Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-09-26, 11:09 Użytkowników: 76242
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
Zawieszenie Animacji
Autor Wiadomość

trojkatdwanasci 





Informacje
Nick w MP: Brak
Wiek: 25
Na forum: 100 dni
Posty: 22
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-29, 09:17   Zawieszenie Animacji



Witam ponownie :D jako że nie chce mi się już męczyć oczu na wiki z LUA, wolę napisać tutaj mianowicie chodzi o skrypt który po postrzale nadaje animacje lecz ta animacja jest jednorazowa (chodzi mi o coś w stylu animka po postrzale niczym w SAMP :-> ) i chciałbym aby ona była aktywna przez jakieś 10 - 20 sekund i dopiero po upływie czasu można by było normalnie funkcjonować

A i jeśli da radę to czy była by opcja aby do tego skryptu dodać możliwość chodzenia z animacją "PED", "FALL_collapse" głównie chodzi o skręcanie bo jak się otrzyma obrażenia to postać idzie przed siebie


--[[
    ##########################################################################
    ##                                                                      ##
    ## Project: 'Taser' - resource for MTA: San Andreas                     ##
    ##                                                                      ##
    ##########################################################################
    [CCopyright 2013-2014Falke
]]

local cFunc = {}
local cSetting = {}

cSetting["shots"] = {}
cSetting["shot_calcs"] = {}
local last_shot 1
-- FUNCTIONS --


cFunc["render_shots"] = function()
    for indextbl in pairs(cSetting["shots"]) do
        dxDrawFuckedLine3D(tbl[1], tbl[2], tbl[3], tbl[4], tbl[5], tbl[6], tocolor(02550))
    end
end

cFunc["draw_shot"] = function(x1y1z1x2y2z2)
    table.insert(cSetting["shots"], last_shot, {x1y1z1x2y2z2})
    -- SHOT CALCULATING 
    local lastxlastylastz x1y1z1
    local dis getDistanceBetweenPoints3D(x1y1z1x2y2z2)
    cSetting["shot_calcs"][last_shot] = {}
    
    for 1dis0.5 do
    --    cSetting["shot_calcs"][i] = nxnynz
    --    cSetting["shot_calcs"][last_shot][i] =
    end
    last_shot last_shot+1
end

cFunc["shot_weapon"] = function(hitXhitYhitZxyz)
    playSound3D("data/Fire.wav"xyz)
    local s playSound3D("data/Fire.wav"hitXhitYhitZ)
    setSoundMaxDistance(s50)
    for 15do
        fxAddPunchImpact(hitXhitYhitZ000)
        fxAddSparks(hitXhitYhitZ00081000true31)
    end
    cFunc["draw_shot"](xyzhitXhitYhitZ)
    fxAddPunchImpact(xyz00, -3)
end

cFunc["wait_shot"] = function()
    toggleControl("fire"false)
    setTimer(function()
        toggleControl("fire"true)
    end3501)
end

cFunc["shot_check"] = function(wp__hitXhitYhitZelementstartXstartYstartZ)
    if(wp == 23then
        cFunc["shot_weapon"](hitXhitYhitZstartXstartYstartZ)
        if(source == localPlayerthen
            cFunc["wait_shot"]()
        end
    end
end

dxDrawFuckedLine3D = function(x1y1z1x2y2z2color)
    local dis getDistanceBetweenPoints3D(x1y1z1x2y2z2)
    local lastxlastylastz x1y1z1
    --for 1disdo
    --    dxDrawLine3D(x1y1z1x2y2z2)
    --end
end

cFunc["anim_check"] = function(_wepbodypart)
    if(wep == 23)  and (bodypart == 9then
        setPedAnimation(source"ped""KO_shot_face"20000falsetruefalse)
    elseif(wep == 23 or wep == 24)  and (bodypart == 8then 
        setPedAnimation(source"PED""FALL_collapse"20000falsetruefalse)
    elseif(wep == 23 or wep == 24)  and (bodypart == 7then 
        setPedAnimation(source"PED""FALL_collapse"20000falsetruefalse)
    elseif(wep == 23 or wep == 24)  and (bodypart == 6then 
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth2"20000falsetruefalse)
    elseif(wep == 23 or wep == 24)  and (bodypart == 5then 
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth2"20000falsetruefalse)
    elseif(wep == 23 or wep == 24)  and (bodypart == 4then
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth3"20000falsetruefalse)
    elseif(wep == 23 or wep == 24)  and (bodypart == 3then
        setPedAnimation(source"ped""KO_shot_stom"20000falsetruefalse)
    elseif(wep == 23 or wep == 24)  and (bodypart == 2then
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth2"20000falsetruefalse)
    elseif(wep == 23 or wep == 24)  and (bodypart == 1then
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth2"20000falsetruefalse)

    end
end

-- EVENT HANDLER --

addEventHandler("onClientPlayerWeaponFire"getRootElement(), cFunc["shot_check"])
addEventHandler("onClientRender"getRootElement(), cFunc["render_shots"])
addEventHandler("onClientPedDamage"getRootElement(),cFunc["anim_check"])
addEventHandler("onClientPlayerDamage"getRootElement(),cFunc["anim_check"])


