Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-12-14, 18:35 Użytkowników: 76988
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Funkcja na kostkę do gry jak na roleplayach
Autor Wiadomość

VVrongVVay 





Informacje
Nick w MP: VVrongVVay
Wiek: 30
Na forum: 1757 dni
Posty: 27
Respekt: 50

Wysłany: 2018-09-26, 18:41   Funkcja na kostkę do gry jak na roleplayach



Problem polega na tym, że po wyrzuceniu kostką tekst z informacją widoczny jest dla całego serwera, a nie dla graczy w pobliżu. Kolejnym problemem jest to, że nie potrafię dodać takiego czegoś, że będzie widać kto wyrzuca kostką. (Kostkę używa się poprzez ekwipunek na serwerze DayZ)

Bardzo proszę o pomoc! :)

function onPlayerCasino (itemName)
    setElementData(source,"Kostka do gry",getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    outputChatBox("wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"getRootElement(), 25500true )
end
addEvent("onPlayerCasino",true)
addEventHandler("onPlayerCasino",getRootElement(),onPlayerCasino)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 
Coś napewno...





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 923 dni
Posty: 1378
Piwa: 2895
Respekt: 343,5
Respekt: 343,5Respekt: 343,5Respekt: 343,5

Wysłany: 2018-09-26, 18:47   



zamień na:
outputChatBox("wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!",source25500true )


_________________

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Thinks 





Informacje
Nick w MP: SataN
Wiek: 14
Na forum: 1597 dni
Posty: 643
Piwa: 2170
Respekt: 8,3

Wysłany: 2018-09-26, 19:16   



Spróbuj

function onPlayerCasino (itemName)
    local Gracz getPlayerName source )
    setElementData(source,"Kostka do gry",getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    outputChatBox("..Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!",source, 255, 0, 0, true )
end
addEvent("onPlayerCasino",true)
addEventHandler("onPlayerCasino",getRootElement(),onPlayerCasino)


_________________
Podpis został zablokowany przez Administrację
Postaw piwo autorowi tego posta
 

VVrongVVay 





Informacje
Nick w MP: VVrongVVay
Wiek: 30
Na forum: 1757 dni
Posty: 27
Respekt: 50

Wysłany: 2018-09-26, 21:55   



"Kalizman" napisał/a:

zamień na:
outputChatBox("wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!",source25500true )


chodzi mi o to by gracze w pobliżu widzieli co wyrzuca dany gracz na kostce czyli chce by widzieli to co wyświetli się na czacie. + zależy mi na tym by było widać kto rzuca.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

ST4GE 





Informacje
Nick w MP: ST4GE
Wiek: 15
Na forum: 156 dni
Posty: 101
Piwa: 61
Respekt: 71

Wysłany: 2018-09-26, 23:18   



Jeżeli chcesz, że w danym rejonie to stwórz marker lub colshape, a przy wyświetlaniu sprawdź czy gracz jest w markerze/colshape.


addEvent("onPlayerCasino"true)
function onPlayerCasino(itemName)
    local Gracz getPlayerName(source)
    setElementData(source,"Kostka do gry"getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    outputChatBox(..Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"source25500true)
end
addEventHandler("onPlayerCasino"rootonPlayerCasino)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

VVrongVVay 





Informacje
Nick w MP: VVrongVVay
Wiek: 30
Na forum: 1757 dni
Posty: 27
Respekt: 50

Wysłany: 2018-09-27, 12:54   



"ST4GE" napisał/a:

Jeżeli chcesz, że w danym rejonie to stwórz marker lub colshape, a przy wyświetlaniu sprawdź czy gracz jest w markerze/colshape.


addEvent("onPlayerCasino"true)
function onPlayerCasino(itemName)
    local Gracz getPlayerName(source)
    setElementData(source,"Kostka do gry"getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    outputChatBox(..Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"source25500true)
end
addEventHandler("onPlayerCasino"rootonPlayerCasino)


Chciałbym by wyglądało to jak na devGamingu.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

DomineQ 
Amator LUA





Informacje
Nick w MP: EZ3N
Wiek: 16
Na forum: 1231 dni
Posty: 301
Piwa: 3346
Respekt: 80,5

Wysłany: 2018-09-28, 14:21   




Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onClientColShapeHit



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onClientColShapeLeave


_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kuks* 
Dziad zdziadziały





Informacje
Nick w MP: Kuks*
Wiek: 7
Na forum: 301 dni
Posty: 197
Piwa: 957
Respekt: 75,8

Wysłany: 2018-09-29, 09:37   



addEvent("onPlayerCasino"true)
function onPlayerCasino(itemName)
    local Gracz getPlayerName(source)
    setElementData(source,"Kostka do gry"getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    local pos1 = {getElementPosition(source)}
    
    for i,gracze in ipairs(getElementsByType("player")) do
        local pos2 = {getElementPosition(gracze)}
        local int getElementInterior(source)
        local int2 getElementInterior(gracze)
        if getDistanceBetweenPoints3D(pos1[1], pos1[2], pos1[3], pos2[1], pos2[2], pos2[3]) < 20 then
            outputChatBox(Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"gracze25500true)
        end
    end
    
end
addEventHandler("onPlayerCasino"rootonPlayerCasino)


Sprawdź, czy działa, nie testowałem, ale powinno :)

_________________
Czasem lubię coś fajnego napisać w LUA.
if getPlayerPost(localPlayer"Autosrkie skrypty") and getServerPaczka(getThisServer(), "og"then
    setElementData(localPlayer"klamca"true)
    local prawda=false
    else
    setElementData(localPlayer"czlowiek"true)
    local prawda=true
end
Postaw piwo autorowi tego posta
 

VVrongVVay 





Informacje
Nick w MP: VVrongVVay
Wiek: 30
Na forum: 1757 dni
Posty: 27
Respekt: 50

Wysłany: 2018-09-29, 11:49   



"Kuks*" napisał/a:

addEvent("onPlayerCasino"true)
function onPlayerCasino(itemName)
    local Gracz getPlayerName(source)
    setElementData(source,"Kostka do gry"getElementData(source,"Kostka do gry")-1)
    local oczka math.random(16)
    local pos1 = {getElementPosition(source)}
    
    for i,gracze in ipairs(getElementsByType("player")) do
        local pos2 = {getElementPosition(gracze)}
        local int getElementInterior(source)
        local int2 getElementInterior(gracze)
        if getDistanceBetweenPoints3D(pos1[1], pos1[2], pos1[3], pos2[1], pos2[2], pos2[3]) < 20 then
            outputChatBox(Gracz.." wyrzuca "..oczka.." oczek kostką!"gracze25500true)
        end
    end
    
end
addEventHandler("onPlayerCasino"rootonPlayerCasino)


Sprawdź, czy działa, nie testowałem, ale powinno :)


Dziękuje! Działa! Mam jeszcze jeden problem, a mianowicie kostka w ekwipunku jest brana pod ilość i zużywa się i znika z EQ w zależności od tego ile jej mamy. Chciałbym by to był stały przedmiot, który nie może się zużyć.

[ Dodano: 2018-09-29, 12:57 ]
Kod:

elseif itemInfo == "Użyj kostki do gry" then
triggerServerEvent("onPlayerCasino",getLocalPlayer(),itemName)


DAŁEM RADĘ! Dziękuje!

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: funkcja :: kostkę :: gry :: jak :: roleplayach
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 18