Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-06-22, 14:15 Użytkowników: 70080
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
syreny pod infernusa
Autor Wiadomość

Dawcio77 




Informacje
Nick w MP: Dawcio77
Wiek: 14
Na forum: 43 dni
Posty: 26
Respekt: 45,3


Wysłany: 2017-06-08, 19:51   syreny pod infernusa



Witam , mam pewien problem : Chcę zrobić nieoznakowane infrenusy , mam już kod na koguty ale nie wiem jak zaaplikować do tego pojazdu syreny. Mogł by mi ktoś pomóc ? za pomoc daje Piwerko

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Rookspack 





Informacje
Nick w MP: Atroth
Wiek: 14
Na forum: 408 dni
Posty: 591
Piwa: 626
Respekt: 210
Respekt: 210Respekt: 210


Wysłany: 2017-06-08, 19:53   



Dawcio77,


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

addVehicleSirens


i


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

setVehicleSirens


Jeżeli używasz sirenEditora, pobierasz kod z GUI i wklejasz do skryptu, który np. tworzy pojazd.

Możesz dać R* bo mam dużo piw.

_________________

Support Team - 17.06.2017
Kontakt GG: 60099099

Pamiętaj aby od razu napisać o co chodzi,
a nie czekać na moją odpowiedź!
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Dawcio77

Remix110 
Początkujący Lua




Informacje
Nick w MP: Remix
Wiek: 31
Na forum: 394 dni
Posty: 142
Piwa: 3
Respekt: 60


Wysłany: 2017-06-08, 19:55   




Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateVehicle
;)

createVehicle (model,  x,  y,  zr1r2,r3)
--kod


i tyle ? Tak!

Pomogłem? zostaw piwko :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Dawcio77

Dawcio77 




Informacje
Nick w MP: Dawcio77
Wiek: 14
Na forum: 43 dni
Posty: 26
Respekt: 45,3


Wysłany: 2017-06-08, 20:02   



Dziękuje za pomoc , macie po piwku ale nie o to mi chodziło - chodziło mi bardziej o syreny głosowe - mam plik z syrenami , nie wiem jak podłączyć to pod infernusy

Edit - Nie mogę dać R* ponieważ nie mam 10 postów

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

X0neX 





Informacje
Nick w MP: X0neX
Wiek: 13
Na forum: 41 dni
Posty: 72
Piwa: 31
Respekt: 50


Wysłany: 2017-06-08, 20:03   




Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

createVehicle



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

addVehicleSirens


2 przydatne funkcje

[ Dodano: 2017-06-08, 20:05 ]
A jeśli chodzi o dzwiękowe to


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

playSound3D


_________________
Zauważyłeś na jakimś pseudo-serwerze gracza o nicku X0neX? To nie jestem ja, nie gram na pseudolach.

Moje umiętności:
C++
LUA
HTML

Kontakt
GG: 62727675
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Dawcio77

Rookspack 





Informacje
Nick w MP: Atroth
Wiek: 14
Na forum: 408 dni
Posty: 591
Piwa: 626
Respekt: 210
Respekt: 210Respekt: 210


Wysłany: 2017-06-08, 20:05   



Dawcio77,

Pobierasz pozycję pojazdu.

Potem:


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

triggerClientEvent



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:


PL/playSound3D


Jeżeli chcesz aby syreny uruchamialy sie pod przyciskiem:


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

bindKey


Podłączasz dźwięk pod pojazd.


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

attachElements


_________________

Support Team - 17.06.2017
Kontakt GG: 60099099

Pamiętaj aby od razu napisać o co chodzi,
a nie czekać na moją odpowiedź!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Dawcio77

Dawcio77 




Informacje
Nick w MP: Dawcio77
Wiek: 14
Na forum: 43 dni
Posty: 26
Respekt: 45,3


Wysłany: 2017-06-08, 20:07   



Ooo właśnie ! oto mi chodziło ! dziękuje panowie ! łapcie po piwerku !! !

