Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-12-18, 21:14 Użytkowników: 72592
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Blokada strzelania z hydry
Autor Wiadomość

polaczkos 
SA Life - 80&





Informacje
Nick w MP: polaczkos
Wiek: 17
Na forum: 996 dni
Posty: 134
Piwa: 1
Respekt: 45,3

Wysłany: 2017-11-11, 21:29   Blokada strzelania z hydry



Jak zablokować strzelanie z hydry ?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

dbn69 





Informacje
Nick w MP: neQ.
Wiek: 15
Na forum: 432 dni
Posty: 417
Piwa: 127
Respekt: 230,5
Respekt: 230,5Respekt: 230,5

Wysłany: 2017-11-11, 21:39   




Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

toggleControl


_________________
http://gtao.pl/%3Cfont-co...pg-vt116495.htm



"Na tym serwerze stawiamy na graczy!"
Forum: http://modern-rpg.pl/
Discord: https://discord.gg/hDBpRez

Developer neQ.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

polaczkos 
SA Life - 80&





Informacje
Nick w MP: polaczkos
Wiek: 17
Na forum: 996 dni
Posty: 134
Piwa: 1
Respekt: 45,3

Wysłany: 2017-11-11, 21:50   



Zrobiłem tak i nie działa

strona client
function blockShoot100( )
    if getElementModel(theVehicle) == 520  then
        toggleControl("vehicle_fire",false)
    end
end
addEventHandler("onClientRender"rootblockShoot100)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

.WhiteBlue 
^-^





Informacje
Nick w MP: .WhiteBlue
Wiek: 17
Na forum: 498 dni
Posty: 405
Piwa: 1030
Respekt: 322,5
Respekt: 322,5Respekt: 322,5Respekt: 322,5

Wysłany: 2017-11-11, 21:53   



Zapoznaj się z tym:


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

getPedOccupiedVehicle


_________________



REAKTYWACJA OUR GAME !

Forum: www.og-rpg.com
Fanpage: https://www.facebook.com/og.rpg.mta/

Postaw piwo autorowi tego posta
 

polaczkos 
SA Life - 80&





Informacje
Nick w MP: polaczkos
Wiek: 17
Na forum: 996 dni
Posty: 134
Piwa: 1
Respekt: 45,3

Wysłany: 2017-11-11, 22:08   



mogę prosić przykład bo nie rozumiem co robię żle

[ Dodano: 2017-11-11, 22:11 ]

function blockShoot100()
    local theVehicle getPedOccupiedVehicle (localPlayer)
    if theVehicle then
        if getElementModel(theVehicle) == 520  then
        toggleControl("vehicle_fire",false)
        end
    end
end
addEventHandler("onClientRender"rootblockShoot100)

bład z getPedOccupiedVehicle

[ Dodano: 2017-11-11, 22:39 ]
Działą lecz jest jeden problem dakładnie taki

kod wygląda tak

function blockShoot100()
    localVehicle getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    if getElementModel(localVehicle) == 520  then
    toggleControl("vehicle_fire",false)
    toggleControl("vehicle_secondary_fire",false)
    end
end
addEventHandler("onClientRender"rootblockShoot100)


[ Dodano: 2017-11-13, 18:05 ]
??

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: blokada :: strzelania :: hydry
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 21