Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-11-20, 12:51 Użytkowników: 72231
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Niezniszczalność
Autor Wiadomość

Kalizman 





Informacje
Nick w MP: Kalizman
Wiek: 20
Na forum: 533 dni
Posty: 627
Piwa: 1549
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2016-12-30, 13:32   Niezniszczalność



Witam.

Jak zrobić aby każdy pojazd był niezniszczalny, pod względem takim, że przykładowo staranuję kogoś to nie uszkodzą się drzwi, zderzak etc?
Próbowałem:

setVehicleDamageProof

lecz nic nie działa... Czekam na pomoc.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

marcin778 
Majster Bułeczka.





Informacje
Nick w MP: Ml.Bryg|Marcin
Wiek: 29
Na forum: 1031 dni
Posty: 1960
Piwa: 2680
Respekt: 836,3
Respekt: 836,3Respekt: 836,3

Wysłany: 2016-12-30, 13:59   



Tylko
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

setVehicleDamageProof

Wszystko działa, tylko źle używasz pewnie.

_________________
Pomagam w miarę możliwości GG: 49018649
Również robię skrypty na zamówienie.

Moje prace: https://www.youtube.com/c...MuaWGHPp1mhlGnw

-- obecnie
-- obecnie
-- dawniej
-- dawniej
-- obecnie
Postaw piwo autorowi tego posta
 

luki123luki123 
Place Game





Informacje
Nick w MP: LuKiO
Wiek: 19
Na forum: 2157 dni
Posty: 1971
Piwa: 3426
Respekt: 595,8
Respekt: 595,8

Wysłany: 2016-12-30, 14:01   



Kalizman,
Cytat:

true is damage proof, false is damageable.

Jak miałeś true daj na false ;)

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Nick w MP: Kalizman
Wiek: 20
Na forum: 533 dni
Posty: 627
Piwa: 1549
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2016-12-30, 14:08   



luki123luki123, Dawałem i nic nie działało (dałem w kodzie gdzie mam frakcję)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

luki123luki123 
Place Game





Informacje
Nick w MP: LuKiO
Wiek: 19
Na forum: 2157 dni
Posty: 1971
Piwa: 3426
Respekt: 595,8
Respekt: 595,8

Wysłany: 2016-12-30, 15:48   



Kalizman, działa to na pewno, bo sam tej funkcji już używałem.
Zobacz debugscript 3

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Dexnes_ 
Tiger





Informacje
Nick w MP: Dexnes
Wiek: 17
Na forum: 1283 dni
Posty: 614
Piwa: 1108
Respekt: 380
Respekt: 380Respekt: 380Respekt: 380Respekt: 380

Wysłany: 2016-12-30, 15:49   



Kalizman, Pokaż jak wygląda ten kod.

_________________
Kontakt GG: 60415665
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Nick w MP: Kalizman
Wiek: 20
Na forum: 533 dni
Posty: 627
Piwa: 1549
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2016-12-30, 16:32   




addEventHandler("onPlayerVehicleEnter"root, function(auto,seat,jacked)
if seat == 1 then
setVehicleDamageProof(auto,false)
end
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

DJglizdek 
Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: DJglizdek
Wiek: 16
Na forum: 1050 dni
Posty: 68
Piwa: 5
Respekt: 60

Wysłany: 2016-12-30, 18:03   



z

seat == 1

zmień na

seat == 


aa, i w setVehicleDamageProof zmień z false na true.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Nick w MP: Kalizman
Wiek: 20
Na forum: 533 dni
Posty: 627
Piwa: 1549
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2016-12-30, 18:59   



DJglizdek, Nadal nic nie działa

Postaw piwo autorowi tego posta
 

xJakob 
Powrócił





Informacje
Nick w MP: Gerano
Wiek: 23
Na forum: 544 dni
Posty: 129
Piwa: 390
Respekt: 110
Respekt: 110

Wysłany: 2016-12-30, 19:42   



Kalizman, a spróbuj tym się pobawić
isVehicleDamageProof


Przykład tej funkcji :


function twojafunkcja(theVehicle)
   if isVehicleDamageProof(theVehicle) == true then
            outputChatBox("Ten pojazd nie jest podatny teraz na uderzenia"source)
   else
            outputChatBox("Ten pojazd jest podatny na uderzenia"source)
   end
end
addEventHandler "onPlayerVehicleEnter"getRootElement(), twojafunkcja )
  


_________________

Nowy Ja

Postaw piwo autorowi tego posta
 

luki123luki123 
Place Game





Informacje
Nick w MP: LuKiO
Wiek: 19
Na forum: 2157 dni
Posty: 1971
Piwa: 3426
Respekt: 595,8
Respekt: 595,8

Wysłany: 2016-12-30, 20:39   



Użyj tego eventu:

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onVehicleEnter


_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

DJglizdek 
Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: DJglizdek
Wiek: 16
Na forum: 1050 dni
Posty: 68
Piwa: 5
Respekt: 60

Wysłany: 2016-12-30, 22:06   




function onVehicleEnter(vehseat)
    if seat == 0 then
        setVehicleDamageProof(vehtrue)
    end
end
addEventHandler("onPlayerVehicleEnter"getRootElement(), onVehicleEnter)

function onVehicleExit(vehseat)
    if seat == 0 then
        setVehicleDamageProof(vehfalse)
    end
end
addEventHandler("onPlayerVehicleExit"getRootElement(), onVehicleExit)


Działa na 100 procent, testowałem. Kod musi być po stronie servera. Skrypt w momencie wejścia do pojazdu jako kierowca ustawi mu niezniszczalność natomiast przy wysiadaniu pojazd stanie się zniszczalny :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: niezniszczalność
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 20