Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-09-26, 04:23 Użytkowników: 76241
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
Brama na ID skina
Autor Wiadomość

ReMiK1337 
Mapper / Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: ToXu
Wiek: 15
Na forum: 251 dni
Posty: 152
Piwa: 23
Respekt: 60

Wysłany: 2018-02-13, 19:58   Brama na ID skina



Siemka, da rade zrobić coś takiego że brama otwierałaby się osobom tylko z podanym w skrypcie skinem? Za Pomoc daje :piwo: :piwo: :piwo:

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 843 dni
Posty: 1271
Piwa: 2734
Respekt: 278,3
Respekt: 278,3Respekt: 278,3Respekt: 278,3

Wysłany: 2018-02-13, 20:00   



Potrzebne funkcje:
- moveObject a przed tym createObject,
- getElementModel,
- createMarker (lub cuboid).
i chyba wszystko.

_________________

Support-Team: 09.09.2018r

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
ReMiK1337

Grace 
Kierowca Pralki





Informacje
Nick w MP: Grace
Wiek: 16
Na forum: 628 dni
Posty: 159
Piwa: 444
Respekt: 50,5

Wysłany: 2018-02-13, 20:08   





function otworzBrame()
    local skin getElementModel(source)
    if skin == or skin == 2 then -- 1 lub 2 zamień sobie na ID skina które mogą otwierać bramy
        -- funkcje dototwierania bramy
    else
        outputChatBox("Nie masz odpowiedniego skina aby otworzyć tą bramę!"source25500)
    end
end


Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
ReMiK1337

ReMiK1337 
Mapper / Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: ToXu
Wiek: 15
Na forum: 251 dni
Posty: 152
Piwa: 23
Respekt: 60

Wysłany: 2018-02-13, 20:30   



Grace, dałbyś rade napisać coś takiego dla mnie? Bo niestety nie wiem jak zrobić z tym cuboidem i wgl.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Ciastuuś 
# PHP # LUA #





Informacje
Nick w MP: Ciastuuś
Wiek: 19
Na forum: 263 dni
Posty: 706
Piwa: 1159
Respekt: 500
Respekt: 500

Wysłany: 2018-02-13, 20:33   



"ReMiK1337" napisał/a:

Grace, dałbyś rade napisać coś takiego dla mnie? Bo niestety nie wiem jak zrobić z tym cuboidem i wgl.


Dodajesz do kodu funkcję


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

createColCuboid


_________________

##### Pomogłem Ci? Liczę na :piwo: oraz R* #####
#### Oferuję pomoc w dziedzinie: ####
### PHP # HTML # JS # Lua ###
## Panel Gracza - Sprzedam ##
# Kontakt: PW & Ciastuuś#1378 #

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
ReMiK1337

ReMiK1337 
Mapper / Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: ToXu
Wiek: 15
Na forum: 251 dni
Posty: 152
Piwa: 23
Respekt: 60

Wysłany: 2018-02-13, 20:43   



Próbowałem napisać to ale wgl mi nie wychodzi.
Nw co w które miejsce dać żeby gdzie się otwierała brama i wgl.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Barcioo 
Kiedyś to było ST





Informacje
Nick w MP: Bartek.
Wiek: 18
Na forum: 1240 dni
Posty: 527
Piwa: 1011
Respekt: 460
Respekt: 460

Wysłany: 2018-02-13, 21:39   




object createObject(...)


marker createMarker(...)




addEventHandler"onMarkerHit"marker, function ()
 local skin getElementModel(source)
  if skin == or skin ==  then -- 1 lub 2 zamień sobie na ID skina które mogą otwierać bramy
    moveObject(object,czasotwierania,x,y,z)   -- pozycja otwarta 
    else
      outputChatBox("Nie masz odpowiedniego skina aby otworzyć tą bramę!"source25500)
    end
end)


addEventHandler"onMarkerLeave"marker, function ()
   moveObject(object,czasotwierania,x,y,z)  -- do pozycji zamknijętej
end)


