Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2019-01-19, 03:19 Użytkowników: 77455
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Gui salon
Autor Wiadomość

DylemaT929 
PSRPG





Informacje
Nick w MP: DylemaT929
Wiek: 20
Na forum: 1348 dni
Posty: 260
Piwa: 1730
Respekt: 130,5
Respekt: 130,5

Wysłany: 2019-01-11, 11:34   Gui salon



Postanowiłem ulepszyć trochę salon i chciałem go zrobić w gui. Wszystko jest okej dopóki nie podejdę do informacji pojazdów. Kiedy nadaję to informacje do gui niestety mam błędy.


client gui

addEventHandler("onClientColShapeHit"resourceRoot, function(hit)
    if hit ~= localPlayer then return end
    if isPedInVehicle(hitthen return end
    local veh getElementData(source"komis:slot")
    if not veh then return end
    local desc getElementData(veh"vehicle:desc")
    if not desc then return end
    addEventHandler("onClientRender"rootsalony)
    informacje_pojazdy desc
    showCursor(true)
end)



serwer

function createKomisVehicle(slot)
    if #getElementsWithinColShape(komis_shapes[slot]) > 0 then setTimer(createKomisVehicle, 250, 1, slot) return end

    vehicles[slot] = {}

    vehicles[slot].mileage math.random(slots[slot].dminslots[slot].dmax)
    vehicles[slot].price slots[slot].price

    vehicles[slot].veh createVehicle(slots[slot].modelslots[slot][1], slots[slot][2], slots[slot][3], 00slots[slot][4])
    setElementFrozen(vehicles[slot].vehtrue)
    setVehicleDamageProof(vehicles[slot].vehtrue)
    setVehicleLocked(vehicles[slot].vehtrue)

    setElementData(komis_shapes[slot], "komis:veh"vehicles[slot].veh)
    setElementData(komis_shapes[slot], "komis:slot"slot)
    setElementData(vehicles[slot].veh"komis:veh"true)
    setElementData(vehicles[slot].veh"salonowe"true)
    setVehicleOverrideLights vehicles[slot].veh)
    setVehicleColor(vehicles[slot].veh0,122,255)
    setVehicleHeadLightColor(vehicles[slot].veh255255255)

    if slots[slot].gdzie == "cygan" then
    vehicles[slot].poj math.random(1,2)
    vehicles[slot].gdzie "cygan"
    elseif slots[slot].gdzie == "zwykly" then
    vehicles[slot].poj math.random(2,3)
    vehicles[slot].gdzie "zwykly"
    elseif slots[slot].gdzie == "sportowy" then
    vehicles[slot].poj math.random(3,4)
    vehicles[slot].gdzie "sportowy"
    end

        if vehicles[slot].poj == 1 then
    vehicles[slot].poj2 1.2
    elseif vehicles[slot].poj == 2 then
    vehicles[slot].poj2 1.6
    elseif vehicles[slot].poj == 3 then
    vehicles[slot].poj2 1.8
    elseif vehicles[slot].poj == 4 then
    vehicles[slot].poj2 2.0
    elseif vehicles[slot].poj == 5 then
    vehicles[slot].poj2 2.2
    elseif vehicles[slot].poj == 6 then
    vehicles[slot].poj2 2.5
    elseif vehicles[slot].poj == 7 then
    vehicles[slot].poj2 2.6
    elseif vehicles[slot].poj == 8 then
    vehicles[slot].poj2 2.7
    elseif vehicles[slot].poj == 9 then
    vehicles[slot].poj2 2.8
    elseif vehicles[slot].poj == 10 then
    vehicles[slot].poj2 2.9
    elseif vehicles[slot].poj == 11 then
    vehicles[slot].poj2 3.0
    elseif vehicles[slot].poj == 12 then
    vehicles[slot].poj2 3.1
    local desc "Pojazd: "..getVehicleName(vehicles[slot].veh).."\nPrzebieg: "..vehicles[slot].mileage.." km\nCena: "..slots[slot].price.." PLN\nPojemność: "..vehicles[slot].poj2.." dm³\nRodzaj paliwa: Benzyna\n Pojemność Baku: 50 L\nJeżeli chcesz zakupić pojazd kliknij przycisk zakup"
    setElementData(veh"vehicle:desc"desc)
    --setElementData(vehicles[slot].veh"vehicle:desc""---------\nPojazd: "..getVehicleName(vehicles[slot].veh).."\nKoszt: "..slots[slot].price.." PLN\nPrzebieg: "..vehicles[slot].mileage.." km\nPojemność Silnika: "..vehicles[slot].poj2.." cm3\nRodzaj paliwa: "..vehicles[slot].rodzaj.."\nPojemność Baku: 100 L\nZainteresował cię ten pojazd? /kuppojazd\n---------")
end





