Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-11-14, 05:44 Użytkowników: 76674
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
GUI
Autor Wiadomość

ReMiK1337 
Mapper / Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: ToXu
Wiek: 15
Na forum: 300 dni
Posty: 163
Piwa: 2
Respekt: 60

Wysłany: 2018-11-07, 14:17   GUI



Siema
Otóż mam taki problem że nie wiem gdy stworzę sobie GUI to chciałbym aby pokazało się ono gdy wejde w marker, natomiast mi to nie wychodzi

Za pmoc daje :piwo:

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Gravgor 
Pogromca Kopiarek





Informacje
Nick w MP: Gravgor
Wiek: 19
Na forum: 860 dni
Posty: 208
Piwa: 16
Respekt: 27,3

Wysłany: 2018-11-07, 14:54   



Kod?

_________________


Więcej informacji

Strona Główna projektu: https://www.project-wot.pl

Discord:
https://discord.gg/gtmchsm

Start projektu: Marzec 2019
Postaw piwo autorowi tego posta
 

CjPomarancza 
LUA CJ





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 424 dni
Posty: 86
Piwa: 11
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-07, 15:08   



gdy wejdziesz w marker to addEventHandler
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onClientRender
a gdy z niego wyjdziesz to removeEventHandler

_________________
noobek

Pomogłem? Doceń mnie i postaw :piwo: :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Roe 
Ten który patrzy





Informacje
Nick w MP: adaskOO
Wiek: 18
Na forum: 973 dni
Posty: 55
Piwa: 376
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-07, 15:12   



Możesz użyć tego:
client:

nazwaMarkeru createMarker(xyz"cylinder"1255255255) -- tworzy marker

addEventHandler("onClientMarkerHit"nazwaMarkeru, function() 
guiSetVisible(nazwaOknatrue) -- pokazuje gui
showCursor(true) -- pokazuje kursor
end)


_________________

Moje prace:
Praca Magazyniera
Panel Informacji
Interakcja

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
ReMiK1337

NotPaladyn 





Informacje
Nick w MP: NotPaladyn
Wiek: 27
Na forum: 31 dni
Posty: 25
Piwa: 40
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-07, 15:24   



Roe, wiesz może jak na podstawie tego zrobić aby zamiast wchodzić w pickupa nacisnąć w gui przycisk i żeby stało się to co powinno? (To samo co miałoby się stać po wejściu w pickupa



addEventHandler "onPickupHit"pickup, function(element)
    if isObjectInACLGroup ("user."..getAccountName getPlayerAccount element ) ), aclGetGroup "Policja" ) ) then -- Wydział Prewerencyjny
        if getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" then
            id tonumber getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" ) )
            setElementModel elementid ) 
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"false )
            takeWeapon(element3)
            takeWeapon(element23)
        else
            skin tonumber getElementModel element ) )
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"skin )
            setElementModel element280  )
            giveWeapon element3)
            giveWeapon element23100 )
end
    end
    end


Daje :piwo: R*

_________________
NotPaladyn napisał/a:


Mapper na zlecenie
Ucze sie LUA (Postęp: Skrypty na Pseudolki)

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
Postaw piwo autorowi tego posta
 

CjPomarancza 
LUA CJ





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 424 dni
Posty: 86
Piwa: 11
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-07, 15:38   



@NotPaladyn

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onClientGUIClick



function giveWeapon(button) 
if button == "left" then 

    if isObjectInACLGroup ("user."..getAccountName getPlayerAccount element ) ), aclGetGroup "Policja" ) ) then -- Wydział Prewerencyjny
        if getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" then
            id tonumber getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" ) )
            setElementModel elementid ) 
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"false )
            takeWeapon(element3)
            takeWeapon(element23)
        else
            skin tonumber getElementModel element ) )
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"skin )
            setElementModel element280  )
            giveWeapon element3)
            giveWeapon element23100 )
end
    end
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick"twoj_button_co_chcesz_kliknacgiveWeaponfalse)


_________________
noobek

Pomogłem? Doceń mnie i postaw :piwo: :)
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

