Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-09-22, 06:37 Użytkowników: 71542
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Niezniszczalność
Autor Wiadomość

Kalizman 





Informacje
Nick w MP: Kalizman
Wiek: 20
Na forum: 474 dni
Posty: 575
Piwa: 1416
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2016-12-30, 13:32   Niezniszczalność



Witam.

Jak zrobić aby każdy pojazd był niezniszczalny, pod względem takim, że przykładowo staranuję kogoś to nie uszkodzą się drzwi, zderzak etc?
Próbowałem:

setVehicleDamageProof

lecz nic nie działa... Czekam na pomoc.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

marcin778 
Majster Bułeczka.





Informacje
Nick w MP: Ml.Bryg|Marcin
Wiek: 29
Na forum: 972 dni
Posty: 1844
Piwa: 2493
Respekt: 751
Respekt: 751Respekt: 751

Wysłany: 2016-12-30, 13:59   



Tylko
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

setVehicleDamageProof

Wszystko działa, tylko źle używasz pewnie.

_________________
Pomagam w miarę możliwości GG: 49018649
Również robię skrypty na zamówienie.

http://creative-game.pl

-- obecnie
-- obecnie
-- dawniej
-- dawniej
-- obecnie
Postaw piwo autorowi tego posta
 

luki123luki123 
Place Game





Informacje
Nick w MP: LuKiO
Wiek: 19
Na forum: 2098 dni
Posty: 1969
Piwa: 3300
Respekt: 610,5
Respekt: 610,5Respekt: 610,5

Wysłany: 2016-12-30, 14:01   



Kalizman,
Cytat:

true is damage proof, false is damageable.

Jak miałeś true daj na false ;)

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Nick w MP: Kalizman
Wiek: 20
Na forum: 474 dni
Posty: 575
Piwa: 1416
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2016-12-30, 14:08   



luki123luki123, Dawałem i nic nie działało (dałem w kodzie gdzie mam frakcję)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

luki123luki123 
Place Game





Informacje
Nick w MP: LuKiO
Wiek: 19
Na forum: 2098 dni
Posty: 1969
Piwa: 3300
Respekt: 610,5
Respekt: 610,5Respekt: 610,5

Wysłany: 2016-12-30, 15:48   



Kalizman, działa to na pewno, bo sam tej funkcji już używałem.
Zobacz debugscript 3

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Dexnes_ 
Tiger





Informacje
Nick w MP: Dexnes
Wiek: 17
Na forum: 1224 dni
Posty: 612
Piwa: 1063
Respekt: 380
Respekt: 380Respekt: 380Respekt: 380Respekt: 380

Wysłany: 2016-12-30, 15:49   



Kalizman, Pokaż jak wygląda ten kod.

_________________
Kontakt GG: 60415665
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Nick w MP: Kalizman
Wiek: 20
Na forum: 474 dni
Posty: 575
Piwa: 1416
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2016-12-30, 16:32   




addEventHandler("onPlayerVehicleEnter"root, function(auto,seat,jacked)
if seat == 1 then
setVehicleDamageProof(auto,false)
end
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

DJglizdek 
Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: DJglizdek
Wiek: 15
Na forum: 991 dni
Posty: 66
Piwa: 4
Respekt: 50

Wysłany: 2016-12-30, 18:03   



z

seat == 1

zmień na

seat == 


aa, i w setVehicleDamageProof zmień z false na true.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Nick w MP: Kalizman
Wiek: 20
Na forum: 474 dni
Posty: 575
Piwa: 1416
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2016-12-30, 18:59   



DJglizdek, Nadal nic nie działa

Postaw piwo autorowi tego posta
 

xJakob 
Powrócił





Informacje
Nick w MP: Gerano
Wiek: 22
Na forum: 484 dni
Posty: 126
Piwa: 358
Respekt: 110
Respekt: 110

Wysłany: 2016-12-30, 19:42   



Kalizman, a spróbuj tym się pobawić
isVehicleDamageProof


Przykład tej funkcji :


function twojafunkcja(theVehicle)
   if isVehicleDamageProof(theVehicle) == true then
            outputChatBox("Ten pojazd nie jest podatny teraz na uderzenia"source)
   else
            outputChatBox("Ten pojazd jest podatny na uderzenia"source)
   end
end
addEventHandler "onPlayerVehicleEnter"getRootElement(), twojafunkcja )
  


_________________

Nowy Ja

Postaw piwo autorowi tego posta
 

luki123luki123 
Place Game





Informacje
Nick w MP: LuKiO
Wiek: 19
Na forum: 2098 dni
Posty: 1969
Piwa: 3300
Respekt: 610,5
Respekt: 610,5Respekt: 610,5

Wysłany: 2016-12-30, 20:39   



Użyj tego eventu:

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onVehicleEnter


_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

DJglizdek 
Uczeń LUA





Informacje
Nick w MP: DJglizdek
Wiek: 15
Na forum: 991 dni
Posty: 66
Piwa: 4
Respekt: 50

Wysłany: 2016-12-30, 22:06   




function onVehicleEnter(vehseat)
    if seat == 0 then
        setVehicleDamageProof(vehtrue)
    end
end
addEventHandler("onPlayerVehicleEnter"getRootElement(), onVehicleEnter)

function onVehicleExit(vehseat)
    if seat == 0 then
        setVehicleDamageProof(vehfalse)
    end
end
addEventHandler("onPlayerVehicleExit"getRootElement(), onVehicleExit)


Działa na 100 procent, testowałem. Kod musi być po stronie servera. Skrypt w momencie wejścia do pojazdu jako kierowca ustawi mu niezniszczalność natomiast przy wysiadaniu pojazd stanie się zniszczalny :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: niezniszczalność
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 19