Loop i brak pojedyńczej kolejności
Autor
Wiadomość
Nick w MP: Sunny_Leone
Wiek: 22 Na forum: 647 dni Posty: 46Piwa : 11
Wysłany: 2019-02-09, 05:57 Loop i brak pojedyńczej kolejności
Co zmienić w poniższym kodzie, ma on za zadanie umieszczać obiekty na mapie tylko jest problem a mianowicie nie rozmieszcza je pojedynczo tylko co dwa, nie mam pojęcia gdzie leży problem...
Kod:
new g = 0;
Loop(i , MAX_ITEMS)
{
if(g >= 0 && g <= 20)
{
Items[i][iXYZ][0] = -2500 + random(4000);
Items[i][iXYZ][1] = -2500 + random(4000);
MapAndreas_FindZ_For2DCoord(Items[i][iXYZ][0], Items[i][iXYZ][1], Items[i][iXYZ][2]);
Items[i][iOBJ] = CreateDynamicObject(666, Items[i][iXYZ][0], Items[i][iXYZ][1], Items[i][iXYZ][2]+1, 0.00, 0.00, 0.00);
Items[i][iOnOff] = true;
Items[i][iUID] = i;
Items[i][iID] = 0;
Items[i][iLabel] = CreateLabel(-1, Items[i][iXYZ][0], Items[i][iXYZ][1], Items[i][iXYZ][2]+1, 50.0, 0, "%s\n"TEXT"Aby zebrać kliknij "C_RED"[Y]", iNames[0]);
printf("***Stworzono %d ***", ItemLicz);
i++, g++;
}
Kod:
[05] *** Item System: Stworzono 0 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 1 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 3 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 5 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 7 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 9 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 11 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 13 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 15 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 17 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 19 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 21 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 23 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 25 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 27 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 29 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 31 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 33 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 35 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 37 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 39 itemów Diamentowych! ***
....
Wiek: 19 Na forum: 2599 dni Posty: 84Piwa : 126
Wysłany: 2019-02-09, 07:01
Zgaduję, że to Loop masz z uG.
Definicja w uG:
Pawn #define Loop(%0,%1) for(new %0, __li%0 = %1; %0 != __li%0; %0++)
Dzięki niej pętla sama podnosi Twoje "i" o 1 w górę. Usuń "i++" z dołu.
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):Sunny_Leone
Nick w MP: Sunny_Leone
Wiek: 22 Na forum: 647 dni Posty: 46Piwa : 11
Wysłany: 2019-02-09, 10:44
Dzięki za pomoc, leci piwerko i respect!
Nick w MP: Adiś.exe
Wiek: 16 Na forum: 833 dni Posty: 281Piwa : 828
Wysłany: 2019-02-09, 18:56
Temat został zamknięty, z powodu naruszenia zasad lub wyczerpania treści.
_________________
KONTAKT:
GG: 60968224
Discord: Adiś.exe#3828
Użytkownik : 05.11.2016
Support-Team : 25.07.2018
Support-Team : 19.01.2019
Test-Mod : 08.02.2019
Tagi: loop :: brak :: pojedyńczej :: kolejności
Anonymous
Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku