Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-09-25, 23:06 Użytkowników: 76240
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
Tworzenie aut na daną grupe ACL
Autor Wiadomość

Norbert1234 
workout<3/lua





Informacje
Nick w MP: Gusterowskyy
Wiek: 14
Na forum: 1179 dni
Posty: 168
Piwa: 76
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-18, 11:39   Tworzenie aut na daną grupe ACL



Witam, mógłby mi ktoś pomóc, ponieważ chce, żeby pojazd tworzył się pod daną grupę acl, tu macie dziewicze linijki, sam próbowałem, ale nie wychodziło mi to ;P

addCommandHandler("cv"createAdminVehicle)

function deletePublicVehicles(playercmd)
    if getElementData(player"player:rank") < 2 then 
        triggerClientEvent(player"onClientAddNotification"player"Brak uprawnień""error")
        return 
    end 
    
    for k,theVehicle in pairs(spawn_cars) do
        if getElementData(theVehicle"vehicle:type") == "public" then
            destroyElement(theVehicle)
        end
    end    
end
addCommandHandler("cvdel"deletePublicVehicles)

function onLogin(prevcurr)
    local rank getElementData(source"player:rank") or 0 
    outputDebugString(getAccountName(curr))
    if getAccountName(curr) == "dev" or getAccountName(curr) == "dev2" or getAccountName(curr) == "dev3" then 
        if rank ~= 4 then 
            cancelEvent()
        end 
    end 
end


_________________
*Programuje komputery z wgranymi bluescreenami * =D


Aktualny projekt: DiamondLife
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Magneticy 
LUA





Informacje
Nick w MP: Mezo
Wiek: 17
Na forum: 403 dni
Posty: 226
Piwa: 1711
Respekt: 141,5
Respekt: 141,5

Wysłany: 2018-08-18, 11:46   



Grupę ACL stworzyłeś na którą mają być tworzone pojazdy? Jak tak jaka to grupa?

_________________
- Na forum pomagam w miare możliwości oraz bezpłatnie
______________________________


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Norbert1234 
workout<3/lua





Informacje
Nick w MP: Gusterowskyy
Wiek: 14
Na forum: 1179 dni
Posty: 168
Piwa: 76
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-18, 11:57   



Auta mają się tworzyć na grupie Admina

[ Dodano: 2018-08-18, 11:57 ]
A było zrobione pod sql, a ja chce przerobić na alc.

_________________
*Programuje komputery z wgranymi bluescreenami * =D


Aktualny projekt: DiamondLife
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 843 dni
Posty: 1271
Piwa: 2734
Respekt: 278,3
Respekt: 278,3Respekt: 278,3Respekt: 278,3

Wysłany: 2018-08-18, 12:04   




Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

isObjectInACLGroup


_________________

Support-Team: 09.09.2018r

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Magneticy 
LUA





Informacje
Nick w MP: Mezo
Wiek: 17
Na forum: 403 dni
Posty: 226
Piwa: 1711
Respekt: 141,5
Respekt: 141,5

Wysłany: 2018-08-18, 13:02   



isObjectInACLGroup ("user."..accNameaclGetGroup "Admin" ) ) then return end


_________________
- Na forum pomagam w miare możliwości oraz bezpłatnie
______________________________


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Remix110 
Dobry w Lua





Informacje
Nick w MP: Remix
Wiek: 33
Na forum: 855 dni
Posty: 254
Piwa: 6
Respekt: 55,8

Wysłany: 2018-08-18, 13:47   



Magneticy, A co to accName? Bo wiesz.. wziąłeś to z za przeproszeniem z d*py..

_________________
pomogłem? :P Możesz dać piwko, przyda się na imprezę :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
bakup

Magneticy 
LUA





Informacje
Nick w MP: Mezo
Wiek: 17
Na forum: 403 dni
Posty: 226
Piwa: 1711
Respekt: 141,5
Respekt: 141,5

Wysłany: 2018-08-18, 14:00   



accName to nazwa grupy acl

_________________
- Na forum pomagam w miare możliwości oraz bezpłatnie
______________________________


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Remix110 
Dobry w Lua





Informacje
Nick w MP: Remix
Wiek: 33
Na forum: 855 dni
Posty: 254
Piwa: 6
Respekt: 55,8

Wysłany: 2018-08-18, 14:01   



Bosz.. accName powinno być getPlayerName().. No chyba, że przed tym masz accName = getPlayerName()

[ Dodano: 2018-08-18, 14:03 ]
Pardon, getAccountName

[ Dodano: 2018-08-18, 14:03 ]
A to, że mu wyjąłeś prosto z wiki, to mu nic nie da..
local accName getAccountName getPlayerAccount thePlayer ) ) 
powinien dać przed twoim..

[ Dodano: 2018-08-18, 14:06 ]


     

function deletePublicVehicles(playercmd)
local accName getAccountName getPlayerAccount player ) ) 
  if isObjectInACLGroup ("user."..accNameaclGetGroup "Admin" ) ) then
        return 
    end 
else
    
    for k,theVehicle in pairs(spawn_cars) do
        if getElementData(theVehicle"vehicle:type") == "public" then
            destroyElement(theVehicle)
        end
    end    
end
addCommandHandler("cvdel"deletePublicVehicles)

function onLogin(prevcurr)
    local rank getElementData(source"player:rank") or 0 
    outputDebugString(getAccountName(curr))
    if getAccountName(curr) == "dev" or getAccountName(curr) == "dev2" or getAccountName(curr) == "dev3" then 
        if rank ~= 4 then 
            cancelEvent()
        end 
    end 
end
Powinno być (Mogłem coś przeoczyć

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Norbert1234 
workout<3/lua





Informacje
Nick w MP: Gusterowskyy
Wiek: 14
Na forum: 1179 dni
Posty: 168
Piwa: 76
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-18, 17:59   



Remix110, dało by jeszcze dorobić prócz usuwania, dodawanie aut? :0

_________________
*Programuje komputery z wgranymi bluescreenami * =D


Aktualny projekt: DiamondLife
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Remix110 
Dobry w Lua





Informacje
Nick w MP: Remix
Wiek: 33
Na forum: 855 dni
Posty: 254
Piwa: 6
Respekt: 55,8

Wysłany: 2018-08-18, 18:46   



podaj kod to ci wytłumaczę

_________________
pomogłem? :P Możesz dać piwko, przyda się na imprezę :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Norbert1234 
workout<3/lua





Informacje
Nick w MP: Gusterowskyy
Wiek: 14
Na forum: 1179 dni
Posty: 168
Piwa: 76
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-18, 18:55   



addCommandHandler("cv"createAdminVehicle)

function deletePublicVehicles(playercmd)
    if getElementData(player"player:rank") < 2 then 
        triggerClientEvent(player"onClientAddNotification"player"Brak uprawnień""error")
        return 
    end 
    
    for k,theVehicle in pairs(spawn_cars) do
        if getElementData(theVehicle"vehicle:type") == "public" then
            destroyElement(theVehicle)
        end
    end    
end
addCommandHandler("cvdel"deletePublicVehicles)

function onLogin(prevcurr)
    local rank getElementData(source"player:rank") or 0 
    outputDebugString(getAccountName(curr))
    if getAccountName(curr) == "dev" or getAccountName(curr) == "dev2" or getAccountName(curr) == "dev3" then 
        if rank ~= 4 then 
            cancelEvent()
        end 
    end 
end


Cały orginalny pod sql, a ja chce pod isObjectInACLGroup

_________________
*Programuje komputery z wgranymi bluescreenami * =D


Aktualny projekt: DiamondLife
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 843 dni
Posty: 1271
Piwa: 2734
Respekt: 278,3
Respekt: 278,3Respekt: 278,3Respekt: 278,3

Wysłany: 2018-08-18, 20:22   



Norbert1234, podaliśmy co MASZ zrobić aby DZIAŁAŁO POD ACL

_________________

Support-Team: 09.09.2018r

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Norbert1234 
workout<3/lua





Informacje
Nick w MP: Gusterowskyy
Wiek: 14
Na forum: 1179 dni
Posty: 168
Piwa: 76
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-18, 21:46   



@LOCK

_________________
*Programuje komputery z wgranymi bluescreenami * =D


Aktualny projekt: DiamondLife
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: tworzenie :: aut :: daną :: grupe :: acl
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 18