Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-01-16, 18:44 Użytkowników: 72966
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
SA-MP 0.3.8 w wersji testowej wydany!
Autor Wiadomość

Inferno 
PAWNER





Informacje
Nick w MP: Inferno
Wiek: 22
Na forum: 2620 dni
Posty: 210
Piwa: 8388
Respekt: 271,7
Respekt: 271,7Respekt: 271,7Respekt: 271,7

Wysłany: 2017-11-05, 14:36   



Czy ktoś sprawdzał, czy idzie odwołać się w textdrawie do pliku txd importowanego za pomocą tych nowinek?

Bo jeśli tak, to można na prawdę super textdrawy wykonać teraz :P

_________________
NIE POMAGAM NA GG! NIE PISAĆ W TYCH SPRAWACH GDYŻ OD RAZU BLOKUJĘ
Postaw piwo autorowi tego posta
 

WWilk1 





Informacje
Nick w MP: eep.Wilk
Wiek: 22
Na forum: 1639 dni
Posty: 116
Piwa: 107
Respekt: 130
Respekt: 130

Wysłany: 2017-11-05, 15:18   



Kalcor zaszalał, ogromnie zapunktował u właścicieli serwerów RP. Przydałyby się funkcje dzięki którym można by danemu graczowi jakiś obiekt dff stworzyć/usunąć/sprawdzić czy ma w folderze cache, ale skoro już krok zrobił w te strone to zapewne jakieś funkcje po dodaje.
Jeszcze niech zmniejszy koszt zakładki hosted do 50 zł jak kiedyś było i powróci więcej polskich serwerów.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

MalyBrat 
Weteran SA:MP





Informacje
Nick w MP: Whisky
Wiek: 17
Na forum: 1280 dni
Posty: 25
Piwa: 4
Respekt: 60

Wysłany: 2017-11-05, 16:25   



Robią aktualizacje bo wiedzą, że zaraz wszyscy przejdą na piątke.

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 

KacperCL 





Informacje
Nick w MP: [FS]Kacper[C]
Wiek: 18
Na forum: 2348 dni
Posty: 16
Piwa: 1
Respekt: 60

Wysłany: 2017-11-05, 17:09   



Wolałbym naprawę błędów, zaimplementowane zabezpieczenia oraz większego kontaktu ze społecznością FORUM.SA-MP.com

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Look_At_Me

Virex_PL 
Głos rozsądku





Informacje
Nick w MP: Virex_PL
Wiek: 17
Na forum: 1126 dni
Posty: 136
Piwa: 24
Respekt: 100
Respekt: 100

Wysłany: 2017-11-05, 20:24   



Jeszcze tylko możliwość otworzenia klipów wideo i będzie cacy.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

KacperCL 





Informacje
Nick w MP: [FS]Kacper[C]
Wiek: 18
Na forum: 2348 dni
Posty: 16
Piwa: 1
Respekt: 60

Wysłany: 2017-11-05, 21:02   



Uważam, że w tej sytuacji, gdy projekt zwany SAMPem jest na wymarciu (jak nazwać aktualizacje raz na 2.5 roku?) warto byłoby się zastanowić nad otwarciem na zasadach chociażby GNU GPL.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Michatex 
Programista PAWN





Informacje
Nick w MP: Michatex
Wiek: 22
Na forum: 788 dni
Posty: 71
Piwa: 196
Respekt: 70

Wysłany: 2017-11-06, 21:05   



Ja uważam, że jak dodadzą tą możliwość dodawania obiektów to ludzie przejdą do MTA. Uciążliwe jest czekanie na pobranie wszystkiego, a w dodatku MTA ma owiele lepszą optymalizację.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

wk213 





Informacje
Wiek: 18
Na forum: 2204 dni
Posty: 72
Piwa: 73
Respekt: 105
Respekt: 105

Wysłany: 2017-11-07, 17:16   



"Michatex" napisał/a:

Ja uważam, że jak dodadzą tą możliwość dodawania obiektów to ludzie przejdą do MTA. Uciążliwe jest czekanie na pobranie wszystkiego, a w dodatku MTA ma owiele lepszą optymalizację.


Nie żeby coś, ale na MTA przy pierwszym wejściu też czekasz na pobranie wszystkich zasobów (nie tylko obiektów) i jest to jednorazowa czynność zarówno na MTA, jak i na SAMPie. Trzeba być niecierpliwym, żeby uznać, że jednorazowe pobieranie jest uciążliwe. Sam mam już na swoim projekcie ~100 MB plików do pobrania i mając przeciętny, jak na dzisiejsze standardy internet pobieranie trwa około 1-2 minuty. Dodatkowo, jeśli właściciel serwera nie będzie chciał wykorzystywać tej funkcji, może ją całkowicie wyłączyć. Dzięki tej aktualizacji dużo osób może wrócić do SAMP'a, gdyż sam mam już w głowie pełno pomysłów, co do wykorzystania własnych modeli i tekstur obiektów i skinów.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Look_At_Me 





Informacje
Nick w MP: Look_At_Me
Wiek: 22
Na forum: 2459 dni
Posty: 38
Piwa: 69
Respekt: 243
Respekt: 243Respekt: 243

Wysłany: 2017-11-07, 17:48   



Jeżeli chodzi o ilość graczy SA:MP to nie powiedziałbym, że mp jest na wymarciu. 50-60k osób online np. w tej chwili o czymś świadczy.
Oczywiście inna sprawa ma się z aktualizacjami, dawno nie było i w aspekcie deweloperskim faktycznie ten projekt jest na wymarciu, a nawet umarł. Mimo to Kalcor ostatnio jest bardziej aktywny i wprowadza 0.3.8 do testów. Jest to dobre posunięcie - nawet widać po aktywności na forum samp.
Wielu graczy to większość rusków ale poniekąd to wina samego Kalcora poprzez wyrzucanie stref z forum dla innych języków. Tłumaczenie, że nie było aktualizacji ponieważ nie miał kto testować również jest co najmniej śmieszne. Sama aktualizacja wygląda na próbę ratowania serwerów RP - głównie może się to tyczyć serwera LS RolePlay o którym spora dyskusja trwała na samp forum.