Tutaj jest problem

local desc getElementData(veh"vehicle:desc")
    if not desc then return end


_________________
Zamknięte Projekty:
This Is Your Life
Better World
Your Adventure
Your Pseudol
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Wilq 





Informacje
Wiek: 18
Na forum: 1735 dni
Posty: 424
Piwa: 76
Respekt: 245,8
Respekt: 245,8Respekt: 245,8

Wysłany: 2019-01-11, 12:18   



Problem jest tutaj:
setElementData(komis_shapes[slot], "komis:slot"slot)

Zapisujesz liczbę (tak wyczytałem z kodu) a później odczytujesz z tej liczby elementDatę (już po stronie klienta).

Zrób coś takiego:
setElementData(komis_shapes[slot], "komis:slot"vehicles[slot].veh)

lub zapisuj opis pojazdu bezpośrednio w elementDacie colShape.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

DylemaT929 
PSRPG





Informacje
Nick w MP: DylemaT929
Wiek: 20
Na forum: 1348 dni
Posty: 260
Piwa: 1730
Respekt: 130,5
Respekt: 130,5

Wysłany: 2019-01-11, 13:48   



"Wilq" napisał/a:

Problem jest tutaj:
setElementData(komis_shapes[slot], "komis:slot"slot)

Zapisujesz liczbę (tak wyczytałem z kodu) a później odczytujesz z tej liczby elementDatę (już po stronie klienta).

Zrób coś takiego:
setElementData(komis_shapes[slot], "komis:slot"vehicles[slot].veh)

lub zapisuj opis pojazdu bezpośrednio w elementDacie colShape.


Zrobiłem tak. Teraz jest problem taki że nic się nie pokazuje. Teraz wcale gui się nie pokazuje


client

local screenWscreenH guiGetScreenSize()
local sxsy guiGetScreenSize()

function isMouseIn(psx,psy,pssx,pssy,abx,aby)
    if not isCursorShowing() then return end
    cx,cy=getCursorPosition()
    cx,cy=cx*sx,cy*sy
    if cx >= psx and cx <= psx+pssx and cy >= psy and cy <= psy+pssy then
        return true,cx,cy
    else
        return false
    end
end

local informacje_pojazdy ""

function salony()
    dxDrawRectangle(screenW 0.3602screenH 0.3236screenW 0.2766screenH 0.5514tocolor(000137), false)
    --dxDrawText(informacje_pojazdyscreenW 0.3797screenH 0.3583screenW 0.6148screenH 0.8111tocolor(255255255255), 1.00"default""center""center"falsefalsefalsefalsefalse)
end

addEventHandler("onClientClick"root, function(btnstate)
    if btn == "left" and state == "down" then
        if isMouseIn(screenW 0.51screenH 0.68screenW 0.102screenH 0.044) and info ~= "" then
              showCursor(false)
              removeEventHandler("onClientRender"rootsalony)
              informacje_pojazdy ""
          elseif isMouseIn(screenW 0.39screenH 0.68screenW 0.102screenH 0.044) and info ~= "" then
              triggerServerEvent("kup:pojazd"localPlayer)
              showCursor(false)
              removeEventHandler("onClientRender"rootsalony)
              informacje_pojazdy ""
          end
      end
end)

addEventHandler("onClientColShapeHit"resourceRoot, function(hit)
    if hit ~= localPlayer then return end
    if isPedInVehicle(hitthen return end
    local veh getElementData(source"komis:veh")
    if not veh then return end
    local desc getElementData(veh"vehicle:desc")
    if not desc then return end
    addEventHandler("onClientRender"rootsalony)
    informacje_pojazdy desc
    showCursor(true)
end)


serwer


--[[
    Komisy samochodowe
    @author value <value2k@gmail.com>
    @EditDylemaT929 :)
    Nie masz prawa użyć tego kodu bez mojej zgody
]]
createBlip(-930.47, -537.4226.0555,2,0,0,0,0,0,275) --- cygan
createBlip(-1663.961212.8621.1655,2,0,0,0,0,0,275) --- pojazdy sportowe
createBlip(-1950.92279.7647.7055,2,0,0,0,0,0,275) --- pojazdy zwykle

