Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-10-20, 07:19 Użytkowników: 76429
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
Nie wczytuję domków!
Autor Wiadomość

BMWZiomek 





Informacje
Nick w MP: BMWZiomek
Wiek: 17
Na forum: 450 dni
Posty: 15
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-03, 10:55   Nie wczytuję domków!



Witam otóż, tabele mam wgraną i jak odpalam skrypt to nie wczytuję, proszę o pomoc,
jest to skrypt jak i tabela lss_domy


SSY: https://scr.hu/wpz4Yj
https://scr.hu/LpnG82
https://scr.hu/YGn92r

HELP

Ostatnio zmieniony przez Dezert 2018-08-03, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

ReDsKill 





Informacje
Nick w MP: ReDsKill
Wiek: 16
Na forum: 472 dni
Posty: 31
Piwa: 120
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-03, 18:26   



próbowałeś zrestartować skrypt? stworzyłeś w ogóle domek? podłączyłeś bazę danych?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Thinks 





Informacje
Nick w MP: SataN
Wiek: 14
Na forum: 1541 dni
Posty: 644
Piwa: 1798
Respekt: 8,3

Wysłany: 2018-08-03, 18:42   



ReDsKill, Jest na 3 ss że są stworzone.
Jakby nie podłączył to nie pokazywało by że załadowano 0 MS
Spróbuj zmienić skrypt, w kilku paczkach skrypt na domy nie działał i dlatego nie wczytywało.

_________________
Podpis został zablokowany przez Administrację
Postaw piwo autorowi tego posta
 

ReDsKill 





Informacje
Nick w MP: ReDsKill
Wiek: 16
Na forum: 472 dni
Posty: 31
Piwa: 120
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-03, 18:54   



PolskiZiomal, Nie zauważyłem ss. Podaj kod po stronie servera, zazwyczaj nazywa się domy.lua

Postaw piwo autorowi tego posta
 

BMWZiomek 





Informacje
Nick w MP: BMWZiomek
Wiek: 17
Na forum: 450 dni
Posty: 15
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-04, 12:38   



już podaje
kod
--[[
Domy do wynajecia

@author Lukasz Biegaj <wielebny@bestplay.pl>
@copyright 2010-2013 Lukasz Biegaj <wielebny@bestplay.pl>
@license Dual GPLv2/MIT
]]--



domy={}

local function usunDom(id)
if isElement(domy[id].wyjscie) then destroyElement(domy[id].wyjscie) end
if isElement(domy[id].wejscie) then destroyElement(domy[id].wejscie) end
if isElement(domy[id].cs) then destroyElement(domy[id].cs) end
if isElement(domy[id].text) then destroyElement(domy[id].text) end
domy[id]=nil
end

local function dodajDom(v,fast)

if not interiory[v.interiorid] then return false end
-- if tonumber(v.id)==151 then
-- outputChatBox("151")
-- end

--outputDebugString(tostring(v.ownerid))
if domy[v.id] then
usunDom(v.id)
end
local result=exports["ogrpg-db"]:dbGet("SELECT * FROM ogrpg_users WHERE id=?", v.ownerid)
if result and #result > 0 then
local r=result[1]
v.owner_nick = r.login
else
if v.ownerid ~= false then
outputDebugString("Bład domku ID DOMKU#"..v.id)
end
v.owner_nick = "do wynajęcia"
end
-- outputDebugString(v.owner_nick)
v.drzwi=split(v.drzwi,",")
for ii,vv in ipairs(v.drzwi) do v.drzwi[ii]=tonumber(vv) end
v.punkt_wyjscia=split(v.punkt_wyjscia,",")
for ii,vv in ipairs(v.punkt_wyjscia) do v.punkt_wyjscia[ii]=tonumber(vv) end
local pickupid=1272
if (not v.ownerid) then
pickupid=1273
end
v.wejscie=createPickup ( v.drzwi[1], v.drzwi[2], v.drzwi[3], 3, pickupid, 0)
v.cs=createColSphere(v.drzwi[1],v.drzwi[2],v.drzwi[3], 1)

if (not fast and v.ownerid) then
v.text=createElement("text")
setElementPosition(v.text, v.drzwi[1],v.drzwi[2],v.drzwi[3]+0.5)
-- setElementPosition(v.text, 2903.09,-32.64,-24.62)

-- setElementData(v.text,"text", "dom")
setElementData(v.text,"text", (v.descr or "Dom").."\n"..v.owner_nick)

end
local interior_dimension=v.vwi or 1000+v.id

setElementData(v.cs, "dom", {
["zamkniety"]=v.zamkniety>0 and true or false,
["id"]=v.id,
["koszt"]=v.koszt,
["ownerid"]=v.ownerid,
["owner_nick"]=v.owner_nick,
["descr"]=v.descr or "dom",
["dimension"]=interior_dimension,
["interior"]=interiory[v.interiorid].interior,
["interior_loc"]=interiory[v.interiorid].entrance,
["exit_loc"]=v.punkt_wyjscia,
["paidTo"]=v.paidTo,
["paidTo_dni"]=v.paidTo_dni,
-- ["veha"]=(v.vehicles_allowed and v.vehicles_allowed>0) and true or false
})



