Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-11-14, 05:30 Użytkowników: 76674
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przecho GM AyLife
Autor Wiadomość

Bartlomiej 
Uczeń Lua / Mapper





Informacje
Nick w MP: RudyTM
Wiek: 15
Na forum: 327 dni
Posty: 67
Piwa: 4
Respekt: 35,3

Wysłany: 2018-10-19, 17:24   Przecho GM AyLife



Witam Przecho na ay life nie działą nie wyjmuje pojazdu jest podięte moduł jest lecz jak wyjmuje pojazd to mi sie nie wyjmuje i wraca spowrotem do przecho
kod zaraz podam
Client
Kod:

local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
local marker=createMarker(2250.46, 23.06, 26.46-1.0, "cylinder", 1.35, 96, 69, 255, 40)
local sphere=createColCuboid(2242.4331, 24.408173, 25.41864, 6.5, 4.5, 2)

local t=createElement("text")
setElementData(t,"name","Odbiór pojazdów")
setElementPosition(t,2250.46, 23.06, 26.46+1.0)

local wm={}
wm.window=guiCreateWindow(0.25, 0.26, 0.51, 0.42, "Odbieranie pojazdów", true)
guiWindowSetSizable(wm.window, false)
guiWindowSetMovable(wm.window, false)
guiSetVisible(wm.window, false)
wm.gridlist=guiCreateGridList(0.04, 0.09, 0.92, 0.65, true, wm.window)
guiGridListAddColumn(wm.gridlist, "ID", 0.2)
guiGridListAddColumn(wm.gridlist, "Model", 0.55)
guiGridListAddColumn(wm.gridlist, "Zarejestrowany", 0.2)
wm.submit=guiCreateButton(0.04, 0.76, 0.47, 0.19, "Wyjmij pojazd", true, wm.window)
wm.close=guiCreateButton(0.57, 0.75, 0.39, 0.20, "Zamknij", true, wm.window)

addEvent("onParkingGetVehicles", true)
addEventHandler("onParkingGetVehicles", root, function(result)
guiGridListClear(wm.gridlist)
if not result then return end
for i,v in pairs(result) do
if v["registered"] == "false" then
v["registered"] = "NIE"
else
v["registered"] = "TAK"
end
local row=guiGridListAddRow(wm.gridlist)
guiGridListSetItemText(wm.gridlist, row, 1, v["id"], false, false)
guiGridListSetItemText(wm.gridlist, row, 2, getVehicleNameFromModel(v["model"]), false, false)
guiGridListSetItemText(wm.gridlist, row, 3, v["registered"], false, false)
end
end)

addEventHandler("onClientMarkerHit", marker, function(el,md)
if el~=localPlayer then return end
if isPedInVehicle(el) then return end
if guiGetVisible(wm.window) == false then
showCursor(true)
guiSetVisible(wm.window,true)
triggerServerEvent("onParkingGetRekords", localPlayer)
--etCameraMatrix(-2056.26, 468.77, 38.49, -2048.08, 467.73, 35.17)
end
end)

addEventHandler("onClientGUIClick", resourceRoot, function()
if source == wm.close then
if guiGetVisible(wm.window) == true then
showCursor(false)
guiSetVisible(wm.window,false)
setCameraTarget(localPlayer, localPlayer)
end
end
if source == wm.submit then
local selectedRow=guiGridListGetSelectedItem(wm.gridlist) or -1
if selectedRow < 0 then return end
local vehicles=getElementsWithinColShape(sphere,"vehicle")
if #vehicles > 0 then
addEventHandler("onClientRender",root,render1)
setTimer(renderstop1,4500,1)
return
end
local id=guiGridListGetItemText(wm.gridlist, selectedRow, 1)
local register=guiGridListGetItemText(wm.gridlist, selectedRow, 3)
if register == "NIE" then
outputChatBox("** Pojazd jest niezarejestrowany. Zarejestruj go w urzędzie, jego ID to "..id,255,255,0)
return end
guiGridListRemoveRow(wm.gridlist, selectedRow)
triggerServerEvent("onParkingVehicleSpawn", localPlayer, tonumber(id))
end
end)


function render1()
dxDrawText(" Nie ma miejsca aby wyciągnąć pojazd", screenW * 0.3656, screenH * 0.1553, screenW * 0.6273, screenH * 0.3193, tocolor(255, 0, 0, 255), 1.50, "pricedown", "center", "center", false, false, false, false, false)
end

function renderstop1()
removeEventHandler("onClientRender",root,render1)
end

a tu server
Kod:


local marker=createMarker(2255.42, 26.81, 26.46-4.5, "cylinder", 4.5, 96, 69, 255, 40)
createBlip(2255.42, 26.81, 26.46, 35,2,0,0,0,0,0,250)
local mdestroy = createColCuboid(2252.4199, 24.555981, 25.45652, 6.5, 4.25, 2)
local t=createElement("text")
setElementData(t,"name","Pozostawianie pojazdów")
setElementPosition(t,2255.42, 26.81, 26.46+2.0)

addEvent("onParkingGetRekords", true)
addEventHandler("onParkingGetRekords", root, function()
local uid=getElementData(source,"player:uid")
if not uid then return end
local org = getElementData(source,"player:organization")
local result=exports["ogrpg-db"]:dbGet("SELECT * FROM ogrpg_vehicles WHERE (ownedPlayer=? OR ownedGroup=?) AND parking=1",uid,org or "Brak")
if #result > 0 then
triggerClientEvent(source, "onParkingGetVehicles", source, result)
end
end)