local vehicles = {}
local komis_shapes = {}
local slots = {
   
    -- Salon LV Motory
    {-1953.35306.5540.64537.40.0179.6model=521dmax=0dmin=0price=math.random(25000,26000), gdzie="motory"}, -- FCR 900
    {-1956.45306.2840.64537.40.0179.8model=581dmax=0dmin=0price=math.random(20000,21000), gdzie="motory"}, -- BF
    {-1952.58300.2640.5989.10.091.0model=463dmax=0dmin=0price=math.random(20000,21000), gdzie="motory"}, -- Freeway
    {-1952.72295.7940.5989.10.088.4model=471dmax=0dmin=0price=math.random(20000,21000), gdzie="motory"}, -- QuadBike
    {-1952.91291.2840.5989.10.091.0model=461dmax=0dmin=0price=math.random(20000,21000), gdzie="motory"}, -- PCJ


    -- Cygan 
    {-957.26, -517.7025.61310.50.0330.10model=410dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Manana
    {-936.33, -510.9625.84300.0360.0325.3model=458dmax=99343dmin=97323price=math.random(17500,18000), gdzie="cygan"}, -- Solair
    {-931.80, -496.0325.95215.2360.0194.0model=478dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Walton
    {-931.05, -538.5026.050.10.03.8model=418dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Moonbeam
    {-918.00, -533.2125.77382.0360.026.9model=543dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Sadler
    {-945.68, -531.8225.86310.50.0329.9model=540dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Vincent

    -- Salon LV Sportowy
    {-1662.961221.6513.2623000model=429dmax=0dmin=0price=math.random(65000,66000), gdzie="sportowy"}, -- Banshee
    {-1649.001207.8913.34,650.00.0model=560dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Sultan
    {-1649.991207.6020.78,650.00.0model=541dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Bullet
    {-1663.461221.5020.86,2300.00.0model=451dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Turismo
    {-1665.561206.1420.98310.8360.0306.6model=480dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Comet
    {-1673.031206.3513.38310.8360.0300.6model=506dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Super GT

    -- Salon LV zwykly
    {-1946.15257.6740.8356.00.043.5model=492dmax=0dmin=0price=math.random(65000,66000), gdzie="zwykly"}, -- Greenwood
    {-1954.08257.7040.93360.0360.0359.9model=421dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Washington
    {-1946.13273.4040.8289.10.088.9model=526dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Fortune
    {-1945.99265.4240.8289.1359.891.5model=426dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Premier
    {-1959.99304.1735.35537.4359.8180.5model=405dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Sentinel
    {-1955.37304.2135.35537.40.0179.4model=445dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Admiral
    {-1945.77273.3435.2989.1360.089.7model=550dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Sunrise
    {-1946.16268.8135.2989.1360.089.8model=436dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Previon
    {-1946.12264.1235.2989.1359.891.2+0.5model=579dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Huntley
    {-1945.96259.7835.2989.10.090.8model=475dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Sabre
    {-1953.90254.6335.2189.10.088.1model=536dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Blade
    {-1962.48258.3535.270.00.00.0model=419dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Esperanto
    {-1962.46271.8235.270.00.00.0model=602dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Alpha
    {-1962.38285.3135.270.00.00.0model=527dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Cadrona

}

addEventHandler("onResourceStart"resourceRoot, function ()
    for i,v in ipairs(slots) do
        komis_shapes[i] = createColSphere(v[1], v[2], v[3], 3)
        setElementData(komis_shapes[i], "i"i)
        createKomisVehicle(i)
    end
end)

addEvent("kup:pojazd"true)
addEventHandler("kup:pojazd"resourceRoot, function ()
local gracz source
    local shape isPlayerInVehicleColShape(gracz)
    if not shape then return end
    local veh getElementData(shape"komis:veh")
    if not veh then return end
    local slot getElementData(shape"komis:slot")

    local price vehicles[slot].price
    local money getPlayerMoney(gracz)
    if price money then
        triggerClientEvent(gracz"onClientAddNotification"gracz"* Nie stać cię na kupno tego pojazdu. Idź zarób na pracach dorywczych i wróc później!"'error'255,255,255,true)    
        return
    end
    takePlayerMoney(graczprice)

    local x,y,getElementPosition(veh)
    local rx,ry,rz getElementRotation(veh)
    local i getElementInterior(veh)
    local d getElementDimension(veh)
    local pos x..", "..y..", "..z..", "..rx..", "..ry..", "..rz..", "..i..", "..d

