Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-10-23, 08:15 Użytkowników: 71883
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Nic nie robi po kliknięciu
Autor Wiadomość

Aidis 





Informacje
Nick w MP: YoutuberAidis
Wiek: 33
Na forum: 898 dni
Posty: 307
Piwa: 3
Respekt: 90

Wysłany: 2017-07-26, 17:06   Nic nie robi po kliknięciu



Mam problem ponieważ po kliknienciu rozpocznij prace nic sie nie dziej

Client

addEventHandler("onClientGUIClick"root, function(btn,state)
    if source == PracaBusLs.submit then
        showCursor(false)
    guiSetVisible(PracaBusLs.windowfalse)
    guiSetVisible(PracaBusLs.submitfalse)
    guiSetVisible(PracaBusLs.closefalse)
    guiSetVisible(PracaBusLs.textfalse)
          removeEventHandler("onClientRender",root,pracabusls)
    triggerServerEvent("PracaStartBusLs"root,localPlayer)
    end
    if source == PracaBusLs.close then
        if guiGetVisible(PracaBusLs.window) == true then
            showCursor(false)
        guiSetVisible(PracaBusLs.windowfalse)
        guiSetVisible(PracaBusLs.submitfalse)
        guiSetVisible(PracaBusLs.closefalse)
        guiSetVisible(PracaBusLs.textfalse)
              removeEventHandler("onClientRender",root,pracabusls)
        end
    end
end)


Server

addEvent("PracaStartBusLs"true)
addEventHandler("PracaStartBusLs"resourceRoot, function(elmd)
    if #getElementsWithinColShape(zone,"vehicle") >= 1 then outputChatBox("Parking zajety",el) return end
    if getElementData(el,"player:license:pjC") ~= 1 then
        outputChatBox("Nie posiadasz Prawojazdy kategori C"source)
    return
    end
    
    if not md or getElementType(el) ~= "player" or getPedOccupiedVehicle(elthen return end
    
    local x,y,getElementPosition(el)
    local bus createVehicle(4371785.93,-1886.36,13.65,0.0360.0269.9)
    
    setElementData(bus"zrespilGracz"el)
    setElementData(bus"vehicle:fuel"100)
    setElementData(bus"vehicle:mileage"math.random(50000,80000))

    setVehicleHandling(bus,"maxVelocity"50.00)
    
    warpPedIntoVehicle(elbus)
    removePreviousVehicles(el)
    triggerClientEvent(el"STARTJobBus"resourceRootbus)
    setVehicleHandling(bus,"maxVelocity"50.00)

    vehs[el] = bus
end)


_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Szymczu 
Programista bo tak





Informacje
Nick w MP: Szymczu
Wiek: 18
Na forum: 288 dni
Posty: 194
Piwa: 38
Respekt: 120
Respekt: 120

Wysłany: 2017-07-26, 17:09   



db3? Pokaż te tablice "PracaBusLs".

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Aidis 





Informacje
Nick w MP: YoutuberAidis
Wiek: 33
Na forum: 898 dni
Posty: 307
Piwa: 3
Respekt: 90

Wysłany: 2017-07-26, 18:40   



ale jak usune
addEventHandler("PracaStartBusLs", resourceRoot, function(el, md)

te el, md
to mam ze nie mam prawka a mam.
a jak dodam to
nic nie robi.

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

amited 





Informacje
Nick w MP: Amited
Wiek: 17
Na forum: 568 dni
Posty: 1100
Piwa: 396
Respekt: 380,8
Respekt: 380,8Respekt: 380,8Respekt: 380,8Respekt: 380,8

Wysłany: 2017-07-27, 15:25   



Nie wiem czy w lua jest przeciążenie funkcji - mogą być te same funkcje (tak samo nazwane) ale
różniące się ilością argumentów i tyle ile podamy to odpowiednia funkcja się wykona. Ale co to ma do rzeczy? W triggerze PracaStartBusLs podajesz "root" czyli source tego eventu oraz localPlayer. Za to w stronie serwera dodatkowo dodajesz argument "md" przez co możliwe kod się nie wykonywa.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Malentas 
Koder mirofali w lua





Informacje
Nick w MP: Malentas
Wiek: 22
Na forum: 535 dni
Posty: 130
Piwa: 492
Respekt: 45,8

Wysłany: 2017-07-27, 23:11   



Okej, koledzy wyżej standardowo nabijają posty a i tak ci nie pomogą, masz funkcje onClientClick masz ify i myślisz że będzie działać? Może by tak ująć gdzie trzeba kliknąć? Zacznijmy od tego czy posiadasz "klawisze" z dxDraw czy jednak guiButton.
jak posiadasz guiButton czyli funkcje "guiCreateButton" to robisz


addEventHandler("onClientClick"nazwabuttona, function()
--Tu funkcja po nacisnieciu naszegobuttona
end)


