Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2019-01-18, 00:28 Użytkowników: 77445
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
CreateDynamicObject trzeba konwertowac czy jak?
Autor Wiadomość

KlipbunPL 





Informacje
Nick w MP: Klipbun
Wiek: 18
Na forum: 18 dni
Posty: 9
Respekt: 50

Wysłany: 2019-01-01, 02:26   CreateDynamicObject trzeba konwertowac czy jak?



Witam

jestem nowy i jak mam jakieś tam obiekty np.



Kod:


CreateDynamicObject(14673,2003.16772461,-2348.34838867,25.91153336,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(4141,1927.82910156,1047.21191406,1277.45532227,270.07141113,179.99450684,179.99450684); //
CreateDynamicObject(4141,1906.71838379,1047.24670410,1277.45239258,270.07141113,179.99450684,179.99450684); //
CreateDynamicObject(4141,1885.59155273,1047.25073242,1277.45104980,270.07141113,179.99450684,179.99450684); //
CreateDynamicObject(4141,1860.91162109,1031.62854004,1296.71887207,270.07141113,179.99450684,179.99450684); //
CreateDynamicObject(4141,1894.67541504,1093.83349609,1296.69360352,270.07128906,179.99450684,89.94476318); //
CreateDynamicObject(4141,1921.23913574,1093.80273438,1296.66223145,270.06591797,179.99450684,89.93957520); //
CreateDynamicObject(4141,1907.60644531,1013.49847412,1296.76733398,270.06591797,179.99450684,269.99926758); //
CreateDynamicObject(4141,1923.34716797,1013.49029541,1325.28027344,89.91607666,0.02008057,89.97991943); //
CreateDynamicObject(4141,1887.41979980,1060.05822754,1342.40368652,89.91210938,0.01098633,0.03845215); //
CreateDynamicObject(4141,1908.53564453,1060.09362793,1342.40100098,89.91210938,0.00549316,0.03295898); //
CreateDynamicObject(4141,1936.02392578,1060.21325684,1342.58630371,71.13473511,89.74108887,270.32302856); //
CreateDynamicObject(3851,1939.49914551,1060.29125977,1306.66491699,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(3851,1939.49914551,1060.28698730,1310.64855957,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(3851,1939.48657227,1044.92590332,1306.65063477,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(3851,1939.48657227,1044.94067383,1310.63928223,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(3851,1939.48999023,1039.28393555,1306.67810059,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(3851,1939.48913574,1037.85522461,1310.64477539,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(3851,1939.50549316,1065.91174316,1306.65856934,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(3851,1939.53039551,1068.73437500,1310.63671875,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(3437,1939.49353027,1049.29797363,1310.53881836,0.00000000,0.00000000,270.18542480); //
CreateDynamicObject(3437,1939.49365234,1055.96911621,1310.53149414,0.00000000,0.00000000,270.18127441); //
CreateDynamicObject(3437,1940.08483887,1072.08312988,1310.51281738,0.00000000,0.00000000,240.00292969); //
CreateDynamicObject(3437,1940.29992676,1035.28356934,1310.55615234,0.00000000,0.00000000,309.01159668); //
CreateDynamicObject(3437,1927.28417969,1053.79919434,1318.03906250,0.00000000,269.94067383,269.93127441); //
CreateDynamicObject(3437,1927.27282715,1065.51025391,1318.02612305,0.00000000,269.93957520,270.17578125); //


(troche kodu zmazałem bo za długi)

to co z tym kodem zrobić?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

woood 
Programista PAWN





Informacje
Nick w MP: Pit3r
Wiek: 16
Na forum: 214 dni
Posty: 21
Piwa: 4
Respekt: 45,3

Wysłany: 2019-01-01, 04:07   



Dodaj to do OnGameModeInit :)

_________________
Pit3r - Programista PAWN
Discord: Pit3r#3628
Postaw piwo autorowi tego posta
 

KlipbunPL 





Informacje
Nick w MP: Klipbun
Wiek: 18
Na forum: 18 dni
Posty: 9
Respekt: 50

Wysłany: 2019-01-01, 04:58   



woood,

co to OnGameModeInit gdzie to mam wkleic przekonwertowac?, sory jestmem naj**any

[ Dodano: 2019-01-01, 04:59 ]
Wszystkiego najlepszego z okazji 2019!!!

Postaw piwo autorowi tego posta
 

RivEk2002 





Informacje
Nick w MP: RivEk
Wiek: 16
Na forum: 1308 dni
Posty: 183
Piwa: 8
Respekt: 36,3

Wysłany: 2019-01-01, 08:33   



"KlipbunPL" napisał/a:

woood,

co to OnGameModeInit gdzie to mam wkleic przekonwertowac?, sory jestmem naj**any

[ Dodano: 2019-01-01, 04:59 ]
Wszystkiego najlepszego z okazji 2019!!!

Caly kod co ci program do tworzenia obiektów wytworzył. Musisz miec include streamer i plugin tez.

_________________
Pomagam w miare moich możliwości !


Moje gg to: 53393163
Masz problem to możesz napisac !
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Colin_Carleone 





Informacje
Nick w MP: thegreenboy
Wiek: 22
Na forum: 3030 dni
Posty: 394
Piwa: 4623
Respekt: 63,3

Wysłany: 2019-01-01, 17:17   



Dopisujesz jeszcze w server.cfg do linijki plugins coś takiego:

W zależności jeśli masz serwer na linuxie to:

Kod:


streamer.so


A windows:

Kod:


streamer.dll


_________________

:arrow: Mój Discord: thegreenboy#8153
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 18