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 843 dni
Posty: 1271
Piwa: 2734
Respekt: 278,3
Respekt: 278,3Respekt: 278,3Respekt: 278,3

Wysłany: 2018-08-29, 09:56   



Twój problem rozwiąże
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

setPedAnimation
a dokładniej zrobienie setTimera na 10-20 sekund - tak jak napisałeś, a następnie umieścić w nim wyżej wymienioną funkcję, z tylko drugim argumentem tej funkcji na false - wtedy animacja wyłączy się.

_________________

Support-Team: 09.09.2018r

Postaw piwo autorowi tego posta
 

trojkatdwanasci 





Informacje
Nick w MP: Brak
Wiek: 25
Na forum: 100 dni
Posty: 22
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-29, 10:15   



Kalizman, chodzi o coś takiego?

function freezeThisDude thePlayerfreezeTime )                        
    setTimer toggleAllControlsfreezeTime1thePlayertrue end
    
cFunc["anim_check"] = function(_wepbodypart)
    if(wep == 23 or wep == 41 or wep == 17 or wep == 37)  and (bodypart == 9then
        setPedAnimation(source"ped""KO_shot_face"20000falsetruefalse)
        freezeThisDude (source10000 )
    elseif(wep == 23 or wep == 24 or wep == 22 or wep == 25 or wep == 32 or wep == 31 or wep == 30)  and (bodypart == 8then 
        setPedAnimation(source"PED""FALL_collapse"20000falsetruefalse)
        freezeThisDude (source10000 )
    elseif(wep == 23 or wep == 24 or wep == 22 or wep == 25 or wep == 32 or wep == 31 or wep == 30)  and (bodypart == 7then 
        setPedAnimation(source"PED""FALL_collapse"20000falsetruefalse)
        freezeThisDude (source10000 )
    elseif(wep == 23 or wep == 24 or wep == 22 or wep == 25 or wep == 32 or wep == 31 or wep == 30)  and (bodypart == 6then 
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth2"20000falsetruefalse)
        freezeThisDude (source10000 )
    elseif(wep == 23 or wep == 24 or wep == 22 or wep == 25 or wep == 32 or wep == 31 or wep == 30)  and (bodypart == 5then 
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth2"20000falsetruefalse)
        freezeThisDude (source10000 )
    elseif(wep == 23 or wep == 24 or wep == 22 or wep == 25 or wep == 32 or wep == 31 or wep == 30)  and (bodypart == 4then
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth3"20000falsetruefalse)
        freezeThisDude (source10000 )
    elseif(wep == 23 or wep == 24 or wep == 22 or wep == 25 or wep == 32 or wep == 31 or wep == 30)  and (bodypart == 3then
        setPedAnimation(source"ped""KO_shot_stom"20000falsetruefalse)
        freezeThisDude (source10000 )
    elseif(wep == 23 or wep == 24 or wep == 22 or wep == 25 or wep == 32 or wep == 31 or wep == 30)  and (bodypart == 2then
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth2"20000falsetruefalse)
        freezeThisDude (source10000 )
    elseif(wep == 23 or wep == 24 or wep == 22 or wep == 25 or wep == 32 or wep == 31 or wep == 30)  and (bodypart == 1then
        setPedAnimation(source"CRACK""crckdeth2"20000falsetruefalse)
        freezeThisDude (source10000 )


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 





Informacje
Wiek: 16
Na forum: 843 dni
Posty: 1271
Piwa: 2734
Respekt: 278,3
Respekt: 278,3Respekt: 278,3Respekt: 278,3

Wysłany: 2018-08-29, 10:52   



nie użyłeś settimera

_________________

Support-Team: 09.09.2018r

Postaw piwo autorowi tego posta
 

trojkatdwanasci 





Informacje
Nick w MP: Brak
Wiek: 25
Na forum: 100 dni
Posty: 22
Respekt: 50

Wysłany: 2018-08-29, 14:24   



Kalizman, pozmienialem timer itp ale nadal to samo (nie wywala bledow debug3) animacja przeleci i koniec

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: zawieszenie :: animacji
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 21