NotPaladyn 





Informacje
Nick w MP: NotPaladyn
Wiek: 27
Na forum: 31 dni
Posty: 25
Piwa: 40
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-07, 18:04   



Niestety nie działa, gui pokazuje się nawet gdy nie wejdzie się w marker i to każdemu kto jest w grupie ACL na serwerze

A po kliknięciu "guzika" nic się nie dzieje


Kod:
c.lua
 GUIEditor = {
    button = {},
    window = {},
    label = {}
}
addEventHandler("onClientResourceStart"resourceRoot,
    function()
        GUIEditor.window[1] = guiCreateWindow(1017215253371"Policja"false)
        guiWindowSetSizable(GUIEditor.window[1], false)

        GUIEditor.button[1] = guiCreateButton(29219192121"Rozpocznij/Zakończ Prace"falseGUIEditor.window[1])
        GUIEditor.label[1] = guiCreateLabel(338018885"       Wydział Prewerencyjny"falseGUIEditor.window[1])    
    end
)


marker:

nazwaMarkeru createMarker(1540.51135, -1661.9162613.55074"cylinder"1255255255) -- tworzy marker
setElementInterior(nazwaMarkeru0)

addEventHandler("onClientMarkerHit"nazwaMarkeru, function() 
guiSetVisibleGUIEditor.window[1], true) -- pokazuje gui
showCursor(true) -- pokazuje kursor
end)

function giveWeapon(button) 
if button == "left" then 

    if isObjectInACLGroup ("user."..getAccountName getPlayerAccount element ) ), aclGetGroup "Policja" ) ) then -- Wydział Prewerencyjny
        if getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" then
            id tonumber getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" ) )
            setElementModel elementid ) 
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"false )
            takeWeapon(element3)
            takeWeapon(element23)
        else
            skin tonumber getElementModel element ) )
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"skin )
            setElementModel element280  )
            giveWeapon element3)
            giveWeapon element23100 )
end
    end
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick"GUIEditor.button[1], giveWeaponfalse


_________________
NotPaladyn napisał/a:


Mapper na zlecenie
Ucze sie LUA (Postęp: Skrypty na Pseudolki)

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Roe 
Ten który patrzy





Informacje
Nick w MP: adaskOO
Wiek: 18
Na forum: 973 dni
Posty: 55
Piwa: 376
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-07, 19:16   



Aby nie wyświetlało się każdemu, tylko temu co wejdzie w marker trzeba dodać do kodu GUI:
guiSetVisible(nazwaOKNAfalse)


Skąd masz element? Skopiowałeś to pewnie, ale mniejsza
To powinno określić element

function giveWeapon(elementbutton) 
if element ~= localPlayer then


_________________

Moje prace:
Praca Magazyniera
Panel Informacji
Interakcja

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

NotPaladyn 





Informacje
Nick w MP: NotPaladyn
Wiek: 27
Na forum: 31 dni
Posty: 25
Piwa: 40
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-07, 20:37   



Niestety okno nadal pokazuje się każdemu bez wejścia w marker, a po nacisnieciu w przycisk nic się nie dzieje

_________________
NotPaladyn napisał/a:


Mapper na zlecenie
Ucze sie LUA (Postęp: Skrypty na Pseudolki)

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Gpla 
Loading...





Informacje
Nick w MP: Loading...
Wiek: 18
Na forum: 1094 dni
Posty: 81
Piwa: 78
Respekt: 55,3

Wysłany: 2018-11-08, 15:52   




 GUIEditor = {
    button = {},
    window = {},
    label = {}
}
addEventHandler("onClientResourceStart"resourceRoot,
    function()
        GUIEditor.window[1] = guiCreateWindow(1017215253371"Policja"false)
        guiWindowSetSizable(GUIEditor.window[1], false)