    local r1,g1,b1r2,g2,b2r3,g3,b3r4,g4,b4 getVehicleColor(vehtrue)
    local color r1..", "..g1..", "..b1..", "..r2..", "..g2..", "..b2

    local owner getElementData(gracz"player:sid")
    local model getElementModel(veh)
    local dist vehicles[slot].mileage
    local poj vehicles[slot].poj
    local gdzie vehicles[slot].gdzie

    destroyElement(veh)
    setElementData(shape"komis:veh"false)
    setElementData(shape"salonowe"false)

    local qnumid exports["pystories-db"]:dbGet("INSERT INTO pystories_vehicles SET pos=?, fuel=15, mileage=?, ownedPlayer=?, parking=1, pojemnosc_silnika=?, color=?, model=?"posdistownerpojcolormodel)
    if q then
        createKomisVehicle(slot)
        triggerClientEvent(gracz"onClientAddNotification"gracz,"Gratulacje! Zakupiłeś swój pierwszy lub kolejny pojazd na serwerze! Pojazd został przeniesiony do przechowywalni")
        setElementData(gracz"vehicle:desc"false)
        setElementData(gracz"vehicle:mileage"vehicles[slot].mileage)
        setElementData(gracz"vehicle:poj"vehicles[slot].poj2)
    else
        triggerClientEvent(gracz"onClientAddNotification"gracz"Wystąpił problem z kupnem pojazdu! Zgłoś to administracji serwera!"'info'255,255,255,true)    
    end
end)

function createKomisVehicle(slot)
    if #getElementsWithinColShape(komis_shapes[slot]) > 0 then setTimer(createKomisVehicle, 250, 1, slot) return end

    vehicles[slot] = {}

    vehicles[slot].mileage math.random(slots[slot].dminslots[slot].dmax)
    vehicles[slot].price slots[slot].price

    vehicles[slot].veh createVehicle(slots[slot].modelslots[slot][1], slots[slot][2], slots[slot][3], 00slots[slot][4])
    setElementFrozen(vehicles[slot].vehtrue)
    setVehicleDamageProof(vehicles[slot].vehtrue)
    setVehicleLocked(vehicles[slot].vehtrue)

    setElementData(komis_shapes[slot], "komis:veh"vehicles[slot].veh)
    setElementData(komis_shapes[slot], "komis:slot"vehicles[slot].veh)
    setElementData(vehicles[slot].veh"komis:veh"true)
    setElementData(vehicles[slot].veh"salonowe"true)
    setVehicleOverrideLights vehicles[slot].veh)
    setVehicleColor(vehicles[slot].veh0,122,255)
    setVehicleHeadLightColor(vehicles[slot].veh255255255)

    if slots[slot].gdzie == "cygan" then
    vehicles[slot].poj math.random(1,2)
    vehicles[slot].gdzie "cygan"
    elseif slots[slot].gdzie == "zwykly" then
    vehicles[slot].poj math.random(2,3)
    vehicles[slot].gdzie "zwykly"
    elseif slots[slot].gdzie == "sportowy" then
    vehicles[slot].poj math.random(3,4)
    vehicles[slot].gdzie "sportowy"
    end

        if vehicles[slot].poj == 1 then
    vehicles[slot].poj2 1.2
    elseif vehicles[slot].poj == 2 then
    vehicles[slot].poj2 1.6
    elseif vehicles[slot].poj == 3 then
    vehicles[slot].poj2 1.8
    elseif vehicles[slot].poj == 4 then
    vehicles[slot].poj2 2.0
    elseif vehicles[slot].poj == 5 then
    vehicles[slot].poj2 2.2
    elseif vehicles[slot].poj == 6 then
    vehicles[slot].poj2 2.5
    elseif vehicles[slot].poj == 7 then
    vehicles[slot].poj2 2.6
    elseif vehicles[slot].poj == 8 then
    vehicles[slot].poj2 2.7
    elseif vehicles[slot].poj == 9 then
    vehicles[slot].poj2 2.8
    elseif vehicles[slot].poj == 10 then
    vehicles[slot].poj2 2.9
    elseif vehicles[slot].poj == 11 then
    vehicles[slot].poj2 3.0
    elseif vehicles[slot].poj == 12 then
    vehicles[slot].poj2 3.1
    local desc "Pojazd: "..getVehicleName(vehicles[slot].veh).."\nPrzebieg: "..vehicles[slot].mileage.." km\nCena: "..slots[slot].price.." PLN\nPojemność: "..vehicles[slot].poj2.." dm&#179;\nRodzaj paliwa: Benzyna\n Pojemność Baku: 50 L\nJeżeli chcesz zakupić pojazd kliknij przycisk zakup"
    setElementData(veh"vehicle:desc"desc)
    --setElementData(vehicles[slot].veh"vehicle:desc""---------\nPojazd: "..getVehicleName(vehicles[slot].veh).."\nKoszt: "..slots[slot].price.." PLN\nPrzebieg: "..vehicles[slot].mileage.." km\nPojemność Silnika: "..vehicles[slot].poj2.." cm3\nRodzaj paliwa: "..vehicles[slot].rodzaj.."\nPojemność Baku: 100 L\nZainteresował cię ten pojazd? /kuppojazd\n---------")
end

