Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-11-25, 02:36 Użytkowników: 72286
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Tablica Informacji
Autor Wiadomość

PropaneRPG 





Informacje
Nick w MP: PropaneRPG
Wiek: 17
Na forum: 52 dni
Posty: 15
Respekt: 40

Wysłany: 2017-11-11, 16:42   Tablica Informacji



Witam, chciałbym napisać lub czy by ktos napisał taki krótki skrypt na tablice informacyjne cos takiego jak na pylife, chodzi mi o to że podchodzimy do takowej tablicy i pokazuje nam gui i tam np informacje o czyms

prosze o pomoc !

_________________



Aktualny Projekt: PropaneRPG
Postęp: 2%
Forum: propane-rpg.pl
Ts3: ts.hallo.pl
Discord: W Pracach
Postaw piwo autorowi tego posta
 

kamilryb1 
.skrypter. xd





Informacje
Wiek: 13
Na forum: 1153 dni
Posty: 72
Piwa: 12
Respekt: 40,5

Wysłany: 2017-11-11, 17:01   



Jeśli tworzysz serwer RPG, to załóżmy, że jeśli jak pobierze coś gracza, co się załadowuje jak się ktoś zaloguje, to wyświetli gui.


function pobierzcos ( ) -- to jest wiadomefunkcja...

if getElementDatap"player:admin" ) 
-- pobieramy elementDatę gracza o nazwie "player:admin"

then outputChatBox("Siema!") return end 
-- zamiast tego outputChatBox("Siema!"robisz gui.
end


Tutaj masz więcej:


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

getElementData


Myślę, że pomogłem.
Liczę na browara,
chociaż troszku za młody jestem xD :)

_________________





Strona internetowa
http://mlrpg.pl

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

PropaneRPG 





Informacje
Nick w MP: PropaneRPG
Wiek: 17
Na forum: 52 dni
Posty: 15
Respekt: 40

Wysłany: 2017-11-11, 17:03   



"kamilryb1" napisał/a:

Jeśli tworzysz serwer RPG, to załóżmy, że jeśli jak pobierze coś gracza, co się załadowuje jak się ktoś zaloguje, to wyświetli gui.


function pobierzcos ( ) -- to jest wiadomefunkcja...

if getElementDatap"player:admin" ) 
-- pobieramy elementDatę gracza o nazwie "player:admin"

then outputChatBox("Siema!") return end 
-- zamiast tego outputChatBox("Siema!"robisz gui.
end


Tutaj masz więcej:


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

getElementData


Myślę, że pomogłem.
Liczę na browara,
chociaż troszku za młody jestem xD :)


Nie chodzi mi o takie cos..

Tylko że podchodzisz do napisu który wyskakuje na scianie. i ci sie wyswietla tablica informacyjna tak jak na pylife..

_________________



Aktualny Projekt: PropaneRPG
Postęp: 2%
Forum: propane-rpg.pl
Ts3: ts.hallo.pl
Discord: W Pracach
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Nick w MP: Kalizman
Wiek: 20
Na forum: 538 dni
Posty: 630
Piwa: 1560
Respekt: 150
Respekt: 150Respekt: 150

Wysłany: 2017-11-11, 17:19   



Na początku tworzysz marker lub pickup, później jeżeli ktoś w niego wejdzie otwierasz GUI (tutaj trigger na client w celu otwarcia gui) no i po stronie client tworzysz gui i np. buttony. Po kliknięciu danego buttona dajesz tekst

Postaw piwo autorowi tego posta
 

PropaneRPG 





Informacje
Nick w MP: PropaneRPG
Wiek: 17
Na forum: 52 dni
Posty: 15
Respekt: 40

Wysłany: 2017-11-11, 17:24   



"Kalizman" napisał/a:

Na początku tworzysz marker lub pickup, później jeżeli ktoś w niego wejdzie otwierasz GUI (tutaj trigger na client w celu otwarcia gui) no i po stronie client tworzysz gui i np. buttony. Po kliknięciu danego buttona dajesz tekst


Własnie tego nie umie ;/

prosiłbym pomoc

_________________



Aktualny Projekt: PropaneRPG
Postęp: 2%
Forum: propane-rpg.pl
Ts3: ts.hallo.pl
Discord: W Pracach
Postaw piwo autorowi tego posta
 

_Mike 





Informacje
Wiek: 15
Na forum: 564 dni
Posty: 844
Piwa: 918
Respekt: 330
Respekt: 330Respekt: 330Respekt: 330

Wysłany: 2017-11-11, 17:31   



PropaneRPG, Nikt za Ciebie skryptu nie napisze :) .


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

PL/createPickup



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onPickupHit


+ gui

_________________
GG: 60099099

Na forum od: 2016-05-10.
Support Team od 2017-06-17.

! Zapoznaj się z regulaminem forum - KLIK
Postaw piwo autorowi tego posta
 

_Mike 





Informacje
Wiek: 15
Na forum: 564 dni
Posty: 844
Piwa: 918
Respekt: 330
Respekt: 330Respekt: 330Respekt: 330

Wysłany: 2017-11-12, 21:13   



kamilryb1, Nie ;) . Tutaj trzeba zastosować createPickup, a nie createMarker :)

_________________
GG: 60099099

Na forum od: 2016-05-10.
Support Team od 2017-06-17.

! Zapoznaj się z regulaminem forum - KLIK
Postaw piwo autorowi tego posta
 

kamilryb1 
.skrypter. xd





Informacje
Wiek: 13
Na forum: 1153 dni
Posty: 72
Piwa: 12
Respekt: 40,5

Wysłany: 2017-11-12, 22:47   



Dałem tylko propozycje :)

_________________





Strona internetowa
http://mlrpg.pl

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: tablica :: informacji
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 18