Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-01-19, 04:19 Użytkowników: 72991
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
Stałe pisanie kolorem.
Autor Wiadomość

Roe 
Uczę się LUA





Informacje
Nick w MP: adaskOO
Wiek: 17
Na forum: 674 dni
Posty: 29
Piwa: 148
Respekt: 50

Wysłany: 2017-12-30, 15:55   Stałe pisanie kolorem.



Witam, mam problem, otóż chciałbym aby Gracz który jest w policji pisał ciągle kolorem niebieskim, ale nie mogę znaleźć funkcji odpowiadającej za to. Pokaże to w obrazkach:

Loguje się do policji, pisze standardowym kolorem czyli białym.
https://zapodaj.net/7b7aaf19a79be.png.html

A tak naprawde chciałbym żebym pisał po kolorze którego wyznaczyłem. Bez dodawania #0000FF przed wiadomością. Chcialbym zeby standardowo mi pisał tak:
https://zapodaj.net/59450db9b1200.png.html

Liczę na pomoc, stawiam :piwo:

Postaw piwo autorowi tego posta
 

koxpl2x22 
MAPPER-ALLEREK





Informacje
Nick w MP: ALLEREK
Wiek: 15
Na forum: 1498 dni
Posty: 348
Piwa: 901
Respekt: 26,8

Wysłany: 2017-12-30, 16:05   



Bez kodu ci nic nie zrobimy :)

_________________
I got love а feel.
I got you my mind.
I got love my skill.
My la-la-la-love.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Roe 
Uczę się LUA





Informacje
Nick w MP: adaskOO
Wiek: 17
Na forum: 674 dni
Posty: 29
Piwa: 148
Respekt: 50

Wysłany: 2017-12-30, 16:11   



Chodzi mi jedynie jak funkcja odpowiada za zmianę koloru tekstu pisanego przez gracza.(np. setPlayerNametagColor). Jeżeli kod naprawde będzie potrzebny to umieszcze tutaj.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 
Lua & Map Editor





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 593 dni
Posty: 695
Piwa: 1859
Respekt: 141
Respekt: 141

Wysłany: 2017-12-30, 17:48   



zmieniasz mu nick pobierając nick gracza - podaj kod

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Roe 
Uczę się LUA





Informacje
Nick w MP: adaskOO
Wiek: 17
Na forum: 674 dni
Posty: 29
Piwa: 148
Respekt: 50

Wysłany: 2017-12-30, 19:10   



createBlip(-1614.6611328125686.81738281257.187530225500255010000 )
marker1 createPickup ( -1614.6611328125686.81738281257.1875312750Policja1 createTeam ("Policja"00155)

function policja thePlayer )
local playerName getAccountName getPlayerAccount thePlayer ) ) 
if isObjectInACLGroup "user." .. playerNameaclGetGroup "Policja" ) ) then 

outputChatBox "* Otrzymales przedmioty, rozpoczynasz sluzbe.",  thePlayerrgbtrue )
giveWeapon thePlayer39999 )
setPlayerTeam thePlayerPolicja1 )
setPlayerSkin thePlayer280 )
setPlayerNametagColor thePlayer1792953 )
setPlayerNametagText thePlayer00155 )
setPlayerNametagColor thePlayer00155 )
giveWeapon thePlayer239999 )
setPedSkin thePlayer280 )
giveWeapon thePlayer319999 )
end
end


addEventHandler("onPickupHit",marker1,policja)


Chodzi mi o to żeby gracz w frakcji policja pisał kolorem niebieskim bez dodawania #0000FF przed tekstem przy pisaniu wiadomości na czacie

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 
Lua & Map Editor





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 593 dni
Posty: 695
Piwa: 1859
Respekt: 141
Respekt: 141

Wysłany: 2017-12-30, 19:23   



No to już jak chcesz aby treść wiadomości była niebieska należy edytować plik od czatu.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