function isPlayerInVehicleColShape(player)
    for i,v in ipairs(komis_shapes) do
        if isElementWithinColShape(playervthen return v end
    end
    return false
end
end


Dam cały kod client i serwer

_________________
Zamknięte Projekty:
This Is Your Life
Better World
Your Adventure
Your Pseudol
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Wilq 





Informacje
Wiek: 18
Na forum: 1735 dni
Posty: 424
Piwa: 76
Respekt: 245,8
Respekt: 245,8Respekt: 245,8

Wysłany: 2019-01-11, 16:42   



Już widzę, tutaj:
setElementData(veh"vehicle:desc"desc)

jest zła zmienna pojazdu.

Chyba to, daj znać jaki efekt po zmianie.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

DylemaT929 
PSRPG





Informacje
Nick w MP: DylemaT929
Wiek: 20
Na forum: 1348 dni
Posty: 260
Piwa: 1730
Respekt: 130,5
Respekt: 130,5

Wysłany: 2019-01-11, 16:51   



"Wilq" napisał/a:

Już widzę, tutaj:
setElementData(veh"vehicle:desc"desc)

jest zła zmienna pojazdu.

Chyba to, daj znać jaki efekt po zmianie.


Trochę nie zrozumiałem. Po stronie clienta czy serwera? i co mam z tym zrobić

_________________
Zamknięte Projekty:
This Is Your Life
Better World
Your Adventure
Your Pseudol
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Wilq 





Informacje
Wiek: 18
Na forum: 1735 dni
Posty: 424
Piwa: 76
Respekt: 245,8
Respekt: 245,8Respekt: 245,8

Wysłany: 2019-01-11, 17:52   



Ustawiasz elementDatę złemu elementowi, strona server.

Tak powinno wyglądać:
setElementData(vehicles[slot].veh"vehicle:desc"desc)


Powinno działać, jeśli "vehicles[slot].veh" to poprawne wskazanie pojazdu.

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

DylemaT929 
PSRPG





Informacje
Nick w MP: DylemaT929
Wiek: 20
Na forum: 1348 dni
Posty: 260
Piwa: 1730
Respekt: 130,5
Respekt: 130,5

Wysłany: 2019-01-11, 18:26   



"Wilq" napisał/a:

Ustawiasz elementDatę złemu elementowi, strona server.

Tak powinno wyglądać:
setElementData(vehicles[slot].veh"vehicle:desc"desc)


Powinno działać, jeśli "vehicles[slot].veh" to poprawne wskazanie pojazdu.



Ogólnie żadnego błędu nie ma i jak podchodzę do auta nie wyskakuje żadne gui.

Teraz gdy podchodzę do auta. Jest mały lag jakby miało gui wyskoczyć a potem już go nie ma. W sensie nic nie wyskakuje

_________________
Zamknięte Projekty:
This Is Your Life
Better World
Your Adventure
Your Pseudol
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Wilq 





Informacje
Wiek: 18
Na forum: 1735 dni
Posty: 424
Piwa: 76
Respekt: 245,8
Respekt: 245,8Respekt: 245,8

Wysłany: 2019-01-11, 20:17   



function salony()
    dxDrawRectangle(screenW 0.3602screenH 0.3236screenW 0.2766screenH 0.5514tocolor(000137), false)
    --dxDrawText(informacje_pojazdyscreenW 0.3797screenH 0.3583screenW 0.6148screenH 0.8111tocolor(255255255255), 1.00"default""center""center"falsefalsefalsefalsefalse)
end


Tekst się nie wyświetli, jest zakomentowany.
Popraw to i wyślij server oraz client.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