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Rookspack 





Informacje
Nick w MP: Atroth
Wiek: 14
Na forum: 408 dni
Posty: 591
Piwa: 626
Respekt: 210
Respekt: 210Respekt: 210


Wysłany: 2017-06-08, 20:08   



Dawcio77, Jak będziesz miał tam 10 postów to po respekt sie nie obrażę :P . W razie czego pw.

_________________

Support Team - 17.06.2017
Kontakt GG: 60099099

Pamiętaj aby od razu napisać o co chodzi,
a nie czekać na moją odpowiedź!
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Dawcio77 




Informacje
Nick w MP: Dawcio77
Wiek: 14
Na forum: 43 dni
Posty: 26
Respekt: 45,3


Wysłany: 2017-06-08, 20:13   



Okej , mam 1 pytanie tylko : czy to wszystko pisać do jednego plikiu?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Remix110 
Początkujący Lua




Informacje
Nick w MP: Remix
Wiek: 31
Na forum: 394 dni
Posty: 142
Piwa: 3
Respekt: 60


Wysłany: 2017-06-08, 20:16   



Tak.

Autor postu otrzymał respekt pozytywny 1 raz
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Dawcio77 




Informacje
Nick w MP: Dawcio77
Wiek: 14
Na forum: 43 dni
Posty: 26
Respekt: 45,3


Wysłany: 2017-06-08, 20:17   



Dziękuje !

[ Dodano: 2017-06-08, 20:21 ]
Wkradł mi się mały problem : nie wiem jak napisać to podłączenie syreny pod pojazd oraz bindkey pomocy ;-;

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Rookspack 





Informacje
Nick w MP: Atroth
Wiek: 14
Na forum: 408 dni
Posty: 591
Piwa: 626
Respekt: 210
Respekt: 210Respekt: 210


Wysłany: 2017-06-08, 20:24   



Dawcio77, Wiec tak.

Po stronie serwera tworzysz funkcję o nazwie np. "bind" i dajesz end (bez eventhandlera). Teraz dajesz addEventHandler("onResourceStart", root , function(), pętla na graczy i dajesz bindKeya np:


bindKey(v"h""down"bindv)


v - wartość z pętli

"h" - przycisk

bind - nazwa funkcji

W funkcji bind dajesz triggera. Jeżeli chcesz aby każdy słyszał to mógłby tak wyglądać:


triggerClientEvent(root,"dzwiek"root)


Po stronie clienta dajesz event. Potem tworzysz playSound3D i attachujesz dzwiek do pojazdu.

_________________

Support Team - 17.06.2017
Kontakt GG: 60099099

Pamiętaj aby od razu napisać o co chodzi,
a nie czekać na moją odpowiedź!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Dawcio77

Dawcio77 




Informacje
Nick w MP: Dawcio77
Wiek: 14
Na forum: 43 dni
Posty: 26
Respekt: 45,3


Wysłany: 2017-06-08, 20:29   



Co robi ten addeventhandler ?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Rookspack 





Informacje
Nick w MP: Atroth
Wiek: 14
Na forum: 408 dni
Posty: 591
Piwa: 626
Respekt: 210
Respekt: 210Respekt: 210


Wysłany: 2017-06-08, 20:29   



Dawcio77, onResourceStart - gdy odpalisz skrypt coś się robi

_________________

Support Team - 17.06.2017
Kontakt GG: 60099099

Pamiętaj aby od razu napisać o co chodzi,
a nie czekać na moją odpowiedź!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Dawcio77 




Informacje
Nick w MP: Dawcio77
Wiek: 14
Na forum: 43 dni
Posty: 26
Respekt: 45,3


Wysłany: 2017-06-08, 20:32   



Aha , teraz z innej beczki - syreny (audio) mam wrzucić do folderu z tym skryptem i meta ?

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: syreny :: pod :: infernusa
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 18