Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2018-01-24, 00:47 Użytkowników: 73080
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Znikanie GUI po rozwaleniu pojazdu
Autor Wiadomość

NoKill1997 
Online





Informacje
Nick w MP: DawajBucha
Wiek: 21
Na forum: 171 dni
Posty: 76
Piwa: 291
Respekt: 60,5

Wysłany: 2018-01-14, 01:37   Znikanie GUI po rozwaleniu pojazdu



Witam mam pewien problem.. Po rozwaleniu pojazdu GUI z inofmacjami o ilości MB nie znika.. Czy mógłby ktoś mnie nakierować i powiedzieć jakiej funkcji mam użyć aby to zadziałało, bać był by taki miły i zrobił to za piwko i respekt. :piwo: R*

local ustawioneAuta = {
 {-1166.42,-147.92,14.61,1.6,359.7,129.7},
 
}

for i,v in ipairs(ustawioneAuta) do
    local veh createVehicle(593v[1], v[2], v[3], v[4], v[5], v[6])
    setElementData(veh,"vehicle:desc","")
    toggleVehicleRespawn(vehtrue)
    setElementFrozen(veh,true)
    setVehicleColor (veh255255255)
    setVehicleHandling(veh,"maxVelocity",50)
    setElementData(veh"vehicle:BezynaWloczone"true)
end

addEventHandler("onVehicleEnter"resourceRoot, function(plrseat)
    if seat == 0 then 
        local v getPedOccupiedVehicle(plr)
                triggerClientEvent(plr"PokazKGokno"resourceRoot)
        setElementFrozen(v,false)
        setElementData(v,"viewki",0)
        setElementData(plr,"pracaView",true)
                setPlayerHudComponentVisible (plr"area_name"false)
    end
end)

addEventHandler("onVehicleExit"resourceRoot, function(plrseat)
    local v getPedOccupiedVehicle(plr)
    if seat == 0 then 
        setElementData(v,"viewki",0)
        setElementData(v,"vehicle:desc","")
                toggleControl (plr"brake_reverse"true )
                triggerClientEvent(plr"UsunKGokno"resourceRoot)
    end
end)

local markerek createMarker(-1151.94,-174.11,14.15-4.28,"cylinder",5098255)




function WysypSmiecie(element,md)
local v getPedOccupiedVehicle(element)
local veh=getPedOccupiedVehicle(element)
if getVehicleController(veh) ~= element then return end
    --if source ~= markerek or source ~= markerek2  then return end
    local type getElementType(element)
    if type == "player" then
    if not getPedOccupiedVehicle(elementthen return end
    if getElementData(v,"viewki") and getElementData(v,"viewki") >= 100 then 
    local viewki getElementData(v,"viewki",view)
    setElementData(element,"pracaView",false)
    setElementData(v,"viewki",0)
    local viewkixd viewki*17
    local viewkipremium viewki*32
               if getElementData(element,"player:premium"then
            givePlayerMoney(element,viewki*32)
                        outputChatBox ("* Otrzymujesz "..string.format("%01d",viewkipremium).." PLN."element61479true )
        else
                        givePlayerMoney(element,viewki*11)
                        outputChatBox ("* Otrzymujesz "..string.format("%01d",viewkixd).." PLN."element61479true )
        end
    setElementData(v,"vehicle:desc","")
    setTimer(toggleControl30001,  element,"enter_exit"true)
else
    outputChatBox("* Musisz posiadać min. 100 MB zapełnienia dysku!",element,255,0,0)
end
end
end
addEventHandler("onMarkerHit"markerekWysypSmiecie)

function respawnVehicles()
    for i,v in ipairs(getElementsByType("vehicle"resourceRoot)) do
        if not getVehicleOccupant(vthen
            respawnVehicle(v)
    setElementData(v,"vehicle:fuel",100)
        setElementData(v"vehicle:BezynaWloczone"true)
    setElementFrozen(v,true)
    setElementData(v,"vehicle:desc","")
    setElementData(v,"viewki",0)
        end
    end
end
setTimer(respawnVehicles50000)

addEventHandler("onElementDestroy"resourceRoot, function()
    local type getElementType(source)
    if type == "vehicle" then
    cancelEvent()
    end
end)


_________________
Mój Projekt:
[img][/img]
Nazwa Serwera: SecondLife Polski Serwer RPG
Planowany Start: 12.2.2018
IPSerwera: 188.165.21.245
Sloty: x/40
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Ciastuuś 
Gościu od Lua





Informacje
Nick w MP: Ciasteczkowy
Wiek: 18
Na forum: 18 dni
Posty: 62
Piwa: 107
Respekt: 60

Wysłany: 2018-01-21, 00:41   



Kieruj się tą funkcją, która będzie odpowiadała za sprawdzanie zniszczeń

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

OnVehicleDamage

Natomiast ta funkcja odpowie Ci za usunięcie opisu tych 'MB'

setElementData(v,"vehicle:desc","")


_________________
Doceń moją pracę jak i pomoc stawiając zimne piwo za dobrą robotę jak i pomoc, gdyż po niej nie mam sił, a takie zimne piwko mnie wspomoże natomiast reputacja da motywację do dalszych prac jak i pomocy użytkownikom!
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: znikanie :: gui :: rozwaleniu :: pojazdu
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 20