DylemaT929 
PSRPG





Informacje
Nick w MP: DylemaT929
Wiek: 20
Na forum: 1348 dni
Posty: 260
Piwa: 1730
Respekt: 130,5
Respekt: 130,5

Wysłany: 2019-01-11, 21:28   



"Wilq" napisał/a:

function salony()
    dxDrawRectangle(screenW 0.3602screenH 0.3236screenW 0.2766screenH 0.5514tocolor(000137), false)
    --dxDrawText(informacje_pojazdyscreenW 0.3797screenH 0.3583screenW 0.6148screenH 0.8111tocolor(255255255255), 1.00"default""center""center"falsefalsefalsefalsefalse)
end


Tekst się nie wyświetli, jest zakomentowany.
Popraw to i wyślij server oraz client.


client

local screenWscreenH guiGetScreenSize()
local sxsy guiGetScreenSize()

function isMouseIn(psx,psy,pssx,pssy,abx,aby)
    if not isCursorShowing() then return end
    cx,cy=getCursorPosition()
    cx,cy=cx*sx,cy*sy
    if cx >= psx and cx <= psx+pssx and cy >= psy and cy <= psy+pssy then
        return true,cx,cy
    else
        return false
    end
end

local informacje_pojazdy ""

function salony()
    dxDrawRectangle(screenW 0.3602screenH 0.3236screenW 0.2766screenH 0.5514tocolor(000137), false)
    dxDrawText(informacje_pojazdyscreenW 0.3797screenH 0.3583screenW 0.6148screenH 0.8111tocolor(255255255255), 1.00"default""center""center"falsefalsefalsefalsefalse)
end

addEventHandler("onClientClick"root, function(btnstate)
    if btn == "left" and state == "down" then
        if isMouseIn(screenW 0.51screenH 0.68screenW 0.102screenH 0.044) and info ~= "" then
              showCursor(false)
              removeEventHandler("onClientRender"rootsalony)
              informacje_pojazdy ""
          elseif isMouseIn(screenW 0.39screenH 0.68screenW 0.102screenH 0.044) and info ~= "" then
              triggerServerEvent("kup:pojazd"localPlayer)
              showCursor(false)
              removeEventHandler("onClientRender"rootsalony)
              informacje_pojazdy ""
          end
      end
end)

addEventHandler("onClientColShapeHit"resourceRoot, function(hit)
    if hit ~= localPlayer then return end
    if isPedInVehicle(hitthen return end
    local veh getElementData(source"komis:veh")
    if not veh then return end
    local desc getElementData(veh"vehicle:desc")
    if not desc then return end
    addEventHandler("onClientRender"rootsalony)
    informacje_pojazdy desc
    showCursor(true)
end)


serwer

--[[
    Komisy samochodowe
    @author value <value2k@gmail.com>
    @EditDylemaT929 :)
    Nie masz prawa użyć tego kodu bez mojej zgody
]]
createBlip(-930.47, -537.4226.0555,2,0,0,0,0,0,275) --- cygan
createBlip(-1663.961212.8621.1655,2,0,0,0,0,0,275) --- pojazdy sportowe
createBlip(-1950.92279.7647.7055,2,0,0,0,0,0,275) --- pojazdy zwykle

local vehicles = {}
local komis_shapes = {}
local slots = {
   
    -- Salon LV Motory
    {-1953.35306.5540.64537.40.0179.6model=521dmax=0dmin=0price=math.random(25000,26000), gdzie="motory"}, -- FCR 900
    {-1956.45306.2840.64537.40.0179.8model=581dmax=0dmin=0price=math.random(20000,21000), gdzie="motory"}, -- BF
    {-1952.58300.2640.5989.10.091.0model=463dmax=0dmin=0price=math.random(20000,21000), gdzie="motory"}, -- Freeway
    {-1952.72295.7940.5989.10.088.4model=471dmax=0dmin=0price=math.random(20000,21000), gdzie="motory"}, -- QuadBike
    {-1952.91291.2840.5989.10.091.0model=461dmax=0dmin=0price=math.random(20000,21000), gdzie="motory"}, -- PCJ


    -- Cygan 
    {-957.26, -517.7025.61310.50.0330.10model=410dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Manana
    {-936.33, -510.9625.84300.0360.0325.3model=458dmax=99343dmin=97323price=math.random(17500,18000), gdzie="cygan"}, -- Solair
    {-931.80, -496.0325.95215.2360.0194.0model=478dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Walton
    {-931.05, -538.5026.050.10.03.8model=418dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Moonbeam
    {-918.00, -533.2125.77382.0360.026.9model=543dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Sadler
    {-945.68, -531.8225.86310.50.0329.9model=540dmax=99343dmin=97323price=math.random(12500,13000), gdzie="cygan"}, -- Vincent

