Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-01-24, 00:47 Użytkowników: 73080
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Kolizja (MTA)
Autor Wiadomość

Szymon93 





Informacje
Nick w MP: Hard
Wiek: 24
Na forum: 11 dni
Posty: 3
Respekt: 50

Wysłany: 2018-01-13, 09:42   Kolizja (MTA)



Witam,mam problem,otóż nie do końca mogę znaleźć plik tzw kolizje ( .col)
W temacie omawianym odnośnie podmianek obiektów, rozchodzi się o to jak i skąd wydobyc potrzebne pliki do podmiany dowolnego obiektu na serwerze. Z tego co wiem zawartość pliku replace.lua powinna wyglądać następująco (tak było w przypadku gotowych podmianek udostępnianych w internecie do pakietu SAMP 0.3c i w górę:
Kod:
Kod:


rootElement = getRootElement()
function loadobj()

txd2006 = engineLoadTXD('nazwapliku.txd')
engineImportTXD(txd2006, 2006)
col2006 = engineLoadCOL('nazwapliku.col')
dff2006 = engineLoadDFF('nazwapliku.dff', 2006)
engineReplaceCOL(col2006, 2006)
engineReplaceModel(dff2006, 2006)

end
addEventHandler('onClientResourceStart', rootElement, loadobj)

Jest możliwość wyodrębnienia każdego obiektu w postaci plików z pliku gta3.img w postaci .txd oraz .dff Brakuje jednak pliku .col bez którego nie idzie podmienic danego obiektu. Być może coś źle robię, a może po prostu zawartość replace.lua powinna inaczej wyglądać?


Serio to nie wiem do czego służy tak naprawde ten .col


Bardzo proszę o pomoc:) z góry dziękuje,kto pomoże dam :piwo:

Komentarz Emm dodany 2018-01-14, 23:26Stosuj znaczniki lua/code. ;)
Ostatnio zmieniony przez Emm 2018-01-14, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

koxpl2x22 
MAPPER-ALLEREK





Informacje
Nick w MP: ALLEREK
Wiek: 15
Na forum: 1503 dni
Posty: 354
Piwa: 917
Respekt: 26,8

Wysłany: 2018-01-13, 13:36   



.col to kolizje obiektu, czyli żebyś mógł na nim stanąć, nie mogł przez niego przejechać bo uderzysz itp

_________________
I got love а feel.
I got you my mind.
I got love my skill.
My la-la-la-love.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Szymon93

Szymon93 





Informacje
Nick w MP: Hard
Wiek: 24
Na forum: 11 dni
Posty: 3
Respekt: 50

Wysłany: 2018-01-13, 16:34   



Tylko że ja mam problem związany z tym ze chce znaleźć plik .col,wyciagnac go bo txd mam i dff tez ale col brakuje i nie wiem jak to zrobić.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

sabarupl 





Informacje
Wiek: 34
Na forum: 1772 dni
Posty: 240
Piwa: 31
Respekt: 160
Respekt: 160Respekt: 160

Wysłany: 2018-01-13, 18:01   



Kolizje modeli dff znajdują się w tak zwanych archiwach col. Czyli w jednym pliku col może być zapakowane np. 20 kolizji od 20 różnych modeli dff. Żeby znaleźć właściwą kolizje od danego modelu musisz znać nazwę archiwum, w którym ta kolizja od tego modelu się znajduje. Archiwa z kolizjami mają inną nazwę niż sam model dff. Jak odnaleźć właściwą kolizję od danego modelu nakręciłem kiedyś filmik. Nie ma opisu dlaczego tak, a nie inaczej trzeba kliknąć ale myślę że się połapiesz:

https://www.youtube.com/watch?v=rJMY_42kZ5s

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Szymon93

Szymon93 





Informacje
Nick w MP: Hard
Wiek: 24
Na forum: 11 dni
Posty: 3
Respekt: 50

Wysłany: 2018-01-13, 22:22   



Dziekuje, pomoglo,temat do zamkniecia :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: kolizja :: (mta)
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 19