Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-10-20, 20:03 Użytkowników: 71841
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Bramy LS
Autor Wiadomość

Kunker 





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 51 dni
Posty: 20
Piwa: 8
Respekt: 50

Wysłany: 2017-10-11, 21:27   Bramy LS



https://imgur.com/a/T0RtT
wie ktos jak usunac te bramy?
W edytorze sie nie da chyba skryptem a jezeli tak to da ktos skrypt na to?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

.WhiteBlue 
^-^





Informacje
Nick w MP: .WhiteBlue
Wiek: 17
Na forum: 439 dni
Posty: 346
Piwa: 905
Respekt: 297,3
Respekt: 297,3Respekt: 297,3Respekt: 297,3

Wysłany: 2017-10-11, 22:34   



Pobierz sobie ten program:
- http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801

Usuń wybrane obiekty.

A następnie zmień funkcje z SAMP'a na MTA.

_________________



REAKTYWACJA OUR GAME !

Forum: www.og-rpg.com
Fanpage: https://www.facebook.com/og.rpg.mta/

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Kunker

Kunker 





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 51 dni
Posty: 20
Piwa: 8
Respekt: 50

Wysłany: 2017-10-12, 16:35   



No tak usunalem to w tym editorze dalem show code przerobilem go na lua ale nie dziala :/

[ Dodano: 2017-10-12, 16:37 ]
Powiesz gdzie jest ta funkcja? ten kod zmienialem rezcnie

Postaw piwo autorowi tego posta
 

l3g3nd4 
Mapper* <3





Informacje
Nick w MP: l3g3nd4
Wiek: 28
Na forum: 251 dni
Posty: 66
Piwa: 4
Respekt: 50

Wysłany: 2017-10-12, 19:46   



Jest pewnien skrypt na usunięcie takich obiektów, jak go znajdę to tu napisze..

[ Dodano: 2017-10-12, 19:49 ]
removeWorldModel ID OBIEKTU KTÓRY CHCESZ USUNĄĆODLEGŁOŚC USUWANIA OBIEKTÓW Z PODANYCH KOORDYNATÓWxyz


całość wygląda tak
removeWorldModel 14135069.9000015258791210.099975585919.10000038147


Robisz nowy "skrypt", może on być po stronie servera, lecz nie wiem jak z clientem :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Kunker

Kunker 





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 51 dni
Posty: 20
Piwa: 8
Respekt: 50

Wysłany: 2017-10-12, 20:34   



nie dziala :(



zrobilem to w map construction i przerobisz to do lua?

Kod:

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1904.3750, -1879.7344, 13.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1909.6563, -1879.7344, 13.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1914.9297, -1879.7344, 13.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1920.1953, -1879.9531, 13.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1925.4609, -1879.9609, 13.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1930.7188, -1879.7344, 13.6797, 0.25);


  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

l3g3nd4 
Mapper* <3





Informacje
Nick w MP: l3g3nd4
Wiek: 28
Na forum: 251 dni
Posty: 66
Piwa: 4
Respekt: 50

Wysłany: 2017-10-13, 17:20   



Chcesz usunąć te "Siatki" tylko ?

Zaraz to zrobię..

[ Dodano: 2017-10-13, 17:27 ]
META
<meta>
    <script src="plotki.lua" />
</meta>


"SKRYPT"
removeWorldModel(14121001918.8000488281, -1881.199951171913.800000190735)
removeWorldModel(14131001918.8000488281, -1881.199951171913.800000190735)
removeWorldModel(14141001918.8000488281, -1881.199951171913.800000190735)


Tworzysz nowy skrypt *o byle jakiej nazwie, tylko pamiętaj zmień ją jak dasz inną nazwe "skryptu"*, tworzysz mete i tyle :) chyba, że po protu chcesz usunięcie płotków na swojej mapie, to wtedy
Tworzysz nowy skrypt, wklejasz tam kod *UP* i dodajesz go w mecie (ten skrypt)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Kunker

Kunker 





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 51 dni
Posty: 20
Piwa: 8
Respekt: 50

Wysłany: 2017-10-13, 18:22   



jak bedzie dzialac to daje piwerko

[ Dodano: 2017-10-13, 18:46 ]
Dziala, ale inne ,,siatki,, tez sie usuwaja ale masz piwo wiem ze po tych wypocinach chce ci sie pic.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Qbiszon 
Map editor





Informacje
Nick w MP: Qbi
Wiek: 17
Na forum: 1028 dni
Posty: 27
Respekt: 50

Wysłany: 2017-10-13, 18:47   



"Kunker" napisał/a:

jak bedzie dzialac to daje piwerko

[ Dodano: 2017-10-13, 18:46 ]
Dziala, ale inne ,,siatki,, tez sie usuwaja ale masz piwo wiem ze po tych wypocinach chce ci sie pic.


to zmniejsz dystans usuwania.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

l3g3nd4 
Mapper* <3





Informacje
Nick w MP: l3g3nd4
Wiek: 28
Na forum: 251 dni
Posty: 66
Piwa: 4
Respekt: 50

Wysłany: 2017-10-13, 20:24   



Dystans to jest to "100"

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: bramy
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 20