Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-05-22, 23:36 Użytkowników: 74594
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Punkty
Autor Wiadomość

Atroth 





Informacje
Nick w MP: Atroth95
Wiek: 15
Na forum: 743 dni
Posty: 1097
Piwa: 1475
Respekt: 460
Respekt: 460

Wysłany: 2017-05-21, 20:12   Punkty



Witam. Jak zrobić np. poziomy pracy? Punkty doświadczenia itd.

_________________

Użytkownik - 10-05-2016
Support Team - 17.06.2017
Moderator - 25.11.2017

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Yakub 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 1388 dni
Posty: 44
Piwa: 8
Respekt: 60

Wysłany: 2017-05-21, 20:13   



Tzn?

_________________


Yakub

GTAO Member: 2014-08-04, 14:42

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Atroth 





Informacje
Nick w MP: Atroth95
Wiek: 15
Na forum: 743 dni
Posty: 1097
Piwa: 1475
Respekt: 460
Respekt: 460

Wysłany: 2017-05-21, 20:15   



Yakub, Chodzi mi o punkty doświadczenia. Przykładowo gracz wozi paczki, gdy zawiezie jedną paczkę nadaje mu 1 punkt doświadczenia. Proszę o przykład.

_________________

Użytkownik - 10-05-2016
Support Team - 17.06.2017
Moderator - 25.11.2017

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Yakub 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 1388 dni
Posty: 44
Piwa: 8
Respekt: 60

Wysłany: 2017-05-21, 20:16   



Możesz użyć przykładowo setElementDaty. Zależy, czy chcesz mieć to na stałe czy tylko do czasu.

_________________


Yakub

GTAO Member: 2014-08-04, 14:42

Postaw piwo autorowi tego posta
 

dbn69 





Informacje
Nick w MP: neQ.
Wiek: 16
Na forum: 587 dni
Posty: 444
Piwa: 158
Respekt: 260,5
Respekt: 260,5Respekt: 260,5Respekt: 260,5

Wysłany: 2017-05-21, 20:25   




addEventHandler ("onMarkerHit"zmiennamarkera, function(el,md)
    local pkt getElementData (el"magazynier:punkty")
    setElementData(el"magazynier:punkty"pkt 1)
    outputChatBox ("Za odniesienie paczki dostałeś 1 PD"el)
end)

Tutaj masz tylko przykład, nie kopiuj tego, mogą być błędy bo pisze na tel. Później po prostu zapisujesz to do bazy do MySQL przy pomocy dbQuery. I później sprawdzasz czy gracz ma odpowiednią ilość pd żeby przejść do drugiego etapu. Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłem.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Yakub 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 1388 dni
Posty: 44
Piwa: 8
Respekt: 60

Wysłany: 2017-05-21, 20:36   



Kolega wyjaśnił. A potem możesz dodać tylko np.:

local lvl getElementData(player"lvl")
if tonumber(pkt+1) >= 15 then -- 15 paczek
setElementData(player/el"lvl"lvl+1)

ITD...

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: punkty
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 20