[ Dodano: 2018-02-13, 21:41 ]
Jeśli cuboidów nie ogarniasz to polecam ci alfe na 0 będzie nie widzialne

_________________
Programista coś tam umie w Lua


Kanał Youtube;
A tu zapraszam
, pomogłem Ci? Wynagrodź mnie :piwo: :)


SUPPORT TEAM- 2016-09-03 do 2018-05-25
Test Mod- 2018-05-25
1k dni na Forum - 2018-01-28


GG: 62111935
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
ReMiK1337

ReMiK1337 
Mapper / Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: ToXu
Wiek: 15
Na forum: 251 dni
Posty: 152
Piwa: 23
Respekt: 60

Wysłany: 2018-02-14, 18:17   



Niestety gdy wchodzę w marker to brama się nie otwiera a napisałem w skrypcie kordy i wgl

[ Dodano: 2018-02-14, 18:20 ]
Znaczy czasem się otworzy ale się już nie zamknie

[ Dodano: 2018-02-14, 18:27 ]
I to w dodatku nie otwiera się od razu tylko gdy wejde i wyjde w marker

[ Dodano: 2018-02-14, 18:29 ]
teraz jeszcze zauważyłem że nie trzeba mieć tego skina by brama się otworzyła

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 843 dni
Posty: 1271
Piwa: 2734
Respekt: 278,3
Respekt: 278,3Respekt: 278,3Respekt: 278,3

Wysłany: 2018-02-14, 18:37   



Pokaż db3, i sprawdź:
 
if skin == or skin ==  then 

Czy ta linijka jest poprawna.

_________________

Support-Team: 09.09.2018r

Postaw piwo autorowi tego posta
 

ReMiK1337 
Mapper / Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: ToXu
Wiek: 15
Na forum: 251 dni
Posty: 152
Piwa: 23
Respekt: 60

Wysłany: 2018-02-14, 19:15   



Zmieniłem to wcześniej bo też to zauważyłem, mam tak w skrypcie:
Kod:


if skin == 1 or skin == 2 then


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 843 dni
Posty: 1271
Piwa: 2734
Respekt: 278,3
Respekt: 278,3Respekt: 278,3Respekt: 278,3

Wysłany: 2018-02-16, 17:34   



Pokaż cały kod.
Po jakiej stronie client/server znajduje się skrypt?

_________________

Support-Team: 09.09.2018r

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Ciastuuś 
# PHP # LUA #





Informacje
Nick w MP: Ciastuuś
Wiek: 19
Na forum: 263 dni
Posty: 706
Piwa: 1159
Respekt: 500
Respekt: 500

Wysłany: 2018-02-16, 19:27   



Trzymaj,

-- // Lista skinów z uprawnieniami do otwierania bramy \\ --

local uprawnieniaSkin = {

    [ID]=true;
    
} 

-- // Tworzymy obiekt jak i strefe \\ --

   brama createObject id,obiektuxy zrxryrz ) 
   strefaBrama createColCircle xy zrozmiar ) 
  
-- // Funckja na otwieranie bramy po wejściu w strefe \\ --  
  
function otworzBrama(thePlayer) 
    local skin getElementModel (thePlayer) 
    if uprawnieniaSkin[skinthen 
       moveObject (brama5000xy z end 
end 
addEventHandler"onColShapeHit"strefaBramaotworzBrama ) 
  
-- // Funckja na zamykanie bramy po wyjściu z strefy \\ --
  
function zamknijBrama(thePlayer) 
    local skin getElementModel (thePlayer) 
    if uprawnieniaSkin[skinthen 
       moveObject (brama5000id,obiektuxy zrxryrz end 
end 
addEventHandler"onColShapeLeave"strefaBramazamknijBrama 


_________________

##### Pomogłem Ci? Liczę na :piwo: oraz R* #####
#### Oferuję pomoc w dziedzinie: ####
### PHP # HTML # JS # Lua ###
## Panel Gracza - Sprzedam ##
# Kontakt: PW & Ciastuuś#1378 #

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: brama :: skina
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 18