        GUIEditor.button[1] = guiCreateButton(29219192121"Rozpocznij/Zakończ Prace"falseGUIEditor.window[1])
        GUIEditor.label[1] = guiCreateLabel(338018885"       Wydział Prewerencyjny"falseGUIEditor.window[1])    
guiSetVisible(GUIEditor.window[1],false)
    end
)


addEventHandler("onClientMarkerHit"nazwaMarkeru, function(el)
if el~=localPlayer then return end
guiSetVisibleGUIEditor.window[1], true) -- pokazuje gui
showCursor(true) -- pokazuje kursor
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

NotPaladyn 





Informacje
Nick w MP: NotPaladyn
Wiek: 27
Na forum: 31 dni
Posty: 25
Piwa: 40
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-10, 21:02   



Niestety GUI w ogóle się nie pokazuję

Próbowałem to ale tez nie działa, co powinienem poprawić?


nazwaMarkeru createMarker(1540.51135, -1661.9162613.55074"cylinder"1255255255) -- tworzy marker
setElementInterior(nazwaMarkeru0)

addEventHandler("onClientMarkerHit"nazwaMarkeru, function(el)
if el~=localPlayer then return end
guiSetVisibleGUIEditor.window[1], true) -- pokazuje gui
showCursor(true) -- pokazuje kursor
end)

function giveWeapon(button) 
if button == "left" then 

    if isObjectInACLGroup ("user."..getAccountName getPlayerAccount element ) ), aclGetGroup "Policja" ) ) then -- Wydział Prewerencyjny
        if getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" then
            id tonumber getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" ) )
            setElementModel elementid ) 
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"false )
            takeWeapon(element3)
            takeWeapon(element23)
        else
            skin tonumber getElementModel element ) )
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"skin )
            setElementModel element280  )
            giveWeapon element3)
            giveWeapon element23100 )
end
    end
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick"GUIEditor.button[1], giveWeapontrueaddEventHandler("onClientMarkerLeave"nazwaMarkeru, function(el)
if el~=localPlayer then return end
guiSetVisibleGUIEditor.window[1], falseshowCursor(falseend)


_________________
NotPaladyn napisał/a:


Mapper na zlecenie
Ucze sie LUA (Postęp: Skrypty na Pseudolki)

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 892 dni
Posty: 1359
Piwa: 2850
Respekt: 328,3
Respekt: 328,3Respekt: 328,3Respekt: 328,3

Wysłany: 2018-11-10, 21:21   



błędy db3 podaj

_________________

Support-Team: 09.09.2018-29.10.2018r

Postaw piwo autorowi tego posta
 

NotPaladyn 





Informacje
Nick w MP: NotPaladyn
Wiek: 27
Na forum: 31 dni
Posty: 25
Piwa: 40
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-11, 13:49   



Błędy DB3:
ERROR: SAPD/praca.lua:35: attempt to index global 'GUIEditor' (a nil value)

A linijka 35 to:

 addEventHandler("onClientGUIClick"GUIEditor.button[1], giveWeapontrue)  


_________________
NotPaladyn napisał/a:


Mapper na zlecenie
Ucze sie LUA (Postęp: Skrypty na Pseudolki)

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Ciastuuś 
# PHP # LUA #





Informacje
Nick w MP: Ciastuuś
Wiek: 19
Na forum: 312 dni
Posty: 734
Piwa: 1368
Respekt: 500
Respekt: 500

Wysłany: 2018-11-12, 18:29   



Nie posiadasz takiego czegoś jak GUIEditor przez co zwraca zerową wartość dla GUIEditor.button[1]. Do tego masz jakieś rysowanie tego GUI? Jeżeli tak daj kod.

_________________

#### Pomogłem Ci? Liczę na :piwo: oraz R* ####
### Oferuję pomoc w dziedzinie: ###
## PHP # HTML # JS # Lua ##
# Kontakt: PW & Ciastuuś#1378 #

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Roe 
Ten który patrzy





Informacje
Nick w MP: adaskOO
Wiek: 18
Na forum: 973 dni
Posty: 55
Piwa: 376
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-12, 18:34   



Czyli brakuje tego u góry?

 GUIEditor = {
    button = {},
    window = {},
    label = {}
}


_________________

Moje prace:
Praca Magazyniera
Panel Informacji
Interakcja

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: gui
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 21