Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-12-18, 17:43 Użytkowników: 77034
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Czemu tuner mi nie działa?
Autor Wiadomość

TheXenon 





Informacje
Nick w MP: TheXenon
Wiek: 20
Na forum: 633 dni
Posty: 15
Respekt: 40,5

Wysłany: 2018-01-12, 10:37   Czemu tuner mi nie działa?



Problem jest taki

[2018-01-12 10:35] ERROR: Client (TheXenon) triggered serverside event montazElementu, but event is not added serverside

nie moge zamontować części do pojazdu

Skrypt: Tuner z SkyGame.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Czesio. 





Informacje
Wiek: 25
Na forum: 721 dni
Posty: 34
Respekt: 45,3

Wysłany: 2018-01-12, 11:56   



dodawałeś coś od siebie ? skrypty itp ?? bo jak testowałem skygame wszystko działało nalezycie .

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Ciastuuś 
# PHP # LUA #





Informacje
Nick w MP: Ciastuuś
Wiek: 19
Na forum: 347 dni
Posty: 755
Piwa: 1549
Respekt: 520
Respekt: 520

Wysłany: 2018-01-12, 14:55   



Jeżeli się nie mylę to ten kod po stronie server'a spełnia Twoje oczekiwanie montażu tuningu na pojeździe