    -- Salon LV Sportowy
    {-1662.961221.6513.2623000model=429dmax=0dmin=0price=math.random(65000,66000), gdzie="sportowy"}, -- Banshee
    {-1649.001207.8913.34,650.00.0model=560dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Sultan
    {-1649.991207.6020.78,650.00.0model=541dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Bullet
    {-1663.461221.5020.86,2300.00.0model=451dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Turismo
    {-1665.561206.1420.98310.8360.0306.6model=480dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Comet
    {-1673.031206.3513.38310.8360.0300.6model=506dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="sportowy"}, -- Super GT

    -- Salon LV zwykly
    {-1946.15257.6740.8356.00.043.5model=492dmax=0dmin=0price=math.random(65000,66000), gdzie="zwykly"}, -- Greenwood
    {-1954.08257.7040.93360.0360.0359.9model=421dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Washington
    {-1946.13273.4040.8289.10.088.9model=526dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Fortune
    {-1945.99265.4240.8289.1359.891.5model=426dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Premier
    {-1959.99304.1735.35537.4359.8180.5model=405dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Sentinel
    {-1955.37304.2135.35537.40.0179.4model=445dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Admiral
    {-1945.77273.3435.2989.1360.089.7model=550dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Sunrise
    {-1946.16268.8135.2989.1360.089.8model=436dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Previon
    {-1946.12264.1235.2989.1359.891.2+0.5model=579dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Huntley
    {-1945.96259.7835.2989.10.090.8model=475dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Sabre
    {-1953.90254.6335.2189.10.088.1model=536dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Blade
    {-1962.48258.3535.270.00.00.0model=419dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Esperanto
    {-1962.46271.8235.270.00.00.0model=602dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Alpha
    {-1962.38285.3135.270.00.00.0model=527dmax=0dmin=0price=math.random(47500,48200), gdzie="zwykly"}, -- Cadrona

}

addEventHandler("onResourceStart"resourceRoot, function ()
    for i,v in ipairs(slots) do
        komis_shapes[i] = createColSphere(v[1], v[2], v[3], 3)
        setElementData(komis_shapes[i], "i"i)
        createKomisVehicle(i)
    end
end)

addEvent("kup:pojazd"true)
addEventHandler("kup:pojazd"resourceRoot, function ()
local gracz source
    local shape isPlayerInVehicleColShape(gracz)
    if not shape then return end
    local veh getElementData(shape"komis:veh")
    if not veh then return end
    local slot getElementData(shape"komis:slot")

    local price vehicles[slot].price
    local money getPlayerMoney(gracz)
    if price money then
        triggerClientEvent(gracz"onClientAddNotification"gracz"* Nie stać cię na kupno tego pojazdu. Idź zarób na pracach dorywczych i wróc później!"'error'255,255,255,true)    
        return
    end
    takePlayerMoney(graczprice)

    local x,y,getElementPosition(veh)
    local rx,ry,rz getElementRotation(veh)
    local i getElementInterior(veh)
    local d getElementDimension(veh)
    local pos x..", "..y..", "..z..", "..rx..", "..ry..", "..rz..", "..i..", "..d

    local r1,g1,b1r2,g2,b2r3,g3,b3r4,g4,b4 getVehicleColor(vehtrue)
    local color r1..", "..g1..", "..b1..", "..r2..", "..g2..", "..b2

    local owner getElementData(gracz"player:sid")
    local model getElementModel(veh)
    local dist vehicles[slot].mileage
    local poj vehicles[slot].poj
    local gdzie vehicles[slot].gdzie

    destroyElement(veh)
    setElementData(shape"komis:veh"false)
    setElementData(shape"salonowe"false)

    local qnumid exports["pystories-db"]:dbGet("INSERT INTO pystories_vehicles SET pos=?, fuel=15, mileage=?, ownedPlayer=?, parking=1, pojemnosc_silnika=?, color=?, model=?"posdistownerpojcolormodel)
    if q then
        createKomisVehicle(slot)
        triggerClientEvent(gracz"onClientAddNotification"gracz,"Gratulacje! Zakupiłeś swój pierwszy lub kolejny pojazd na serwerze! Pojazd został przeniesiony do przechowywalni")
        setElementData(gracz"vehicle:desc"false)
        setElementData(gracz"vehicle:mileage"vehicles[slot].mileage)
        setElementData(gracz"vehicle:poj"vehicles[slot].poj2)
    else
        triggerClientEvent(gracz"onClientAddNotification"gracz"Wystąpił problem z kupnem pojazdu! Zgłoś to administracji serwera!"'info'255,255,255,true)    
    end
end)

