Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2019-01-19, 03:38 Użytkowników: 77455
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Podwójnie myje, zabiera pieniądze oraz pokazuje notyfikacje
Autor Wiadomość

adaskOO 
Ten który patrzy





Informacje
Nick w MP: adaskOO
Wiek: 18
Na forum: 1039 dni
Posty: 81
Piwa: 560
Respekt: 160
Respekt: 160Respekt: 160

Wysłany: 2018-12-28, 23:04   Podwójnie myje, zabiera pieniądze oraz pokazuje notyfikacje



Witam otóż mam problem z myjną wszystko robi podwójnie

client

-- Myjnia pojazdów.
createBlip(-2279.03, -175.9135.3255,2,0,0,0,0,0,275) -- TWORZYMY BLIP
local missionText=createElement("text")
setElementData(missionText"name""Myjnia\nKoszt: 50PLN")
setElementPosition(missionText, -2279.03, -175.9135.32+0.8)

shader dxCreateShader"tekstura.fx" )
local marker createMarker ( -2279.03, -175.9135.32-0.5"cylinder"302550)

    function myjnia (hitPlayermatchingDimension)
    local veh getPlayerOccupiedVehicle hitPlayer )
    if ( veh then
             setElementData(hitPlayer"umyjdupe"true)
             engineApplyShaderToWorldTextureshader"vehiclegrunge256"veh )
             engineApplyShaderToWorldTextureshader"?emap*"veh )
             triggerServerEvent ("onserver"hitPlayeronserver)
             local ef createEffect "waterfall_end", -2277.64, -175.7235.32, -0.000.00271.51100true ) 
             local ef2 createEffect "waterfall_end", -2281.13, -175.6134.730.00, -0.00269.25100true )
             --
             setTimer(function()
             destroyElement(ef)
             destroyElement(ef2)
             end30001)
        end
    end
addEventHandler("onClientMarkerHit"markermyjnia)


server

function onserver () 
takePlayerMoney (source50 )
fadeCamera sourcefalse2.500setTimer fadeCamera25001sourcetrue2.5exports["CL-Notyfikacje"]:noti("Twój samochód jest czysty. Koszt mycia to 50PLN!"sourceend 
addEvent("onserver",trueaddEventHandler("onserver"rootonserver)



Dodam iż wykonuje funkcje myjnia tyle razy ile jest graczy na serwerze. Pozdrawiam z góry dziękuje.

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Pawel5321 
Szkrypter





Informacje
Nick w MP: Pawell
Wiek: 29
Na forum: 1116 dni
Posty: 173
Piwa: 948
Respekt: 180
Respekt: 180Respekt: 180

Wysłany: 2018-12-28, 23:31   



spróbuj zamienić to:
             triggerServerEvent ("onserver"hitPlayeronserver)

na to
             triggerServerEvent ("onserver",localPlayeronserver)


_________________
, pomogłem? Postaw piwo lub daj respekt :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 
Coś napewno...





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 958 dni
Posty: 1411
Piwa: 3000
Respekt: 363,5
Respekt: 363,5Respekt: 363,5Respekt: 363,5Respekt: 363,5

Wysłany: 2018-12-29, 11:14   



Nie wiem dlaczego Twój pierwszy argument triggerServerEvent to "onserver" skoro:
- nie jest ustalony w kodzie co to jest,
- nie jest używany po stronie servera.
Spróbuj zamienić na:
triggerServerEvent ("onserver"resourceRoot)
i w serverside
drugi argument
addEventHandler
na resourceRoot.

[ Dodano: 2018-12-29, 11:15 ]
**poprawka!
jeszcze w serverside zamień wszystkie source na client.

_________________

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

adaskOO 
Ten który patrzy





Informacje
Nick w MP: adaskOO
Wiek: 18
Na forum: 1039 dni
Posty: 81
Piwa: 560
Respekt: 160
Respekt: 160Respekt: 160

Wysłany: 2018-12-31, 19:38   



Kalizman, nie działa tzn, nadal ten sam efekt pokazuje wszystkim graczom notyfikacje i zabiera pieniądze.

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Wilq 





Informacje
Wiek: 18
Na forum: 1735 dni
Posty: 424
Piwa: 76
Respekt: 245,8
Respekt: 245,8Respekt: 245,8

Wysłany: 2018-12-31, 19:57   



Spróbuj dodać sprawdzanie, czy
hitPlayer == getLocalPlayer()



-- Myjnia pojazdów.
createBlip(-2279.03, -175.9135.3255,2,0,0,0,0,0,275) -- TWORZYMY BLIP
local missionText=createElement("text")
setElementData(missionText"name""Myjnia\nKoszt: 50PLN")
setElementPosition(missionText, -2279.03, -175.9135.32+0.8)

shader dxCreateShader"tekstura.fx" )
local marker createMarker ( -2279.03, -175.9135.32-0.5"cylinder"302550)

    function myjnia (hitPlayermatchingDimension)
    local veh getPlayerOccupiedVehicle hitPlayer )
    if ( veh then
        if hitPlayer == getLocalPlayer() then
             setElementData(hitPlayer"umyjdupe"true)
             engineApplyShaderToWorldTextureshader"vehiclegrunge256"veh )
             engineApplyShaderToWorldTextureshader"?emap*"veh )
             triggerServerEvent ("onserver"hitPlayeronserver)
             local ef createEffect "waterfall_end", -2277.64, -175.7235.32, -0.000.00271.51100true ) 
             local ef2 createEffect "waterfall_end", -2281.13, -175.6134.730.00, -0.00269.25100true )
             --
             setTimer(function()
             destroyElement(ef)
             destroyElement(ef2)
             end30001)
        end
        end
    end
addEventHandler("onClientMarkerHit"markermyjnia)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Loop 





Informacje
Nick w MP: Loop
Wiek: 20
Na forum: 1596 dni
Posty: 295
Piwa: 161
Respekt: 130
Respekt: 130

Wysłany: 2019-01-10, 20:46   



Kod:

triggerServerEvent ("onserver", hitPlayer, onserver)
co to w ogóle jest?
Zmień na
Kod:

triggerServerEvent ("onserver", hitPlayer)


_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: podwójnie :: myje :: zabiera :: pieniądze :: oraz :: pokazuje :: notyfikacje
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 18