-- dodajemy wyjscie
v.wyjscie=createMarker(interiory[v.interiorid].exit[1], interiory[v.interiorid].exit[2], interiory[v.interiorid].exit[3], "arrow",1)
setElementDimension(v.wyjscie, interior_dimension)
setElementInterior(v.wyjscie, interiory[v.interiorid].interior)
setElementData(v.wyjscie,"tpto", v.punkt_wyjscia)


local dbid=v.id
v.id=nil
domy[dbid]=v

return true
end

function domyGetInfo(id)
return domy[id]
end

local function zaladujCzescDomow(procent,fast)
local tt=getTickCount()
i=0
exports["ogrpg-db"]:dbSet("UPDATE lss_domy SET paidTo=NULL,ownerid=NULL where paidTo<NOW() or paidTo IS NULL")
local dbdomy
if fast then
dbdomy=exports["ogrpg-db"]:dbGet("SELECT d.id,d.descr,d.vwi,d.drzwi,d.punkt_wyjscia,d.interiorid,d.ownerid,d.zamkniety,d.koszt,d.paidTo,datediff(d.paidTo,now()) paidTo_dni FROM lss_domy d LEFT JOIN ogrpg_users c ON c.id=d.ownerid AND d.ownerid IS NOT NULL;")
else
dbdomy=exports["ogrpg-db"]:dbGet("SELECT d.id,d.descr,d.vwi,d.drzwi,d.punkt_wyjscia,d.interiorid,d.ownerid,d.zamkniety,d.koszt,d.paidTo,datediff(d.paidTo,now()) paidTo_dni FROM lss_domy d LEFT JOIN ogrpg_users c ON c.id=d.ownerid WHERE d.active=1;")
end
for __,v in ipairs(dbdomy) do
if math.random(0,100)<=procent then
-- outputChatBox("Wgrywanie domu " .. v.id)
if dodajDom(v,fast) then i=i+1 end
end
end
outputDebugString("Zaladowano domow: " .. i .. " w " .. (getTickCount()-tt) .. "ms")
end
-- setTimer(zaladujCzescDomow, 10*1000*60, 0, 100)
addEventHandler("onResourceStart", resourceRoot, function()
zaladujCzescDomow(100,false)
end)

function cmd()
zaladujCzescDomow(100,false)
end
addCommandHandler("tajemnakomendalagxd", cmd)


function zaladujZmienioneDomy()
local i=0
local dbdomy=exports["ogrpg-db"]:dbGet("SELECT d.id,d.descr,d.vwi,d.drzwi,d.punkt_wyjscia,d.interiorid,d.ownerid,d.zamkniety,d.koszt,d.paidTo,datediff(d.paidTo,now()) paidTo_dni FROM lss_domy d LEFT JOIN ogrpg_users c ON c.id=d.ownerid WHERE d.active=1 AND timediff(now(),d.updated)<'00:09:00' AND datediff(now(),d.updated)<1")
for __,v in ipairs(dbdomy) do

if dodajDom(v) then i=i+1 end
end
outputDebugString("Zaladowano zmienionych domow: " .. i)
end

setTimer(zaladujZmienioneDomy, 10*1000*5, 0)


function domReload(id)
local dbdom=exports["ogrpg-db"]:dbGet("SELECT d.id,d.descr,d.vwi,d.drzwi,d.punkt_wyjscia,d.interiorid,d.ownerid,d.zamkniety,d.koszt,d.paidTo,datediff(d.paidTo,now()) paidTo_dni FROM lss_domy d LEFT JOIN ogrpg_users c ON c.id=d.ownerid WHERE d.active=1 and d.id=?;",id)
if dbdom then
return dodajDom(dbdom)
end
return false
end

function cmd2(plr,cmd,id)
domReload(id)
end
addCommandHandler("tajemnakomendalagxd2", cmd2)


-- Add a new event called onSpecialEvent
addEvent ( "SprawdzDom", true )
-- Define our handler function
function SprawdzDom ( gracz )
local dbdomy=exports["ogrpg-db"]:dbGet("SELECT d.id,d.descr,d.vwi,d.drzwi,d.punkt_wyjscia,d.interiorid,d.ownerid,d.zamkniety,d.koszt,d.paidTo,datediff(d.paidTo,now()) paidTo_dni FROM lss_domy d LEFT JOIN ogrpg_users c ON c.id=d.ownerid AND d.ownerid IS NOT NULL;")
for __,v in ipairs(dbdomy) do
local uid=tonumber(getElementData(gracz,"player:uid"))
local r=v.ownerid
v.drzwi=split(v.drzwi,",")
for ii,vv in ipairs(v.drzwi) do v.drzwi[ii]=tonumber(vv) end
if r then if r == uid then setElementData(gracz,"player:house",true) setElementData(gracz,"player:spawn",{v.drzwi[1],v.drzwi[2],v.drzwi[3]}) end end
-- if v.ownerid == getElementData(gracz,"player:uid") then
-- setElementData(gracz,"player:house",{v.drzwi[1],v.drzwi[2],v.drzwi[3]})
-- end
end
end
-- Add the event handler
addEventHandler ( "SprawdzDom", root, SprawdzDom )

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: nie :: wczytuję :: domków!
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 19