Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-02-21, 04:28 Użytkowników: 73542
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj




Poprzedni temat :: Następny temat
Tablica Informacji
Autor Wiadomość

PropaneRPG 





Informacje
Nick w MP: PropaneRPG
Wiek: 17
Na forum: 140 dni
Posty: 13
Respekt: 40

Wysłany: 2017-11-11, 16:42   Tablica Informacji



Witam, chciałbym napisać lub czy by ktos napisał taki krótki skrypt na tablice informacyjne cos takiego jak na pylife, chodzi mi o to że podchodzimy do takowej tablicy i pokazuje nam gui i tam np informacje o czyms

prosze o pomoc !

_________________



Aktualny Projekt: PropaneRPG
Postęp: 2%
Forum: propane-rpg.pl
Ts3: ts.hallo.pl
Discord: W Pracach
Postaw piwo autorowi tego posta
 

kamilryb1 
zero pseudoli ma być





Informacje
Wiek: 13
Na forum: 1241 dni
Posty: 90
Piwa: 14
Respekt: 31

Wysłany: 2017-11-11, 17:01   



Jeśli tworzysz serwer RPG, to załóżmy, że jeśli jak pobierze coś gracza, co się załadowuje jak się ktoś zaloguje, to wyświetli gui.


function pobierzcos ( ) -- to jest wiadomefunkcja...

if getElementDatap"player:admin" ) 
-- pobieramy elementDatę gracza o nazwie "player:admin"

then outputChatBox("Siema!") return end 
-- zamiast tego outputChatBox("Siema!"robisz gui.
end


Tutaj masz więcej:


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

getElementData


Myślę, że pomogłem.
Liczę na browara,
chociaż troszku za młody jestem xD :)

_________________




MTALife - Strona główna [klik]

Projekt się opóźnia z następujących powodów:
- Brak grafik/-a.
Jeśli chciał/-abyś się zgłosić na te stanowisko, to napisz mi wiadomość prywatną.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

PropaneRPG 





Informacje
Nick w MP: PropaneRPG
Wiek: 17
Na forum: 140 dni
Posty: 13
Respekt: 40

Wysłany: 2017-11-11, 17:03   



"kamilryb1" napisał/a:

Jeśli tworzysz serwer RPG, to załóżmy, że jeśli jak pobierze coś gracza, co się załadowuje jak się ktoś zaloguje, to wyświetli gui.


function pobierzcos ( ) -- to jest wiadomefunkcja...

if getElementDatap"player:admin" ) 
-- pobieramy elementDatę gracza o nazwie "player:admin"

then outputChatBox("Siema!") return end 
-- zamiast tego outputChatBox("Siema!"robisz gui.
end


Tutaj masz więcej:


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

getElementData


Myślę, że pomogłem.
Liczę na browara,
chociaż troszku za młody jestem xD :)


Nie chodzi mi o takie cos..

Tylko że podchodzisz do napisu który wyskakuje na scianie. i ci sie wyswietla tablica informacyjna tak jak na pylife..

_________________



Aktualny Projekt: PropaneRPG
Postęp: 2%
Forum: propane-rpg.pl
Ts3: ts.hallo.pl
Discord: W Pracach
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 20
Na forum: 626 dni
Posty: 758
Piwa: 2022
Respekt: 171,5
Respekt: 171,5Respekt: 171,5

Wysłany: 2017-11-11, 17:19   



Na początku tworzysz marker lub pickup, później jeżeli ktoś w niego wejdzie otwierasz GUI (tutaj trigger na client w celu otwarcia gui) no i po stronie client tworzysz gui i np. buttony. Po kliknięciu danego buttona dajesz tekst

_________________
Pomagam w miarę możliwości.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

PropaneRPG 





Informacje
Nick w MP: PropaneRPG
Wiek: 17
Na forum: 140 dni
Posty: 13
Respekt: 40

Wysłany: 2017-11-11, 17:24   



"Kalizman" napisał/a:

Na początku tworzysz marker lub pickup, później jeżeli ktoś w niego wejdzie otwierasz GUI (tutaj trigger na client w celu otwarcia gui) no i po stronie client tworzysz gui i np. buttony. Po kliknięciu danego buttona dajesz tekst


Własnie tego nie umie ;/

prosiłbym pomoc

_________________



Aktualny Projekt: PropaneRPG
Postęp: 2%
Forum: propane-rpg.pl
Ts3: ts.hallo.pl
Discord: W Pracach
Postaw piwo autorowi tego posta
 

_Mike 





Informacje
Wiek: 15
Na forum: 652 dni
Posty: 936
Piwa: 1082
Respekt: 360
Respekt: 360Respekt: 360Respekt: 360Respekt: 360

Wysłany: 2017-11-11, 17:31   



PropaneRPG, Nikt za Ciebie skryptu nie napisze :) .


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

PL/createPickup



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onPickupHit


+ gui

_________________

Użytkownik - 10-05-2016
Support Team - 17.06.2017
Moderator - 25.11.2017
Kontakt: GG 60099099


Pomagam w miarę możliwości
Postaw piwo autorowi tego posta
 

_Mike 





Informacje
Wiek: 15
Na forum: 652 dni
Posty: 936
Piwa: 1082
Respekt: 360
Respekt: 360Respekt: 360Respekt: 360Respekt: 360

Wysłany: 2017-11-12, 21:13   



kamilryb1, Nie ;) . Tutaj trzeba zastosować createPickup, a nie createMarker :)

_________________

Użytkownik - 10-05-2016
Support Team - 17.06.2017
Moderator - 25.11.2017
Kontakt: GG 60099099


Pomagam w miarę możliwości
Postaw piwo autorowi tego posta
 

kamilryb1 
zero pseudoli ma być





Informacje
Wiek: 13
Na forum: 1241 dni
Posty: 90
Piwa: 14
Respekt: 31

Wysłany: 2017-11-12, 22:47   



Dałem tylko propozycje :)

_________________




MTALife - Strona główna [klik]

Projekt się opóźnia z następujących powodów:
- Brak grafik/-a.
Jeśli chciał/-abyś się zgłosić na te stanowisko, to napisz mi wiadomość prywatną.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: tablica :: informacji
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 20