Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-11-20, 08:45 Użytkowników: 76740
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Pickup dający broń.
Autor Wiadomość

Flash. 
---





Informacje
Nick w MP: ------
Wiek: 18
Na forum: 501 dni
Posty: 87
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-31, 00:14   Pickup dający broń.



Cześć, napisałby mi ktoś skrypt
na pickup dający broń ?

Chodzi mi o wejście w pickupa np. Uzi i daje full ammo uzi


PROSZĘ O KOD, IŻ SAM NIE POTRAFIĘ TEGO NAPISAĆ. CHCĘ TO TYLKO NA SERWER LOKALNY IŻ COŚ TESTUJE.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

ST4GE 





Informacje
Nick w MP: nichos
Wiek: 15
Na forum: 132 dni
Posty: 90
Piwa: 59
Respekt: 61

Wysłany: 2018-08-31, 00:42   




local pickupUzi createPickup(xyz235250)
        setPickupRespawnInterval(pickupUzi2000)

local pickupSkin createPickup(xyz31275)
        setPickupRespawnInterval(pickupSkin2000)

addEventHandler("onPickupHit"pickupSkin, function(eldim)
    if not dim or el ~= localPlayer then return end
        if not getElementData(el"skin"then
            local model getElementModel(el)
            setElementModel(elidskina)
            setElementData(el"skin"true)
        else
            setElementModel(elmodel)
            setElementData(el"skin"false)
        end
end)

Sprawdź to.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Flash. 
---





Informacje
Nick w MP: ------
Wiek: 18
Na forum: 501 dni
Posty: 87
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-31, 00:49   



Niestety nie działa, proszę o skrypt tylko na pickup broni. A z tego co widzę w tym co ty mi dałeś jest też na skin

Postaw piwo autorowi tego posta
 

ST4GE 





Informacje
Nick w MP: nichos
Wiek: 15
Na forum: 132 dni
Posty: 90
Piwa: 59
Respekt: 61

Wysłany: 2018-08-31, 00:59   



local pickupUzi createPickup(xyz235250)
setPickupRespawnInterval(pickupUzi2000)

addEventHandler("onPickupHit"pickupUzi, function(el)
if el ~= localPlayer then return end
end)


Dodaj to po stronie client.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Flash. 
---





Informacje
Nick w MP: ------
Wiek: 18
Na forum: 501 dni
Posty: 87
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-31, 01:26   



Nie działa.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

BarteQ03 
LUA <3





Informacje
Nick w MP: Avenged
Wiek: 15
Na forum: 757 dni
Posty: 560
Piwa: 637
Respekt: 225,8
Respekt: 225,8Respekt: 225,8

Wysłany: 2018-08-31, 04:52   




Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

createPickup


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onPickupHit


Nic za ciebie nie będziemy robić leniuszku ;D

_________________


Były developer Emergency Stories [*]
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Flash. 
---





Informacje
Nick w MP: ------
Wiek: 18
Na forum: 501 dni
Posty: 87
Respekt: 50

Wysłany: 2018-09-01, 10:39   



Ja naprawdę nie umiem tego napisać... Proszę o pomoc :/

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Norbert1234 
workout<3/lua





Informacje
Nick w MP: Gusterowskyy
Wiek: 14
Na forum: 1234 dni
Posty: 185
Piwa: 80
Respekt: 60

Wysłany: 2018-09-01, 11:20   



Flash.,
Po prostu połącz dobrze... Masz przykład odST4GE, skorzystaj.

_________________
Programuje komputery z wgranymi *bluescreenami * =D


Aktualny projekt: DiamondLife
Postaw piwo autorowi tego posta
 

ST4GE 





Informacje
Nick w MP: nichos
Wiek: 15
Na forum: 132 dni
Posty: 90
Piwa: 59
Respekt: 61

Wysłany: 2018-09-01, 12:42   



Podałem Ci gotowy i działający przykład, wystarczy zrobić nowy folder, stworzyć plik meta.xml
w niej dać

<meta>
<script src="client.lua" type="client" />
</meta>

Następnie plik client.lua

local pickupUzi createPickup(xyz235250)
setPickupRespawnInterval(pickupUzi2000)

addEventHandler("onPickupHit"pickupUzi, function(el)
if el ~= localPlayer then return end
end)


Dostosować pod siebie koordy x, y, z. Wgrać folder na serwer, wpisać /refreshall i /start nazwa_folderu

Co w tym trudnego...?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Flash. 
---





Informacje
Nick w MP: ------
Wiek: 18
Na forum: 501 dni
Posty: 87
Respekt: 50

Wysłany: 2018-09-01, 19:46   



Zrobiłem tak i nic się nie pojawiło na moich kordach ;)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

ST4GE 





Informacje
Nick w MP: nichos
Wiek: 15
Na forum: 132 dni
Posty: 90
Piwa: 59
Respekt: 61

Wysłany: 2018-09-01, 20:22   



Robisz to w jakimś interiorze? Pokaż błędy z debugscript 3.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 898 dni
Posty: 1365
Piwa: 2861
Respekt: 333,5
Respekt: 333,5Respekt: 333,5Respekt: 333,5

Wysłany: 2018-09-01, 21:02   



+
podaj Twój 'wypełniony' kod, mam na myśli z Twoimi kordami.

_________________

Support-Team: 09.09.2018-29.10.2018r

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Flash. 
---





Informacje
Nick w MP: ------
Wiek: 18
Na forum: 501 dni
Posty: 87
Respekt: 50

Wysłany: 2018-09-02, 00:05   



Nie, nie jest to w żadnym interiorze/dimensionie

Db3:

ERROR: bron/bron.lua:2: attempt to call global 'setPickupRespawnInterval' (a nil value)

Kod

Kod:

local pickupUzi = createPickup(2498.37256, -1686.78894, 13.48178, 2, 352, 50)
setPickupRespawnInterval(pickupUzi, 2000)

addEventHandler("onPickupHit", pickupUzi, function(el)
if el ~= localPlayer then return end
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Gpla 
Loading...





Informacje
Nick w MP: Loading...
Wiek: 18
Na forum: 1100 dni
Posty: 83
Piwa: 79
Respekt: 55,3

Wysłany: 2018-09-02, 00:11   



To jest funkcja po stronie serwera :_:

zamien
<script src="bron.lua" type="client" />

na

<script src="bron.lua" type="server" />

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Flash. 
---





Informacje
Nick w MP: ------
Wiek: 18
Na forum: 501 dni
Posty: 87
Respekt: 50

Wysłany: 2018-09-02, 00:25   



WARNING: bron\bron.lua:2: Bad argument @ 'serPickupRespawnlnterval' [Expected element at argument 1, got boolean]

WARNING: bron\bron.lua:4 Bad argument @ 'addEventHandler' [Expected element at argument 2, got
boolean]

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: pickup :: dający :: broń.
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 20