function createKomisVehicle(slot)
    if #getElementsWithinColShape(komis_shapes[slot]) > 0 then setTimer(createKomisVehicle, 250, 1, slot) return end

    vehicles[slot] = {}

    vehicles[slot].mileage math.random(slots[slot].dminslots[slot].dmax)
    vehicles[slot].price slots[slot].price

    vehicles[slot].veh createVehicle(slots[slot].modelslots[slot][1], slots[slot][2], slots[slot][3], 00slots[slot][4])
    setElementFrozen(vehicles[slot].vehtrue)
    setVehicleDamageProof(vehicles[slot].vehtrue)
    setVehicleLocked(vehicles[slot].vehtrue)

    setElementData(komis_shapes[slot], "komis:veh"vehicles[slot].veh)
    setElementData(komis_shapes[slot], "komis:slot"slot)
    setElementData(vehicles[slot].veh"komis:veh"true)
    setElementData(vehicles[slot].veh"salonowe"true)
    setVehicleOverrideLights vehicles[slot].veh)
    setVehicleColor(vehicles[slot].veh0,122,255)
    setVehicleHeadLightColor(vehicles[slot].veh255255255)

    if slots[slot].gdzie == "cygan" then
    vehicles[slot].poj math.random(1,2)
    vehicles[slot].gdzie "cygan"
    elseif slots[slot].gdzie == "zwykly" then
    vehicles[slot].poj math.random(2,3)
    vehicles[slot].gdzie "zwykly"
    elseif slots[slot].gdzie == "sportowy" then
    vehicles[slot].poj math.random(3,4)
    vehicles[slot].gdzie "sportowy"
    end

        if vehicles[slot].poj == 1 then
    vehicles[slot].poj2 1.2
    elseif vehicles[slot].poj == 2 then
    vehicles[slot].poj2 1.6
    elseif vehicles[slot].poj == 3 then
    vehicles[slot].poj2 1.8
    elseif vehicles[slot].poj == 4 then
    vehicles[slot].poj2 2.0
    elseif vehicles[slot].poj == 5 then
    vehicles[slot].poj2 2.2
    elseif vehicles[slot].poj == 6 then
    vehicles[slot].poj2 2.5
    elseif vehicles[slot].poj == 7 then
    vehicles[slot].poj2 2.6
    elseif vehicles[slot].poj == 8 then
    vehicles[slot].poj2 2.7
    elseif vehicles[slot].poj == 9 then
    vehicles[slot].poj2 2.8
    elseif vehicles[slot].poj == 10 then
    vehicles[slot].poj2 2.9
    elseif vehicles[slot].poj == 11 then
    vehicles[slot].poj2 3.0
    elseif vehicles[slot].poj == 12 then
    vehicles[slot].poj2 3.1
    local desc "Pojazd: "..getVehicleName(vehicles[slot].veh).."\nPrzebieg: "..vehicles[slot].mileage.." km\nCena: "..slots[slot].price.." PLN\nPojemność: "..vehicles[slot].poj2.." dm&#179;\nRodzaj paliwa: Benzyna\n Pojemność Baku: 50 L\nJeżeli chcesz zakupić pojazd kliknij przycisk zakup"
    setElementData(vehicles[slot].veh"vehicle:desc"desc)
    --setElementData(vehicles[slot].veh"vehicle:desc""---------\nPojazd: "..getVehicleName(vehicles[slot].veh).."\nKoszt: "..slots[slot].price.." PLN\nPrzebieg: "..vehicles[slot].mileage.." km\nPojemność Silnika: "..vehicles[slot].poj2.." cm3\nRodzaj paliwa: "..vehicles[slot].rodzaj.."\nPojemność Baku: 100 L\nZainteresował cię ten pojazd? /kuppojazd\n---------")
end

function isPlayerInVehicleColShape(player)
    for i,v in ipairs(komis_shapes) do
        if isElementWithinColShape(playervthen return v end
    end
    return false
end
end


_________________
Zamknięte Projekty:
This Is Your Life
Better World
Your Adventure
Your Pseudol
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: gui :: salon
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,42 sekundy. Zapytań do SQL: 20