Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-05-21, 15:11 Użytkowników: 74581
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Bot na serwer RPG 4LIFE
Autor Wiadomość

SpejsKadet 





Informacje
Nick w MP: SpejsKadet
Wiek: 18
Na forum: 119 dni
Posty: 1
Respekt: 50

Wysłany: 2018-01-23, 12:48   Bot na serwer RPG 4LIFE



Mam pytanie czy są jakiekolwiek boty albo skrypty na serwer 4life ?
Np na dojazd z punktu a do b albo na pracę w magazynie

Postaw piwo autorowi tego posta
 

_Haze 
Peace Yo!





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 16
Na forum: 1248 dni
Posty: 1683
Piwa: 2054
Respekt: 1020
Respekt: 1020

Wysłany: 2018-01-23, 13:28   



nie

Postaw piwo autorowi tego posta
 

PolskiSebek12 
Programista





Informacje
Nick w MP: CrosRoad95
Wiek: 20
Na forum: 1411 dni
Posty: 308
Piwa: 1914
Respekt: 253
Respekt: 253Respekt: 253Respekt: 253

Wysłany: 2018-01-23, 19:00   



myślę że chodzi co path finding ( szukanie drogi ) + artificial intelligence (ai, sztuczna inteligencja ), owszem, możesz to dodać na serwer ale będzie wiązało się to z wysokim zużycie procesora i ramu na serwerze.
MOŻE na małych serwerach do 20 graczy byłby sens stworzenia "sztucznego tłumu" w postaci botów ale na takim 4lifie gdzie gra kilkaset osób nie ma to sensu. Do tego to wszystko musi się synchronizować - RIP internet.

_________________
]Ätśń”\ń¶Ă0ĺ)óń†”3ŃyPXçˇ.+U´]Đ®'„ëŠPK&ú°íb‹!R$ƒƒśac\+¤¬„`,U„ŕ#1vXŞ•”&ĐƒraFş¸ˇdiź«·ç%eŚŞŞ(FĄ.Şe-ĄaÖ˙Ă/ţĂß˙-oĺÚţ”ďáÇö%ŕ˙r÷Yxßő›ż'ćőwlĽnće)VŤłFŤčDĘ…®ëčşŔš¬ĺ„U%dúˆŹxŹ1Đő=±ß˛¬•ižpĆPŇŠµo ¤Ç̇'¤TpÖś
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
.WhiteBlue

Pevo 
Ja wiem lepiej





Informacje
Nick w MP: Pevo
Wiek: 7
Na forum: 654 dni
Posty: 323
Piwa: 285
Respekt: 245,8
Respekt: 245,8Respekt: 245,8

Wysłany: 2018-01-25, 17:18   



Teorytycznie to jest do zrobienia. Są rzeczy typu autohotkey. Wystarczy napisać prosty program, który będzie wciskał daną kombinację klawiszy i będzie to powtarzał. Jednak nie można się pomylić w obliczeniach ani trochę, bo po jakimś czasie program będzie np. skręcał podczas gdy zakręt jest dopiero za kilka metrów.

_________________
Discord: Pevo#3511
GG: 64700204

Umiejętności: PHP,HTML,CSS,LUA,JS,NODE.JS,C#, zarządzanie serwerami Ubuntu/Debian
Postaw piwo autorowi tego posta
 

PolskiZiomal 
Uczący się LuaMaster





Informacje
Nick w MP: Sc4rry
Wiek: 38
Na forum: 1390 dni
Posty: 113
Piwa: 434
Respekt: 7,3

Wysłany: 2018-01-27, 17:39   



Pevo, To mu tyle zajmie że masakra,będzie musiał to robić w kordach,to jest podobnie tak jak z markerami w pracy,wiele prac jest ze z jednego markeru do drugiego,musiałby kordy co i jak zrobić,wliczając w to zmiane kierunku i nie tylko.

_________________
1300 Dni - 20 luty 2018
GG:64748540
-- Ucze się!
Pomogłem ci
?
Możesz zostawić :piwo: oraz R*
Montażysta/skrypter/mapper/uczacy sie grafik/webmaster.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

SylvekHTG 





Informacje
Nick w MP: Sylvek
Wiek: 18
Na forum: 950 dni
Posty: 54
Piwa: 115
Respekt: 165,8
Respekt: 165,8Respekt: 165,8

Wysłany: 2018-01-28, 21:47   



Bawiłem się kiedyś w to przy użycia autoKeyboarda ale jak wyżej; bot po kilku minutach pracy nie wchodził już w marker i zmieniał swój tor. Teoretycznie najprościej było by stworzyć plik lua po c side, lecz antycheat mta to wykryje. Można też ingerować w pliki samego gta sa ale to tez antycheat może wykryć jako trainer czy coś. Ostatecznie pozostaje bawienie się z funkcją znajdywania pikseli, lecz myślę, że prędzej wymyślisz obejście anty cheata niż dokładnie to ustawisz.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: bot :: serwer :: rpg :: 4life
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 18