Mimo to uważam, że SA:MP nie powinien brać wzorców z MTA. Oba te klienty mają w sobie coś specjalnego i z pewnością atutami sampa jest prostota, możliwość wgrywania modów, mniejsze wymagania do płynnej gry, dynamika strzelania poprzez bugi gl, tk, rb. To wszystko sprawia, że bez wahania wolę SA:MP - w MTA nigdy nie mogłem i nie mogę się odnaleźć.
Chciałbym aby klient SA:MP pozwalał na większą kontrolę osób, które wchodzą na serwer - może jakaś informacja z jakimi procesami, modami wchodzi dany gracz do gry? Niektóre serwery z pewnością chciałyby takiej informacji aby zakazać odpowiednim skryptem np. stosowanie aima.

Wiele jest kierunków, który ten klient może obecnie obrać. SA:MP z pewnością szybko się nie skończy, ponieważ rozpoczęliśmy erę gier z własnym MP, które nieprzychylnie patrzą na projekty, które tworzą niezależne multiplayer'y.
Wszystko zależy tak naprawdę od zaangażowania Kalcora...

_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 

naimad424 
Damian





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 1855 dni
Posty: 365
Piwa: 3369
Respekt: 310
Respekt: 310Respekt: 310Respekt: 310

Wysłany: 2017-11-09, 23:04   



Samp to jednak samp, dobry multiplayer na każdy sprzęt.

A co do aktualizacji to potrzeba i tak dobrego programisty aby mógł wykorzystać wszystkie nowości i poprawki, bo patrząc na aktualnych właścicieli nowych projektow to bazują oni na gotowych rozwiazaniach m.in z tego forum.

_________________

Oferty współpracy proszę wysyłać w prywatnej wiadomości.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Dezert

Grigi 





Informacje
Nick w MP: Grigi
Wiek: 22
Na forum: 2583 dni
Posty: 218
Piwa: 43
Respekt: 126,5
Respekt: 126,5

Wysłany: 2017-11-10, 17:45   



"_Mike" napisał/a:

Zobaczymy jak się to potoczy. Według mnie MTA i SAMP powoli umierają. Czekam na czas GTA V gdzie będą dobre serwery RPG i inne tego typu.

Nie będzie żadnych serwerów poza oficjalnym multiplayerem, inne take two zbanuje.

_________________


Postaw piwo autorowi tego posta
 

jakubw3 





Informacje
Wiek: 21
Na forum: 3139 dni
Posty: 30
Piwa: 34
Respekt: 25,8

Wysłany: 2017-11-10, 18:30   



"Grigi" napisał/a:

"_Mike" napisał/a:

Zobaczymy jak się to potoczy. Według mnie MTA i SAMP powoli umierają. Czekam na czas GTA V gdzie będą dobre serwery RPG i inne tego typu.

Nie będzie żadnych serwerów poza oficjalnym multiplayerem, inne take two zbanuje.


Póki co Take Two nie torpeduje nieoficjalnego MP do GTA V ale kto tam wie

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Grigi 





Informacje
Nick w MP: Grigi
Wiek: 22
Na forum: 2583 dni
Posty: 218
Piwa: 43
Respekt: 126,5
Respekt: 126,5

Wysłany: 2017-11-10, 18:33   



"jakubw3" napisał/a:

"Grigi" napisał/a:

"_Mike" napisał/a:

Zobaczymy jak się to potoczy. Według mnie MTA i SAMP powoli umierają. Czekam na czas GTA V gdzie będą dobre serwery RPG i inne tego typu.

Nie będzie żadnych serwerów poza oficjalnym multiplayerem, inne take two zbanuje.


Póki co Take Two nie torpeduje nieoficjalnego MP do GTA V ale kto tam wie


https://support.rockstargames.com/hc/pl/articles/115004754228

_________________


Postaw piwo autorowi tego posta
 

KacperCL 





Informacje
Nick w MP: [FS]Kacper[C]
Wiek: 18
Na forum: 2348 dni
Posty: 16
Piwa: 1
Respekt: 60

Wysłany: 2017-11-11, 23:15   



W sumie mamy na scenie GT-MP kilka dużych serwerów i nic z tego nie robią. Swoją drogą jurysdykcja USA nie zadziała np. w Rosji.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Iggy 





Informacje
Nick w MP: Iggy
Wiek: 17
Na forum: 1536 dni
Posty: 2417
Piwa: 821
Respekt: 763,9
Respekt: 763,9Respekt: 763,9

Wysłany: 2017-11-12, 12:01   



Rockstar zrobiło swojego multiplayera do GTA V i czerpie na tym spore korzyści. Każdy inny multiplayer do GTA V to dla nich konkurencja, więc z pewnością będzie je blokować.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: sa-mp :: 0.3.8 :: wersji :: testowej :: wydany!
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 19