addEventHandler("onColShapeHit", mdestroy, function(el,md)
if getElementType(el) == "player" then
local veh=getPedOccupiedVehicle(el)
if not veh then return end
if getVehicleController(veh) ~= el then return end
local id=getElementData(veh,"vehicle:id")
if not id then return end
if isTimer(timeroddania) then return end
setElementFrozen(veh,true)
--outputChatBox("Trwa oddawanie pojazdu.", el,255,255,255,true)
toggleControl(el,"enter_exit",false)
timeroddania=setTimer(function()
setElementFrozen(veh,false)
local id=getElementData(veh,"vehicle:id")
if not id then return end
exports["ogrpg-vehicles"]:onSaveVehicle(veh)
destroyElement(veh)
exports["ogrpg-db"]:dbSet("UPDATE ogrpg_vehicles SET parking=1 WHERE id=?", id)
toggleControl(el,"enter_exit",true)
triggerClientEvent(el, "onClientAddNotification", el, "Oddano pojazd do przechowalni.", 'info')
--outputChatBox("* Pomyślnie zapisano pojazd.", el, 255, 255 ,255 ,true)
end, 3000, 1)
elseif getElementType(el) == "vehicle" then
local peds= getVehicleOccupants(el)
if #peds > 0 then return end
local id=getElementData(el,"vehicle:id")
if not id then return end
if isTimer(timeroddania) then return end
timeroddania=setTimer(function()
setElementFrozen(el,false)
local id=getElementData(el,"vehicle:id")
if not id then return end
exports["ogrpg-vehicles"]:onSaveVehicle(el)
destroyElement(el)
exports["ogrpg-db"]:dbSet("UPDATE ogrpg_vehicles SET parking=1 WHERE id=?", id)
--outputChatBox("* Pomyślnie zapisano pojazd.", el, 255, 255 ,255 ,true)
end, 3000, 1)
setElementFrozen(el,true)
setVehicleLocked(el,true)
end
end)

addEvent("onParkingVehicleSpawn", true)
addEventHandler("onParkingVehicleSpawn", root, function(id)
if not id then return end
local spawn=exports["ogrpg-vehicles"]:onRespawnVehicles(_,id,{2245.61, 28.66, 26.18, 0.0, 0.0, 0.0})
if spawn then
addEventHandler("onClientRender",root,render1)
end
end)



function render1()
dxDrawText("Zrespiono pojazd", screenW * 0.3656, screenH * 0.1553, screenW * 0.6273, screenH * 0.3193, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.50, "pricedown", "center", "center", false, false, false, false, false)
end


function renderstop1()
removeEventHandler("onClientRender",root,render1)
end


_________________
Nazwa: TiyLife Polski Serwer RPG
Forum: W Budowie
Discord: https://discord.gg/kUP6YCk
Prace Techniczne
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Norbert1234 
workout<3/lua





Informacje
Nick w MP: Gusterowskyy
Wiek: 14
Na forum: 1228 dni
Posty: 185
Piwa: 80
Respekt: 60

Wysłany: 2018-10-19, 18:18   



db3 ? coś z kordami grzebałeś?

_________________
Programuje komputery z wgranymi *bluescreenami * =D


Aktualny projekt: DiamondLife
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Dawcio77 
Pseudo skrypter





Informacje
Nick w MP: Dawcio77
Wiek: 15
Na forum: 553 dni
Posty: 45
Piwa: 67
Respekt: 25,8

Wysłany: 2018-10-19, 21:54   



włącz system pojazdów

_________________
patolodżi
Postaw piwo autorowi tego posta
 

DomineQ 
Amator LUA





Informacje
Nick w MP: EZ3N
Wiek: 15
Na forum: 1201 dni
Posty: 304
Piwa: 3269
Respekt: 80,5

Wysłany: 2018-10-20, 00:13   



Błędy db3?
Pokaż kod funkcji na respawn pojazdow.

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Bartlomiej 
Uczeń Lua / Mapper





Informacje
Nick w MP: RudyTM
Wiek: 15
Na forum: 327 dni
Posty: 67
Piwa: 4
Respekt: 35,3

Wysłany: 2018-10-20, 12:47   



tu db3
https://imgur.com/a/SyG6dTg

_________________
Nazwa: TiyLife Polski Serwer RPG
Forum: W Budowie
Discord: https://discord.gg/kUP6YCk
Prace Techniczne
Postaw piwo autorowi tego posta
 

BarteQ03 
LUA <3





Informacje
Nick w MP: Avenged
Wiek: 15
Na forum: 751 dni
Posty: 552
Piwa: 630
Respekt: 215,8
Respekt: 215,8Respekt: 215,8

Wysłany: 2018-10-20, 13:01   



call not runing ogrpg-vehicles czyli nie znaleziono takiego zasobu uruchumionego, więc wgraj go i odpal

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Bartlomiej 
Uczeń Lua / Mapper





Informacje
Nick w MP: RudyTM
Wiek: 15
Na forum: 327 dni
Posty: 67
Piwa: 4
Respekt: 35,3

Wysłany: 2018-10-20, 13:52   



Dzieki Działą Można Zamknąć

_________________
Nazwa: TiyLife Polski Serwer RPG
Forum: W Budowie
Discord: https://discord.gg/kUP6YCk
Prace Techniczne
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: przecho :: aylife
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 19