R3fr3Sh 





Informacje
Wiek: 19
Na forum: 1742 dni
Posty: 70
Piwa: 37
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2017-12-30, 19:24   




function onPlayerSendChatMessage(messagemessageType)

    if messageType == 0 then -- ograniczamy kolor tylko do czatu "say"
                cancelEvent() --cancelujemy event aby samemu móc przeanalizować wiadomość i wysyłającego
        local team getPlayerTeam(source) --pobieramy grupę gracza
        if team then  --jeżeli istnieje to 
            local rggetTeamColor(team) --pobieramy kolor zespołu (będzie działać na wszystkie grupyjak chcesz ograniczyć dodaj ifa na nazwą grupy czy co tam chcesz)
            outputChatBox(messagerootrgb) --i outputujemy
        else --inaczej
            outputChatBox(messageroot255255255) --wysyłamy wiadomość w koloerze białym
        end
    end
end
addEventHandler("onPlayerChat"rootonPlayerSendChatMessage)


_________________
Programowanie w LUA, obsługa baz danych MySQL

Przyjmuję zlecenia
Skype: adrian44322
Możesz także pisać do mnie na PW. Postaram się odpowiedzieć ASAP.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Roe 
Uczę się LUA





Informacje
Nick w MP: adaskOO
Wiek: 17
Na forum: 674 dni
Posty: 29
Piwa: 148
Respekt: 50

Wysłany: 2017-12-30, 21:14   



"R3fr3Sh" napisał/a:


function onPlayerSendChatMessage(messagemessageType)

    if messageType == 0 then -- ograniczamy kolor tylko do czatu "say"
                cancelEvent() --cancelujemy event aby samemu móc przeanalizować wiadomość i wysyłającego
        local team getPlayerTeam(source) --pobieramy grupę gracza
        if team then  --jeżeli istnieje to 
            local rggetTeamColor(team) --pobieramy kolor zespołu (będzie działać na wszystkie grupyjak chcesz ograniczyć dodaj ifa na nazwą grupy czy co tam chcesz)
            outputChatBox(messagerootrgb) --i outputujemy
        else --inaczej
            outputChatBox(messageroot255255255) --wysyłamy wiadomość w koloerze białym
        end
    end
end
addEventHandler("onPlayerChat"rootonPlayerSendChatMessage)


Okej, wszystko działa lecz jest jeden problem, widać tekst ale nie ma nicku..
jest poprostu tak:
https://zapodaj.net/ee578bb27294b.png.html

Postaw piwo autorowi tego posta
 

piotr172 





Informacje
Wiek: 18
Na forum: 1359 dni
Posty: 126
Piwa: 1131
Respekt: 95,3

Wysłany: 2017-12-30, 22:20   




function onPlayerSendChatMessage(messagemessageType)

    if messageType == 0 then -- ograniczamy kolor tylko do czatu "say"
                cancelEvent() --cancelujemy event aby samemu móc przeanalizować wiadomość i wysyłającego
        local team getPlayerTeam(source) --pobieramy grupę gracza
        if team then  --jeżeli istnieje to 
            local rggetTeamColor(team) --pobieramy kolor zespołu (będzie działać na wszystkie grupyjak chcesz ograniczyć dodaj ifa na nazwą grupy czy co tam chcesz)
            local nick getPlayerName(source)
            outputChatBox(nick..": "..messagerootrgb) --i outputujemy
        else --inaczej
            outputChatBox(messageroot255255255) --wysyłamy wiadomość w koloerze białym
        end
    end
end
addEventHandler("onPlayerChat"rootonPlayerSendChatMessage)



_________________





Zapraszam na moja strone: http://piotr172.ugu.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 

koxpl2x22 
MAPPER-ALLEREK





Informacje
Nick w MP: ALLEREK
Wiek: 15
Na forum: 1498 dni
Posty: 348
Piwa: 901
Respekt: 26,8

Wysłany: 2017-12-31, 12:46   



"piotr172" napisał/a:


function onPlayerSendChatMessage(messagemessageType)

    if messageType == 0 then -- ograniczamy kolor tylko do czatu "say"
                cancelEvent() --cancelujemy event aby samemu móc przeanalizować wiadomość i wysyłającego
        local team getPlayerTeam(source) --pobieramy grupę gracza
        if team then  --jeżeli istnieje to 
            local rggetTeamColor(team) --pobieramy kolor zespołu (będzie działać na wszystkie grupyjak chcesz ograniczyć dodaj ifa na nazwą grupy czy co tam chcesz)
            local nick getPlayerName(source)
            outputChatBox(nick..": "..messagerootrgb) --i outputujemy
        else --inaczej
            outputChatBox(messageroot255255255) --wysyłamy wiadomość w koloerze białym
        end
    end
end
addEventHandler("onPlayerChat"rootonPlayerSendChatMessage)


Nie dodałeś filtrowania do nicku.