Jeśli masz "klawisz" w dxDrawRectangle to

-- to funckja na myszke nic tu nie ruszasz
local sxsy guiGetScreenSize()

function isMouseIn(psx,psy,pssx,pssy,abx,aby)
    if not isCursorShowing() then return end
    cx,cy=getCursorPosition()
    cx,cy=cx*sx,cy*sy
    if cx >= psx and cx <= psx+pssx and cy >= psy and cy <= psy+pssy then
        return true,cx,cy
    else
        return false
    end
end

-- poniez już ruszasz 
addEventHandler("onClientClick"root, function(btnstate)
if btn == "left" and state == "down" then
if isMouseIn(twoje koordynaty screenWscreenH klawiszu) and okno == true then
--funkcja po nacisnieciu
end
end
end)



Okej teraz tez nie będzie dzialac, dlaczego? bo nie masz wysetowanego "okna" czyli to "okno"

Podczas gdy wejdziesz w marker i ci się otwiera gui musisz wpisac "okno = true"
a gdy okno zostaje zamykane "okno = false"

Łatwe? łatwe tylko trzeba chcieć :)

_________________
Aktualny projekt:

Zarejestruj sie na forum: http://sunnyrpg.xaa.pl/
Discord: https://discord.gg/77VfGjw
Pokaz serwera:
https://www.youtube.com/c...w_as=subscriber
Postaw piwo autorowi tego posta
 

amited 





Informacje
Nick w MP: Amited
Wiek: 17
Na forum: 568 dni
Posty: 1100
Piwa: 396
Respekt: 380,8
Respekt: 380,8Respekt: 380,8Respekt: 380,8Respekt: 380,8

Wysłany: 2017-07-27, 23:29   



Malentas, Co ty tworzysz? widać że ma event "OnClientGUIClick" czyli jest normalny button z cgui... Tutaj "pomoc" to nie wklejenie gotowego kodu (poprawki w kodzie autora postu), a wyjaśnienie gdzie jest błąd, więc jeżeli przeciążanie funkcje w lua jest możliwe to prawdopodobnie to jest błąd.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Damian2511 
LUA <3





Informacje
Nick w MP: Kiwi
Wiek: 18
Na forum: 1553 dni
Posty: 142
Piwa: 665
Respekt: 40

Wysłany: 2017-07-28, 01:15   



addEventHandler("onClientGUIClick"root, function(buttonstate)
if menuBusy button == "left" and state == "down" then
    if source == PracaBusLs.submit then
        showCursor(false)
    guiSetVisible(PracaBusLs.windowfalse)
    guiSetVisible(PracaBusLs.submitfalse)
    guiSetVisible(PracaBusLs.closefalse)
    guiSetVisible(PracaBusLs.textfalse)
          removeEventHandler("onClientRender",root,pracabusls)
    triggerServerEvent("PracaStartBusLs"root,localPlayer)
    end
    if source == PracaBusLs.close then
        if guiGetVisible(PracaBusLs.window) == true then
            showCursor(false)
        guiSetVisible(PracaBusLs.windowfalse)
        guiSetVisible(PracaBusLs.submitfalse)
        guiSetVisible(PracaBusLs.closefalse)
        guiSetVisible(PracaBusLs.textfalse)
              removeEventHandler("onClientRender",root,pracabusls)
        end
      end
    end
end)
Prosz..

_________________



Postęp prac



Prezentacja serwera


https://www.youtube.com/c...LpJ7MliiiWkJ0lQ

Postaw piwo autorowi tego posta
 

amited 





Informacje
Nick w MP: Amited
Wiek: 17
Na forum: 568 dni
Posty: 1100
Piwa: 396
Respekt: 380,8
Respekt: 380,8Respekt: 380,8Respekt: 380,8Respekt: 380,8

Wysłany: 2017-07-28, 11:05   



dla mnie powinno być:

addEventHandler("onClientGUIClick"resourceRoot, function(btn,state)
    if source == PracaBusLs.submit then
        showCursor(false)
    guiSetVisible(PracaBusLs.windowfalse)
    guiSetVisible(PracaBusLs.submitfalse)
    guiSetVisible(PracaBusLs.closefalse)
    guiSetVisible(PracaBusLs.textfalse)
          removeEventHandler("onClientRender",root,pracabusls)
    triggerServerEvent("PracaStartBusLs"root,localPlayer)
    end
    if source == PracaBusLs.close then
        if guiGetVisible(PracaBusLs.window) == true then
            showCursor(false)
        guiSetVisible(PracaBusLs.windowfalse)
        guiSetVisible(PracaBusLs.submitfalse)
        guiSetVisible(PracaBusLs.closefalse)
        guiSetVisible(PracaBusLs.textfalse)
              removeEventHandler("onClientRender",root,pracabusls)
        end
    end
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: nic :: nie :: robi :: kliknięciu
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 19