Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-12-18, 21:24 Użytkowników: 72592
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
DB w ogłoszeniach
Autor Wiadomość

EvilXmik 
PolskiSerwerForFun





Informacje
Nick w MP: EvilXmik
Wiek: 17
Na forum: 530 dni
Posty: 140
Piwa: 195
Respekt: 60

Wysłany: 2017-11-16, 21:36   DB w ogłoszeniach



Witam mam problem z tym skryptem próbuje go na swój serwer wstawić ale wyskakują mi DB i nie wiem co mam zrobić za pomoc stawiam :piwo:

DB w 10/28/40 linijce
S_side


local skrzyniaogloszen createObject 9800,0, -100 )

function ogloszenie sourcecmd, ... )
if not getElementData(source,"duty"then outputChatBox("*Brak uprawnien",source,255,0,0) return end
    if ... then
        if not getElementData skrzyniaogloszen"ogloszenie" then
            local text table.concat({...}, " " )
            setElementData skrzyniaogloszen"ogloszenie"true )
            setElementData skrzyniaogloszen"tekstogloszenia","(Admin) "..getPlayerName(source):gsub("#%x%x%x%x%x%x","").." ( "..getElementData source"id").." ) : \n "..text.." ")
            setTimer setElementData10000,1skrzyniaogloszen"ogloszenie"false )
        else
            outputChatBox("Ogłoszenia mogą być nadawane minimum 10 sekund."source255960true ) 

        end
    else
        outputChatBox("Aby nadać ogłoszenie  /ogloszenie [tresc] ."source255960true ) 
    end
end
addCommandHandler("ogloszenie"ogloszenie)



c_side (tu są błędy)

local start getTickCount()
function isEventHandlerAddedsEventNamepElementAttachedTofunc )
    if 
        typesEventName ) == 'string' and 
        isElementpElementAttachedTo ) and 
        typefunc ) == 'function' 
    then
        local aAttachedFunctions getEventHandlerssEventNamepElementAttachedTo )
        if typeaAttachedFunctions ) == 'table' and #aAttachedFunctions > 0 then
            for iv in ipairsaAttachedFunctions ) do
                if == func then
                    return true
                end
            end
        end
    end
 
    return false
end

function hud()
x,guiGetScreenSize()
screenW,screenH guiGetScreenSize()
 for k,v in ipairs getElementsByType "object" ) ) do
    if getElementData v"ogloszenie" then
        local tekst getElementData v"tekstogloszenia" )
        local width dxGetTextWidth(tekst,1,"Arial")
        local now getTickCount()
            local endTime start 2000
        local elapsedTime now start
        local duration endTime start

        local progress elapsedTime duration
        if progress and progress 4 then
        if not s then
        s getTickCount()
        end
        local xyinterpolateBetween (screenW 0.0022screenH 0.52260screenW 1.2screenH 0.5226 0, (s-getTickCount())/(( 2000 ) - ), "InOutBack")
        dxDrawRectangle(xyscreenW 0.2500 screenH 0.0365 + (width 0.05), tocolor(000151), false)
        dxDrawText(tekst,xyscreenW 0.2522screenH 0.0391tocolor(255255255255), 1.00"default""center""top"falsetruefalsefalsefalse)
        return end
        local pxpypz getElementPosition(localPlayer)
        local xyinterpolateBetween screenW * -0.2screenH 0.52260,screenW 0.0022screenH 0.5226 0progress"InOutBack")

        dxDrawRectangle(xyscreenW 0.2500 screenH 0.0365 + (width 0.05), tocolor(000151), false)
        dxDrawText(tekst,xyscreenW 0.2522screenH 0.0391tocolor(255255255255), 1.00"default""center""top"falsetruefalsefalsefalse)
    end
end
end

addEventHandler "onClientElementDataChange"root, function(data,old)
    if getElementType(source) == "object" and data == "ogloszenie" then
        if getElementData(source,"ogloszenie"then
            if isEventHandlerAdded("onClientRender",root,hudthen
                removeEventHandler "onClientRender"roothud)
            end
            start getTickCount()
            nil
            addEventHandler "onClientRender"roothud)
        else
            removeEventHandler "onClientRender"roothud)
            start getTickCount()
            nil
        end
    end
end)
addEventHandler "onClientRender"roothud)


Komentarz marcin778 dodany 2017-11-17, 13:39Tagi [lua][/lua] są czytelniejsze i ich używaj - większe szanse na pomoc.
_________________
Ostatnio zmieniony przez marcin778 2017-11-17, 13:39, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

przemek1835 
Ja wiem lepiej





Informacje
Nick w MP: Przemek19
Wiek: 18
Na forum: 500 dni
Posty: 324
Piwa: 180
Respekt: 80,5

Wysłany: 2017-11-17, 15:52   



Nikt nie jest jasnowidzem. Podanie numeru linijki nie wystarczy tym bardziej jak nie dajesz pełnego kodu. Zaznacz dokładne linijki, w których jest błąd

_________________
Skype: Przemek19
GG: 63328662
Discord: Przemek19#3511 (rzadko wchodzę)

Usługi programistyczne (LUA,PHP,HTML,CSS): http://gtao.pl/oferuje-us...7083.htm#743459
Postaw piwo autorowi tego posta
 

amited 





Informacje
Nick w MP: Amited
Wiek: 17
Na forum: 625 dni
Posty: 1153
Piwa: 457
Respekt: 400,8
Respekt: 400,8

Wysłany: 2017-11-17, 16:32   



EvilXmik, podaj najlepiej ss z błędów i dokładne linijki

_________________
"amited" napisał/a:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: ogłoszeniach
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 19