToxiC. 





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 2433 dni
Posty: 3867
Piwa: 8088
Respekt: 1133,8
Respekt: 1133,8

Wysłany: 2016-03-07, 22:19   



Pawn
new Tut[MAX_PLAYERS], Tut_Timer[MAX_PLAYERS]; //góra
Tut[playerid] = 0//onplayerconnect
//Timer zmien na:
Tut_Timer[playerid] = SetTimerEx("Tutorial1"20000true"i"playerid);
//pod timerem dajesz
Tut[playerid] = 1;
if(Tut[playerid] == 1)
{
 // Poradnik 1

Tut[playerid] = 2;
}


Teraz Tutorial1;
Pawn
forward Tutorial1(playerid);
public Tutorial1(playerid)
{
if(Tut[playerid] == 0) return 1;
if(Tut[playerid] == 2)
{
 //Poradnik 2 - co ma sie dziać
}
else if(Tut[playerid] == 3)
{
 //Poradnik 3
}
else if(Tut[playerid] == 4)
{
//Poradnik 4
 //Zakladamy że tym poradnikiem kończymy tutorial, więc tutaj musisz spawnować gracza, zakończyć timer itd.. Czyli klltimer;
KillTimer(Tut_Timer[playerid]);
Tut[playerid] = 0//ustawiamy na 0 tutorial. 
}

Tut[playerid] ++; //bez zmian, gdy tut 1 się skonczy to doda +1, przez co gdy timer ponownie się wykona to będzie tutorial 2 i tak w kółko.
return 1;
}


Ostatnio zmieniony przez ToxiC. 2016-03-07, 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szymon9910911 





Informacje
Nick w MP: Tetral [you]
Wiek: 18
Na forum: 1324 dni
Posty: 256
Piwa: 9
Respekt: 70

Wysłany: 2016-03-07, 22:25   



ok dzięki lecz. nie to ze wybrzydzam ale nie moge połapac czemu
Kod:

Tut[playerid] = 0; //onplayerconnect
//Timer zmien na:
Tut_Timer[playerid] = SetTimerEx("Tutorial1", 20000, true, "i", playerid);
//pod timerem dajesz
Tut[playerid] = 1;
najpierw tut na 0 a potem na 1 zastanawiam się :/

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: poradnik :: rejestrachi
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 18