Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-07-19, 02:14 Użytkowników: 75298
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Marker teleportujacy pojazd! Jak to zrobić?
Autor Wiadomość

TheXenon 





Informacje
Nick w MP: TheXenon
Wiek: 19
Na forum: 480 dni
Posty: 15
Respekt: 40,5

Wysłany: 2018-01-13, 10:02   Marker teleportujacy pojazd! Jak to zrobić?



Potrzebuje pomocy mianowicie nie wiem jak zrobić marker który bedzie teleportował pojazd wraz z graczem do jakiegos interioru.

Pomożecie?

Za pomoc daje piwko :piwo:

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 
Coś potrafi w Lua





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 774 dni
Posty: 1060
Piwa: 2574
Respekt: 237,8
Respekt: 237,8Respekt: 237,8

Wysłany: 2018-01-13, 10:13   



Nie jestem pewny, ale powinno działać.

function teleport (playercmd)
    local vehicle getPedOccupiedVehicle (player)
    if vehicle then
        setElementPosition (vehicle399299199) --miejsce na mapie
        setElementDimension (vehicle29) --dimension
    end
end
teleport()


Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
TheXenon

koxpl2x22 
MAPPER-ALLEREK





Informacje
Nick w MP: ALLEREK
Wiek: 15
Na forum: 1679 dni
Posty: 358
Piwa: 1065
Respekt: 76,8

Wysłany: 2018-01-13, 13:39   



"Kalizman" napisał/a:

Nie jestem pewny, ale powinno działać.

function teleport (playercmd)
    local vehicle getPedOccupiedVehicle (player)
    if vehicle then
        setElementPosition (vehicle399299199) --miejsce na mapie
        setElementDimension (vehicle29) --dimension
    end
end
teleport()

Z tego co wiem to jeszcze
Kod:


warpPedIntoVehicle(player,vehicle)

By przeniosło i gracza

_________________
Now he don't talk too much, talk too much
He's probably given up, given up
I think he's had enough, had enough
Cause he ran out of luck, out of luck
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
WesleyJR

SanLocker 





Informacje
Nick w MP: Sanlock
Wiek: 17
Na forum: 1072 dni
Posty: 5
Piwa: 81
Respekt: 60

Wysłany: 2018-01-14, 14:59   




addCommandHandler("tptoveh",function(plr,cmd)
veh createVehicle(...)
warpPedIntoVehicle(vehplr)
end)


_________________


Newsy w naszej zapowiedzi pojawiają się co sobotę! Obserwujcie :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Barcioo 
Młode życie TestModa





Informacje
Nick w MP: Bartek.
Wiek: 18
Na forum: 1171 dni
Posty: 465
Piwa: 960
Respekt: 410
Respekt: 410

Wysłany: 2018-01-14, 21:40   



 
wejscie createMarker x,y,z"cylinder"302251)
 setElementDimension(wejscie0)
    setElementInterior (wejscie,0)

addEventHandler("onMarkerHit"wejscie, function(elmd)
    if isPedInVehicle(elthen return end
    setElementDimension(el0)
    setElementInterior (el,0)
    setElementPosition(elx,y,z)
end)  


_________________
Programista coś tam umie w Lua


Kanał Youtube;
A tu zapraszam
, pomogłem Ci? Wynagrodź mnie :piwo: :)


SUPPORT TEAM- 2016-09-03 do 2018-05-25
Test Mod- 2018-05-25
1k dni na Forum - 2018-01-28


GG: 62111935
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: marker :: teleportujacy :: pojazd! :: jak :: zrobić?
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 20