Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-12-17, 08:20 Użytkowników: 77026
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Pdmiana dźwieku silnika
Autor Wiadomość

gufi009 





Informacje
Nick w MP: WezZostan
Wiek: 18
Na forum: 1822 dni
Posty: 7
Respekt: 50

Wysłany: 2018-11-11, 14:15   Pdmiana dźwieku silnika



Witam, mam problem ze skryptem na podmianę dźwięku silnika. Chodzi o to, że gdy włączę skrypt, wsiądę do auta to wszystko jest dobrze - dźwięk odtwarzany jest prawidłowo, ale jak przesiądę się do kolejnego auta to dźwięk silnika jest słyszany przy aucie w którym siedziałem poprzednio a nie tym, w którym jestem aktualnie. Również jak auto oddam do przecho czy po prostu dam destroy w panelu to dźwięk auta dalej jest odtwarzany. Wie ktoś jak to rozwiązać?


function engine_func()
    local veh getPedOccupiedVehicle getLocalPlayer())
    if veh then
        if getElementModel veh ) == 411 then
            if getVehicleEngineState veh ) == true then
                if getElementSpeed veh"kmh" ) > 10 then
                    if idle_sound then
                        destroyElement idle_sound )
                        idle_sound nil
                    end
                    if sound == nil then
                        sound playSound3D engine_sound000true )
                        attachElements soundveh )
                    end
                    setSoundSpeed soundgetVehicleRPM(veh)/10000 )
                elseif getElementSpeed veh"kmh" ) < 10 then
                    if idle_sound == nil then
                        idle_sound playSound3D idle_soundfile000true )
                        setSoundVolume idle_sound0.2 )
                        attachElements idle_soundveh )
                    end
                elseif getElementSpeed veh"kmh" ) == 0 then
                    if sound then
                        destroyElement sound )
                        sound nil
                    end
                end
            else
                if sound then
                    destroyElement sound )
                    sound nil
                end
                if idle_sound then
                    destroyElement idle_sound )
                    idle_sound nil
                end
            end
        end
    end
end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Ciastuuś 
# PHP # LUA #





Informacje
Nick w MP: Ciastuuś
Wiek: 19
Na forum: 345 dni
Posty: 755
Piwa: 1542
Respekt: 520
Respekt: 520

Wysłany: 2018-11-12, 18:31   



Po prostu użyj,


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

stopSound


_________________

#### Pomogłem Ci? Liczę na :piwo: oraz R* ####
### Oferuję pomoc w dziedzinie: ###
## PHP # HTML # JS # Lua ##
# Kontakt: PW & Ciastuuś#1378 #

Postaw piwo autorowi tego posta
 

CrimeProject 





Informacje
Nick w MP: Crime-Project
Wiek: 17
Na forum: 34 dni
Posty: 17
Piwa: 16
Respekt: 30

Wysłany: 2018-11-14, 18:00   



Możliwe, że to przez MTA 1.5.6, również mam dziwne problemy z dzwiękiem.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: pdmiana :: dźwieku :: silnika
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 18