Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-11-25, 02:40 Użytkowników: 72286
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Export'y.
Autor Wiadomość

Szydlo 





Informacje
Nick w MP: Szydlo
Wiek: 17
Na forum: 472 dni
Posty: 318
Piwa: 3
Respekt: 55,3

Wysłany: 2017-10-28, 11:28   Export'y.



Witam, próbowałem na różne sposoby to zrobić, no ale nie mogę sobie poradzić z tymi exportami. Robię jak z poradnika, ale i tak nie działa.

Kod bez export'ów

local screenWscreenH guiGetScreenSize()

function renderGUI()
     dxDrawRectangle(screenW 0.8260screenH 0.0130screenW 0.1688screenH 0.1120tocolor(222222255), false)
     dxDrawRectangle(158612132414tocolor(209167255), false)
     dxDrawText(TNoti1688541892107tocolor(255255255255), 1.30"default""left""top"falsefalsefalsefalsefalse)
   --  dxDrawImage(159633756767,  "error.png")
end

function showGUI()
    TNoti "Kurde felek działaj!"
    local sound playSound("sound.mp3")
    addEventHandler("onClientRender"rootrenderGUI)
    setTimer(function(plr)
        removeEventHandler("onClientRender"root,renderGUI)
    end2000,1,plr)
end
addCommandHandler("show"showGUI)


Meta bez export'ów

<meta>
    <script src="noti.lua" type="client" />
    <file src="sound.mp3"/>
</meta>


Kod (z moją próba) (A i ten kod na noti jest na górze,go nie zmieniałem.)

function showNOTI()
    exports["sg_noti"]:showGUI()
end
addCommandHandler("notif"showNOTI)


Meta (z moją próba)

<meta>
    <script src="noti.lua" type="client" />
    <file src="sound.mp3"/>
        <export function="showGUI" type="client"/>
</meta>


Błąd z DB3:
ERROR: sg_admin\login.lua:2: call: failed to call 'sg_noti:showGUI' [string "?"]

Postaw piwo autorowi tego posta
 

_Haze 





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 16
Na forum: 1071 dni
Posty: 1568
Piwa: 1769
Respekt: 930
Respekt: 930Respekt: 930

Wysłany: 2017-10-28, 11:37   



local screenWscreenH guiGetScreenSize()

function renderGUI()
     dxDrawRectangle(screenW 0.8260screenH 0.0130screenW 0.1688screenH 0.1120tocolor(222222255), false)
     dxDrawRectangle(158612132414tocolor(209167255), false)
     dxDrawText(TNoti1688541892107tocolor(255255255255), 1.30"default""left""top"falsefalsefalsefalsefalse)
   --  dxDrawImage(159633756767,  "error.png")
end

function showGUI()
    TNoti "Kurde felek działaj!"
    local sound playSound("sound.mp3")
    addEventHandler("onClientRender"rootrenderGUI)
    setTimer(function(plr)
        removeEventHandler("onClientRender"root,renderGUI)
    end2000,1,localPlayer)
end
--addCommandHandler("show"showGUI)


<export function="showGUI" type="client" /> jest dobrze

Pamiętaj że tego exportu możesz użyć tylko po stronie clienta

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Szydlo

Szydlo 





Informacje
Nick w MP: Szydlo
Wiek: 17
Na forum: 472 dni
Posty: 318
Piwa: 3
Respekt: 55,3

Wysłany: 2017-10-28, 11:40   



Co? Czyli jak ten export który odbiera musi być po stronie clienta? Bo jeżeli tak to rozumiem błąd.

[ Dodano: 2017-10-28, 12:42 ]
Faktycznie

[ Dodano: 2017-10-28, 12:45 ]
Teraz muszę rozkminić jak zrobić żeby zmienić TNoti w tym "odbiorniku"

Postaw piwo autorowi tego posta
 

_Haze 





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 16
Na forum: 1071 dni
Posty: 1568
Piwa: 1769
Respekt: 930
Respekt: 930Respekt: 930

Wysłany: 2017-10-28, 11:48   



function showGUI(notifText)
    TNoti notifText or "Nie podano textu w notyfikacji"
    local sound playSound("sound.mp3")
    addEventHandler("onClientRender"rootrenderGUI)
    setTimer(function(plr)
        removeEventHandler("onClientRender"root,renderGUI)
    end2000,1,localPlayer)
end

i teraz
exports["sg_noti"]:showGUI("Text2213213123")


_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szydlo 





Informacje
Nick w MP: Szydlo
Wiek: 17
Na forum: 472 dni
Posty: 318
Piwa: 3
Respekt: 55,3

Wysłany: 2017-10-28, 11:53   



Dobra, i dlaczego jest taki bug: Gdy napisze raz /notif, to jest normalnie. A gdy wpisze drugi raz /notif To pokazuje się przez sekundę a nie dwie.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

_Haze 





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 16
Na forum: 1071 dni
Posty: 1568
Piwa: 1769
Respekt: 930
Respekt: 930Respekt: 930

Wysłany: 2017-10-28, 11:54   



Szydlo, bo tamta notyfikacja usuwa ta nowa. Musisz zrobic kolejke notyfikacji. Najlepiej na tablice albo createElement

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Szydlo

Szydlo 





Informacje
Nick w MP: Szydlo
Wiek: 17
Na forum: 472 dni
Posty: 318
Piwa: 3
Respekt: 55,3

Wysłany: 2017-10-28, 12:22   



_Haze, Stworzyłem oto taką tablice:


notis = {
    notis1 =  screenW 0.8260screenH 0.0130screenW 0.1688screenH 0.1120,
    notis2 =  screenW 0.8260screenH 0.1300screenW 0.1688screenH 0.1120,
    notis3 =  screenW 0.8260screenH 0.2500screenW 0.1688screenH 0.1120
}

I dodałem

 dxDrawRectangle(notis.notis1tocolor(222222255), false)


[ Dodano: 2017-10-28, 13:24 ]
I mam taki problem że nie wiem jak pobierać, ile jest aktualnie notyfikacji na ekranie.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

_Haze 





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 16
Na forum: 1071 dni
Posty: 1568
Piwa: 1769
Respekt: 930
Respekt: 930Respekt: 930

Wysłany: 2017-10-28, 12:29   



zle zrob tablice i dodawaj do niej tylko text i getTickCount(table.insert) po czym sprawdzaj w onclient render czy nie minal czas notyfikacji i table.remove

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szydlo 





Informacje
Nick w MP: Szydlo
Wiek: 17
Na forum: 472 dni
Posty: 318
Piwa: 3
Respekt: 55,3

Wysłany: 2017-10-28, 12:35   



Na razie nie mogę sobie z tym poradzić, może potem to dokończę. Najważniejsze zrobione, temat uważam za zamknięty.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: exporty.
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 19