Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2019-01-19, 02:43 Użytkowników: 77455
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Jak zrobić losowanie piniędzy lub rp
Autor Wiadomość

DjMaXimoMax 
Początkujący w Lua





Informacje
Nick w MP: Aster.
Wiek: 13
Na forum: 275 dni
Posty: 120
Piwa: 20
Respekt: 55,3

Wysłany: 2018-12-12, 19:34   Jak zrobić losowanie piniędzy lub rp



Witam,
tak jak w temacie nie wiem jak zrobić losowanie piniendzy i rp w markerze po wejściu w niego.


Za pomoc daję piwo oraz respekt

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

BarteQ03 
Młodszy Szkrypter





Informacje
Nick w MP: Avenged
Wiek: 15
Na forum: 817 dni
Posty: 623
Piwa: 711
Respekt: 286,3
Respekt: 286,3Respekt: 286,3Respekt: 286,3

Wysłany: 2018-12-12, 19:37   



Za pomocą funkcji math.random

_________________
LUA, PHP, C++



Postaw piwo autorowi tego posta
 

DjMaXimoMax 
Początkujący w Lua





Informacje
Nick w MP: Aster.
Wiek: 13
Na forum: 275 dni
Posty: 120
Piwa: 20
Respekt: 55,3

Wysłany: 2018-12-12, 19:47   



Hym mam dodać jakiś event bo 1 raz robię skrypt na takią rzecz mógł bym krótki kod i objaśnienie? Bo nie wiem jak się za to zabrać
narazie zrobiłem coś takiego by marker się pojawiał ale się nie pojawia i czy to ma być bo client czy server?(stronie)


local prezentcreateMarker( -1990.4986.8027.68"cylinder"1.55025590 )
end


_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 
Coś napewno...





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 958 dni
Posty: 1411
Piwa: 3000
Respekt: 363,5
Respekt: 363,5Respekt: 363,5Respekt: 363,5Respekt: 363,5

Wysłany: 2018-12-12, 19:53   




Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onMarkerHit


_________________

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

DjMaXimoMax 
Początkujący w Lua





Informacje
Nick w MP: Aster.
Wiek: 13
Na forum: 275 dni
Posty: 120
Piwa: 20
Respekt: 55,3

Wysłany: 2018-12-12, 19:56   



Od takiego czegoś zacząć ?



local prezentcreateMarker( -1990.4986.8027.68"cylinder"1.55025590 )
end

addEventHandler("onMarkerHit"resourceRoot, function(el,md)
    if getElementType(el)~="player" then return end


?

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 
Coś napewno...





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 958 dni
Posty: 1411
Piwa: 3000
Respekt: 363,5
Respekt: 363,5Respekt: 363,5Respekt: 363,5Respekt: 363,5

Wysłany: 2018-12-12, 19:59   



Tak, tylko ten end w drugiej linijce do czego należy? Do niczego. Usuń go stamtąd, a dodaj go do eventu (nie zapomnij dać też nawiasu za endem zamykającego event).
Drugi argument eventu onMarkerHit ustaw na prezent, no chyba, że w tym skrypcie będzie parę markerów to wtedy "wyższa szkoła jazdy"

_________________

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Krzemo1234 





Informacje
Nick w MP: Krzemo
Wiek: 19
Na forum: 1058 dni
Posty: 391
Piwa: 6
Respekt: 40

Wysłany: 2018-12-12, 20:05   



Tylko to jest akurat po stronie Clienta

HAJSmath.random(60,120)
triggerServerEvent("givePlayerMoney"elHAJS0)


_________________
Jeśli ci pomogłem zostaw zimne :piwo:
Postaw piwo autorowi tego posta
 

DjMaXimoMax 
Początkujący w Lua





Informacje
Nick w MP: Aster.
Wiek: 13
Na forum: 275 dni
Posty: 120
Piwa: 20
Respekt: 55,3

Wysłany: 2018-12-12, 20:13   



Dobra mam kawałek kodu tylko nie wiem ile to 24h zapisać jak to nie mam bladego pojęcia

[ Dodano: 2018-12-12, 20:23 ]
Mam problem nie pokazuje się marker!!!


local createMarker(-1991.1786.3027.68,"cylinder",1,255,255,70local nagroda math.random(value1,value2) 
function wbijasz(plrtriggerServerEvent(losuj,argend

addEventHandler("onMarkerHit",plr,wbijasz)
setTimer86400000 )


_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Krzemo1234 





Informacje
Nick w MP: Krzemo
Wiek: 19
Na forum: 1058 dni
Posty: 391
Piwa: 6
Respekt: 40

Wysłany: 2018-12-12, 21:06   



676

Ostatnio zmieniony przez Krzemo1234 2018-12-13, 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

BarteQ03 
Młodszy Szkrypter





Informacje
Nick w MP: Avenged
Wiek: 15
Na forum: 817 dni
Posty: 623
Piwa: 711
Respekt: 286,3
Respekt: 286,3Respekt: 286,3Respekt: 286,3

Wysłany: 2018-12-12, 22:20   



Krzemo1234, nie ośmieszaj się już bardziej XD


Myślę że zrozumiesz z tego co tutaj opisałem ;)


local marker createMarker(-1991.1786.3027.68,"cylinder",1,255,255,70)  -- przypisujesz do zmiennej marker

function wbijasz(plr) 
  local losuj math.random(value1value2) -- losowanie pomiedzy wartoscia 1a 2 
  outputChatBox("Wylosowana liczba to: "..losujplr) -- wyswietlamy wylosowaną liczbę
end -- zamykasz funkcje
addEventHandler("onMarkerHit"markerwbijasz) -- przypisujemy zdarzenie przy którym ma się wykonać funkcja


_________________
LUA, PHP, C++



Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: jak :: zrobić :: losowanie :: piniędzy :: lub
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 19