Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-12-17, 09:35 Użytkowników: 77026
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
syreny
Autor Wiadomość

Krzemo1234 





Informacje
Nick w MP: Krzemo
Wiek: 19
Na forum: 1025 dni
Posty: 387
Piwa: 5
Respekt: 40

Wysłany: 2018-12-05, 22:42   syreny



Dziwny błąd po wejściu do samochodu

SS DB3: https://imgur.com/a/lbmprMm



addEventHandler("onClientRender",root,function ()
if isPedInVehicle(localPlayerthen
  local veh getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
  if getVehicleController(veh)==localPlayer and vehicleSiren[getElementModel(veh)] then
  if getKeyState("j"then
  if activeSirens[vehthen
  setElementData(veh,"og.sirenspeed",true)
  end
  else
  setElementData(veh,"og.sirenspeed",false)
  end
  end
  
  end
  end)


_________________
Jeśli ci pomogłem zostaw zimne :piwo:
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Wilq 





Informacje
Wiek: 18
Na forum: 1702 dni
Posty: 318
Piwa: 53
Respekt: 155,8
Respekt: 155,8Respekt: 155,8

Wysłany: 2018-12-05, 23:08   



Spróbuj z ciekawości taki kod:

addEventHandler("onClientRender"root, function()
    if isPedInVehicle(localPlayerthen
        if getVehicleOccupant(getPedOccupiedVehicle(localPlayer), 0) == localPlayer and vehicleSiren[getElementModel(getPedOccupiedVehicle(localPlayer))] then
            if getKeyState("j"then
                if activeSirens[getPedOccupiedVehicle(localPlayer)] then
                    setElementData(getPedOccupiedVehicle(localPlayer), "og.sirenspeed"true)
                end
            else
                setElementData(getPedOccupiedVehicle(localPlayer), "og.sirenspeed"false)
            end
        end 
    end
end)


  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Krzemo1234 





Informacje
Nick w MP: Krzemo
Wiek: 19
Na forum: 1025 dni
Posty: 387
Piwa: 5
Respekt: 40

Wysłany: 2018-12-05, 23:12   



Jak zrobię tak jak ty mówiłeś to jest

DB3: Bad argument @ 'getVehicleOccupant' [Expected vehicle at argument 1, got boolean]

_________________
Jeśli ci pomogłem zostaw zimne :piwo:
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Wilq 





Informacje
Wiek: 18
Na forum: 1702 dni
Posty: 318
Piwa: 53
Respekt: 155,8
Respekt: 155,8Respekt: 155,8

Wysłany: 2018-12-06, 15:57   



Użyj tego kodu, getPedOccupiedVehicle działa kiedy gracz już jest za kierownicą, isPedInVehicle nawet kiedy już wsiada co powoduje późniejsze błędy.

addEventHandler("onClientRender"root, function()
    if getPedOccupiedVehicle(localPlayerthen
        if getVehicleOccupant(getPedOccupiedVehicle(localPlayer), 0) == localPlayer and vehicleSiren[getElementModel(getPedOccupiedVehicle(localPlayer))] then
            if getKeyState("j"then
                if activeSirens[getPedOccupiedVehicle(localPlayer)] then
                    setElementData(getPedOccupiedVehicle(localPlayer), "og.sirenspeed"true)
                end
            else
                setElementData(getPedOccupiedVehicle(localPlayer), "og.sirenspeed"false)
            end
        end 
    end
end)


Kod został przetestowany, brak errorów.

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Krzemo1234 





Informacje
Nick w MP: Krzemo
Wiek: 19
Na forum: 1025 dni
Posty: 387
Piwa: 5
Respekt: 40

Wysłany: 2018-12-06, 21:08   



Dzięki faktycznie ,że ja tego nie zauważyłem leci piwko do zamknięcia.

_________________
Jeśli ci pomogłem zostaw zimne :piwo:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: syreny
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 20