niewspiera_tuningu = {
[503] = true,
}
addEvent("montazElementu"true)
addEventHandler("montazElementu"root, function(vehtypczesckosztnazwaCzesci)
    if tostring(typ) == "naprawa" then
        zgoda=true
        zgoda2=false
        if czesc == "all" then
            setElementHealth(veh10000)
            fixVehicle(veh)
            setElementHealth(veh10000)
            setVehicleDoorState(veh00)
            setVehicleDoorState(veh10)
            setVehicleDoorState(veh20)
            setVehicleDoorState(veh30)
            setVehicleDoorState(veh40)
            setVehicleDoorState(veh50)
            setVehiclePanelState(veh40)
            setVehiclePanelState(veh50)
            setVehiclePanelState(veh60)
            setVehicleLightState(veh00)
            setVehicleLightState(veh10)
            setVehicleLightState(veh20)
            setVehicleLightState(veh30)
        else
            if czesc == 1 then setElementHealth(veh10000end
            if czesc == 2 then setVehicleDoorState(veh00end
            if czesc == 3 then setVehicleDoorState(veh10end
            if czesc == 4 then setVehicleDoorState(veh20end
            if czesc == 5 then setVehicleDoorState(veh30end
            if czesc == 6 then setVehicleDoorState(veh40end
            if czesc == 7 then setVehicleDoorState(veh50end
            if czesc == 8 then setVehiclePanelState(veh40end
            if czesc == 9 then setVehiclePanelState(veh50end
            if czesc == 10 then setVehiclePanelState(veh60end
            if czesc == 11 then setVehicleLightState(veh00end
            if czesc == 12 then setVehicleLightState(veh10end
            if czesc == 13 then setVehicleLightState(veh20end
            if czesc == 14 then setVehicleLightState(veh30end
        end
    end
    local id=getElementData(veh,"vehicle:id")
    if not id then return end
    if tostring(typ) == "swiatla" then
        zgoda=true
        zgoda2=false
        takePlayerMoney(client,koszt)
        setVehicleHeadLightColor(vehczesc[1], czesc[2], czesc[3])
        query=string.format("UPDATE ogrpg_vehicles SET headlights='%d,%d,%d' WHERE id=?"czesc[1], czesc[2], czesc[3], id)
        exports["ogrpg-db"]:dbSet(query) -- set rekords
    end
    if tostring(typ) == "kolor" then
        zgoda=false
        zgoda2=false
        local c1,c2,c3,c4,c5,c6,c7,c8,c9,c10,c11,c12=getVehicleColor(vehtrue)
        setVehicleColor(vehczesc[1], czesc[2], czesc[3],c4,c5,c6,c7,c8,c9,c10,c11,c12)
        query=string.format("UPDATE ogrpg_vehicles SET color='%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d' WHERE id=?"czesc[1], czesc[2], czesc[3],c4,c5,c6,c7,c8,c9,c10,c11,c12id)
        exports["ogrpg-db"]:dbSet(query) -- set rekords
    end
    if tostring(typ) == "kolor2" then
        zgoda=false
        zgoda2=false
        local c1,c2,c3,c4,c5,c6,c7,c8,c9,c10,c11,c12=getVehicleColor(vehtrue)
        setVehicleColor(vehc1,c2,c3,czesc[1], czesc[2], czesc[3],c7,c8,c9,c10,c11,c12)
        query=string.format("UPDATE ogrpg_vehicles SET color='%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d' WHERE id=?"c1,c2,c3,czesc[1], czesc[2], czesc[3],c7,c8,c9,c10,c11,c12id)
        exports["ogrpg-db"]:dbSet(query) -- set rekords
    end
    if tostring(typ) == "tuning" then
        if niewspiera_tuningu[getElementModel(veh)] then outputChatBox("* Tego pojazdu nie mozesz tuningować!",client) return end
        if getPlayerMoney(client)<tonumber(kosztthen
            local brakhajsu string.format("*Nie stać cię na %s brakuję ci %d PLN"nazwaCzescitonumber(koszt)-getPlayerMoney(client))
            outputChatBox(brakhajsuclient)
        return end
        local driver=getVehicleController(veh)
        if driver then
            removeVehicleUpgrade(veh,czesc)
            outputChatBox("* Zamontowano częśc:"..nazwaCzesci.."("..czesc.."), koszt: "..koszt.." PLN'ów"driver)
        else
            outputChatBox("* Brak kierowcy w pojedzie"client) return
        end
        takePlayerMoney(clientkoszt)
        zgoda=true
        zgoda2=false
        addVehicleUpgrade(vehczesc)
        upgrades=getVehicleUpgrades(veh)
        if not upgrades then upgrades={} end
        upgrades=table.concat(upgrades",")
        query=string.format("UPDATE ogrpg_vehicles SET tuning='%s' WHERE id=?"upgradesid)
        exports["ogrpg-db"]:dbSet(query) -- set rekords
    end
    if tostring(typ) == "demtuning" then
        driver=getVehicleController(veh)
        if not driver then outputChatBox("* Brak kierowcy w pojedzie"client) return end
        if getElementData(veh,"vehicle:ownedPlayer") ~= getElementData(driver,"player:uid"then outputChatBox("* Kierowca nie jest włascicielem!",client) return end
        if removeVehicleUpgrade(veh,czesc) == true then
            if driver then
                removeVehicleUpgrade(veh,czesc)
                givePlayerMoney(driver,koszt)
                outputChatBox("* Zdemontowano częśc: "..nazwaCzesci.."("..czesc.."), zwrot: "..koszt.." PLN'ów"driver)
            end
            zgoda=false
            zgoda2=true
            upgrades=getVehicleUpgrades(veh)
            if not upgrades then upgrades={} end
            upgrades=table.concat(upgrades",")
            query=string.format("UPDATE ogrpg_vehicles SET tuning='%s' WHERE id=?"upgradesid)
            exports["ogrpg-db"]:dbSet(query) -- set rekords
        end
    end
    if zgoda == true then
        text="WARSZTAT Zamontowano "..typ..", dla pojazdu id "..id..", koszt "..koszt.." PLN'ów"
        triggerClientEvent("onDebugMessage"resourceRoottext,5"INNE")
        triggerEvent("admin:logs"roottext)
    end
    if zgoda2 == true then
        text="WARSZTAT Zdemontowano "..czesc..", dla pojazdu id "..id..", koszt "..koszt.." PLN'ów"
        triggerClientEvent("onDebugMessage"resourceRoottext,5"INNE")
        triggerEvent("admin:logs"roottext)
    end
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: czemu :: tuner :: nie :: działa?
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 18