Kod:

msg:gsub("#%x%x%x%x%x%x","")


_________________
I got love а feel.
I got you my mind.
I got love my skill.
My la-la-la-love.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 
Lua & Map Editor





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 593 dni
Posty: 695
Piwa: 1859
Respekt: 141
Respekt: 141

Wysłany: 2017-12-31, 19:10   



Drobna poprawka w kodzie:

function onPlayerSendChatMessage(messagemessageType)

    if messageType == 0 then -- ograniczamy kolor tylko do czatu "say"
                cancelEvent() --cancelujemy event aby samemu móc przeanalizować wiadomość i wysyłającego
        local team getPlayerTeam(source) --pobieramy grupę gracza
        if team then  --jeżeli istnieje to 
            local rggetTeamColor(team) --pobieramy kolor zespołu (będzie działać na wszystkie grupyjak chcesz ograniczyć dodaj ifa na nazwą grupy czy co tam chcesz)
            local nick getPlayerName(source)
            outputChatBox(nick..": "..messagerootrgb) --i outputujemy
        else --inaczej
            outputChatBox(nick..": "..messageroot255255255) --wysyłamy wiadomość w koloerze białym
        end
    end
end
addEventHandler("onPlayerChat"rootonPlayerSendChatMessage)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

koxpl2x22 
MAPPER-ALLEREK





Informacje
Nick w MP: ALLEREK
Wiek: 15
Na forum: 1498 dni
Posty: 348
Piwa: 901
Respekt: 26,8

Wysłany: 2017-12-31, 21:54   



"Kalizman" napisał/a:

Drobna poprawka w kodzie:

function onPlayerSendChatMessage(messagemessageType)

    if messageType == 0 then -- ograniczamy kolor tylko do czatu "say"
                cancelEvent() --cancelujemy event aby samemu móc przeanalizować wiadomość i wysyłającego
        local team getPlayerTeam(source) --pobieramy grupę gracza
        if team then  --jeżeli istnieje to 
            local rggetTeamColor(team) --pobieramy kolor zespołu (będzie działać na wszystkie grupyjak chcesz ograniczyć dodaj ifa na nazwą grupy czy co tam chcesz)
            local nick getPlayerName(source)
            outputChatBox(nick..": "..messagerootrgb) --i outputujemy
        else --inaczej
            outputChatBox(nick..": "..messageroot255255255) --wysyłamy wiadomość w koloerze białym
        end
    end
end
addEventHandler("onPlayerChat"rootonPlayerSendChatMessage)

[Pytanie ode mnie] jeśli gracz ma w nicku kolory, nie wyświetli ich przypadkiem jako #666666 dla przykładu?
(#666666Allerek | Test123)

_________________
I got love а feel.
I got you my mind.
I got love my skill.
My la-la-la-love.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 
Lua & Map Editor





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 593 dni
Posty: 695
Piwa: 1859
Respekt: 141
Respekt: 141

Wysłany: 2018-01-01, 12:09   



koxpl2x22, Wystarczy dodać dodatkowy argument

Postaw piwo autorowi tego posta
 

koxpl2x22 
MAPPER-ALLEREK





Informacje
Nick w MP: ALLEREK
Wiek: 15
Na forum: 1498 dni
Posty: 348
Piwa: 901
Respekt: 26,8

Wysłany: 2018-01-02, 17:28   



"Kalizman" napisał/a:

koxpl2x22, Wystarczy dodać dodatkowy argument


'msg:gsub("#%x%x%x%x%x%x","")' lub coś w ten deseń?
swoja droga, wlasnie dostalem kolorek :D

_________________
I got love а feel.
I got you my mind.
I got love my skill.
My la-la-la-love.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: stałe :: pisanie :: kolorem.
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 20