Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-06-28, 02:25 Użytkowników: 70163
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Punkty
Autor Wiadomość

Rookspack 





Informacje
Nick w MP: Atroth
Wiek: 14
Na forum: 414 dni
Posty: 598
Piwa: 643
Respekt: 220
Respekt: 220Respekt: 220


Wysłany: 2017-05-21, 20:12   Punkty



Witam. Jak zrobić np. poziomy pracy? Punkty doświadczenia itd.

_________________

Support Team - 17.06.2017
Kontakt GG: 60099099

Pamiętaj aby od razu napisać o co chodzi,
a nie czekać na moją odpowiedź!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Yakub 





Informacje
Wiek: 15
Na forum: 1059 dni
Posty: 44
Piwa: 8
Respekt: 60


Wysłany: 2017-05-21, 20:13   



Tzn?

_________________


Yakub

GTAO Member: 2014-08-04, 14:42

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Rookspack 





Informacje
Nick w MP: Atroth
Wiek: 14
Na forum: 414 dni
Posty: 598
Piwa: 643
Respekt: 220
Respekt: 220Respekt: 220


Wysłany: 2017-05-21, 20:15   



Yakub, Chodzi mi o punkty doświadczenia. Przykładowo gracz wozi paczki, gdy zawiezie jedną paczkę nadaje mu 1 punkt doświadczenia. Proszę o przykład.

_________________

Support Team - 17.06.2017
Kontakt GG: 60099099

Pamiętaj aby od razu napisać o co chodzi,
a nie czekać na moją odpowiedź!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Yakub 





Informacje
Wiek: 15
Na forum: 1059 dni
Posty: 44
Piwa: 8
Respekt: 60


Wysłany: 2017-05-21, 20:16   



Możesz użyć przykładowo setElementDaty. Zależy, czy chcesz mieć to na stałe czy tylko do czasu.

_________________


Yakub

GTAO Member: 2014-08-04, 14:42

Postaw piwo autorowi tego posta
 

dbn69 
.lua<3





Informacje
Nick w MP: kangarOO
Wiek: 15
Na forum: 258 dni
Posty: 150
Piwa: 19
Respekt: 100
Respekt: 100


Wysłany: 2017-05-21, 20:25   




addEventHandler ("onMarkerHit"zmiennamarkera, function(el,md)
    local pkt getElementData (el"magazynier:punkty")
    setElementData(el"magazynier:punkty"pkt 1)
    outputChatBox ("Za odniesienie paczki dostałeś 1 PD"el)
end)

Tutaj masz tylko przykład, nie kopiuj tego, mogą być błędy bo pisze na tel. Później po prostu zapisujesz to do bazy do MySQL przy pomocy dbQuery. I później sprawdzasz czy gracz ma odpowiednią ilość pd żeby przejść do drugiego etapu. Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłem.

_________________
Pomogłem? Postaw :piwo: albo daj R* oczywiście nie zmuszam :)

if sad == true then
  sad.stop()
  beAwesome()
end
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Yakub 





Informacje
Wiek: 15
Na forum: 1059 dni
Posty: 44
Piwa: 8
Respekt: 60


Wysłany: 2017-05-21, 20:36   



Kolega wyjaśnił. A potem możesz dodać tylko np.:

local lvl getElementData(player"lvl")
if tonumber(pkt+1) >= 15 then -- 15 paczek
setElementData(player/el"lvl"lvl+1)

ITD...

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: punkty
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 18