Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-11-17, 20:02 Użytkowników: 76716
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Cały czas wyskakuje DB3 lecz skrypt działa
Autor Wiadomość

Krzemo1234 





Informacje
Nick w MP: Krzemo
Wiek: 19
Na forum: 995 dni
Posty: 343
Piwa: 3
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-04, 18:57   Cały czas wyskakuje DB3 lecz skrypt działa



DB3: https://imgur.com/a/qq1gRjf



Kod:

local light = dxCreateTexture("files/light.png", "argb")
local arrow = dxCreateTexture("img/arrow.png", "argb")
local anim_type = "foward"
local distance = 50
local animTime = 0

addEventHandler("onClientPreRender", root,
function()
for i, v in ipairs(getElementsByType("marker")) do
if getElementData(v, "custom_marker") then
local x, y, z = getElementPosition(v)
local x2, y2, z2 = getElementPosition(localPlayer)
local r, g, b, a = getMarkerColor(v)
local distanceBetweenPoints = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2)
if (distanceBetweenPoints < distance) then
local size = getMarkerSize(v)
if anim_type == "back" then
local progress = (getTickCount() - animTime) / 1500
position = math.floor(interpolateBetween(0, 0, 0, 200, 0, 0, progress, "InQuad"))
if(progress > 1) then
anim_type = "foward"
animTime = getTickCount()
end
else
local progress = (getTickCount() - animTime) / 1500
position = math.floor(interpolateBetween(200, 0, 0, 0, 0, 0, progress, "OutQuad"))
if(progress > 1) then
anim_type = "back"
animTime = getTickCount()
end
end

dxDrawMaterialLine3D(x, y, z+1+1+(position/1000), x, y, z+1+(position/1000), arrow, 1, tocolor(r, g, b, 200))

dxDrawMaterialLine3D(x+size, y+size, z+0.04, x-size, y-size, z+0.04, light, size*3, tocolor(r, g, b, 155), x, y, z)
end
end
end
end
)


_________________
Jeśli ci pomogłem zostaw zimne :piwo:
Postaw piwo autorowi tego posta
 

darecky02 
LightRPG





Informacje
Nick w MP: Query
Wiek: 16
Na forum: 316 dni
Posty: 159
Piwa: 255
Respekt: 75,3

Wysłany: 2018-11-05, 14:52   



Z błędu w DB3 wynika że w dxDrawMaterialLine3D jest zle uzyty argument 7 licząc od lewej strony. Poczytaj sobie o funkcji dxDrawMaterialLine3D

_________________

My rozjaśnimy ci życie...
Postaw piwo autorowi tego posta
 

PolskiSebek12 
Programista





Informacje
Nick w MP: CrosRoad95
Wiek: 20
Na forum: 1591 dni
Posty: 369
Piwa: 2311
Respekt: 298,3
Respekt: 298,3Respekt: 298,3Respekt: 298,3

Wysłany: 2018-11-05, 15:21   



z tego wynika że połowe obciążenia clienta powoduje ten 1 błąd

_________________
Kontakt discord: CrosRoad95#4425
Szeryf polskiej sceny mta.
Współpracuje z twórcami MTA:SA.

Tworzę serwer RPG REALM. www.mtarealm.pl
Discord tegoż serwera: https://discord.gg/UDasvH

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: cały :: czas :: wyskakuje :: db3 :: lecz :: skrypt :: działa
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 19