Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-01-17, 20:19 Użytkowników: 68153
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Hurtowy eksport modeli z 3ds max do Gta San Andreas
Autor Wiadomość

sabarupl 




Informacje
Wiek: 33
Na forum: 1401 dni
Posty: 135
Piwa: 8
Respekt: 60


Wysłany: 2014-05-11, 19:43   Hurtowy eksport modeli z 3ds max do Gta San Andreas



Hurtowy eksport modeli z 3ds max do Gta San Andreas.


Jest to wideo poradnik w raz z krótkimi opisami jak przygotować modele w 3ds max i praktycznie za jednym zamachem dodać je do GTA SA.

Potrzebne programy
# 3ds max (ja korzystam z wersji 3ds max 9)
# Map edytor v0.21b do GTA SA http://www.sendspace.pl/f...766e09fe4cdac74 (jest to program do edycji map w GTA. Sam program jest w wersji beta ale jest bardziej stabilniejszy od nowszej. Dlatego zalecam pobranie owego programu)
# Dowolny notatnik (ja korzystam Sanny Builder 3)
# G-TXD http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=2078 (jest to program do hurtowej edycji i tworzenia pliku txd do GTA SA)

Potrzebne skrypty:
# Kam's Max Scripts
# Deniska's Max Scripts
# X Scripts

Inne
# radarowa mapa GTA SA
# dowolna tekstura "height map"

Potrzebne poradniki
# modelując np. wyspę taką jak w tym poradniku i dodając ją owym sposobem będzie potrzebne wyczyścić GTA SA ze wszystkich obiektów. Jak tego dokonać objaśniłem w tym poradniku. http://www.gta-mods.pl/fo...-sa-map-cleaner
# modelując wyspę na obiekty dobrze jest dodać Vertex Colors. Modele są w tedy nieco ładniejsze. Jak to zrobić pokazałem w tym poradniku http://www.gta-mods.pl/fo...ors-night-i-day
================================================

Modelowanie prostej wyspy
# https://www.youtube.com/watch?v=f99WvpBT87E

Przygotowanie wymodelowanej wyspy w celu dodania jej do GTA SA
# https://www.youtube.com/watch?v=LIQZfkH8344 część 1
# https://www.youtube.com/watch?v=jvoR736CxCw część 2
# https://www.youtube.com/watch?v=_NJtEa4pK7Q część 3

Wymodelowana wyspa z pierwszego filmiku nieco się różni od tej wyspy w drugim, a to dlatego że chciałbym jak ktoś ma pierwszy raz styczność z tym tematem wymodelował sobie mniejszą wyspę. Łatwiej będzie zrozumieć o co chodzi z hurtowym przenoszeniem modeli do GTA SA.

Sam poradnik jest w fazie beta i pewne jego części mogą jeszcze ulec zmianie. Więc zanim ktoś się weźmie za modelowanie dużej mapy niech najpierw spróbuje zrobić właśnie np. podobną wyspę do tej z pierwszego filmiku. Nie z byt dużą żeby później nie żałować że jednak coś źle jest pokazane i cała praca mogła pójść na marne. Po za tym informacje, które podałem w poradniku są zbiorem informacji znalezionych w różnych częściach internetu. Więc sam na 100% nie jestem przekonany czy taka droga dodawania modeli z 3ds max 9 do GTA SA jest prawidłowa. Niby modele, które dodałem w ten sposób działają jednak nigdy nie udało mi się stworzyć czegoś większego.

Przykładowy model wyspy wymodelowanej w 3ds ma i przeniesionej do GTA SA owym sposobom.

Widok z 3ds max



A tu już zdjęcia w samej grze













Na razie to tyle. Jeżeli ktoś czegoś w dalszym ciągu nie rozumie niech pyta, a postaram się odpowiedzieć. Również widziane wszelkie uwagi do tego poradnika.

Nie ma cie działu dla poradników pod kątem single player i nie wiedziałem gdzie umieść poradnik więc dałem go tu.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Luqas 





Informacje
Nick w MP: Luqas
Wiek: 15
Na forum: 31 dni
Posty: 15
Piwa: 3
Respekt: 50


Wysłany: 2016-12-19, 17:37   



Tak, kolizje musisz dodać bo być przez tą reksture przechodził :D

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: hurtowy :: eksport :: modeli :: 3ds :: max :: gta :: san :: andreas
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 19