Znikanie GUI po rozwaleniu pojazdu
Autor
Wiadomość
Informacje
Nick w MP: DawajBucha
Wiek: 21 Na forum: 261 dni Posty: 119Piwa : 368
Wysłany: 2018-01-14, 01:37 Znikanie GUI po rozwaleniu pojazdu
Witam mam pewien problem.. Po rozwaleniu pojazdu GUI z inofmacjami o ilości MB nie znika.. Czy mógłby ktoś mnie nakierować i powiedzieć jakiej funkcji mam użyć aby to zadziałało, bać był by taki miły i zrobił to za piwko i respekt.
local ustawioneAuta = {
{- 1166.42 ,- 147.92 , 14.61 , 1.6 , 359.7 , 129.7 },
}
for i , v in ipairs ( ustawioneAuta ) do
local veh = createVehicle ( 593 , v [ 1 ], v [ 2 ], v [ 3 ], v [ 4 ], v [ 5 ], v [ 6 ])
setElementData ( veh , "vehicle:desc" , "" )
toggleVehicleRespawn ( veh , true )
setElementFrozen ( veh , true )
setVehicleColor ( veh , 255 , 255 , 255 )
setVehicleHandling ( veh , "maxVelocity" , 50 )
setElementData ( veh , "vehicle:BezynaWloczone" , true )
end
addEventHandler ( "onVehicleEnter" , resourceRoot , function( plr , seat )
if seat == 0 then
local v = getPedOccupiedVehicle ( plr )
triggerClientEvent ( plr , "PokazKGokno" , resourceRoot )
setElementFrozen ( v , false )
setElementData ( v , "viewki" , 0 )
setElementData ( plr , "pracaView" , true )
setPlayerHudComponentVisible ( plr , "area_name" , false )
end
end )
addEventHandler ( "onVehicleExit" , resourceRoot , function( plr , seat )
local v = getPedOccupiedVehicle ( plr )
if seat == 0 then
setElementData ( v , "viewki" , 0 )
setElementData ( v , "vehicle:desc" , "" )
toggleControl ( plr , "brake_reverse" , true )
triggerClientEvent ( plr , "UsunKGokno" , resourceRoot )
end
end )
local markerek = createMarker (- 1151.94 ,- 174.11 , 14.15 - 4.28 , "cylinder" , 5 , 0 , 98 , 255 )
function WysypSmiecie ( element , md )
local v = getPedOccupiedVehicle ( element )
local veh = getPedOccupiedVehicle ( element )
if getVehicleController ( veh ) ~= element then return end
--if source ~= markerek or source ~= markerek2 then return end
local type = getElementType ( element )
if type == "player" then
if not getPedOccupiedVehicle ( element ) then return end
if getElementData ( v , "viewki" ) and getElementData ( v , "viewki" ) >= 100 then
local viewki = getElementData ( v , "viewki" , view )
setElementData ( element , "pracaView" , false )
setElementData ( v , "viewki" , 0 )
local viewkixd = viewki * 17
local viewkipremium = viewki * 32
if getElementData ( element , "player:premium" ) then
givePlayerMoney ( element , viewki * 32 )
outputChatBox ( "* Otrzymujesz " .. string . format ( "%01d" , viewkipremium ).. " PLN." , element , 6 , 147 , 9 , true )
else
givePlayerMoney ( element , viewki * 11 )
outputChatBox ( "* Otrzymujesz " .. string . format ( "%01d" , viewkixd ).. " PLN." , element , 6 , 147 , 9 , true )
end
setElementData ( v , "vehicle:desc" , "" )
setTimer ( toggleControl , 3000 , 1 , element , "enter_exit" , true )
else
outputChatBox ( "* Musisz posiadać min. 100 MB zapełnienia dysku!" , element , 255 , 0 , 0 )
end
end
end
addEventHandler ( "onMarkerHit" , markerek , WysypSmiecie )
function respawnVehicles ()
for i , v in ipairs ( getElementsByType ( "vehicle" , resourceRoot )) do
if not getVehicleOccupant ( v ) then
respawnVehicle ( v )
setElementData ( v , "vehicle:fuel" , 100 )
setElementData ( v , "vehicle:BezynaWloczone" , true )
setElementFrozen ( v , true )
setElementData ( v , "vehicle:desc" , "" )
setElementData ( v , "viewki" , 0 )
end
end
end
setTimer ( respawnVehicles , 5000 , 0 )
addEventHandler ( "onElementDestroy" , resourceRoot , function()
local type = getElementType ( source )
if type == "vehicle" then
cancelEvent ()
end
end )
_________________ Pomogłem? Odwdzięcz się zimnym
Informacje
Nick w MP: Ciastuuś
Wiek: 18 Na forum: 108 dni Posty: 559Piwa : 568
Wysłany: 2018-01-21, 00:41
Kieruj się tą funkcją, która będzie odpowiadała za sprawdzanie zniszczeń
Natomiast ta funkcja odpowie Ci za usunięcie opisu tych 'MB'
setElementData ( v , "vehicle:desc" , "" )
_________________ ### Pomogłem Ci? Liczę na
oraz
###
## Oferuję pomoc w dziedzinie: ##
# PHP # HTML # JS # Lua #
Tagi: znikanie :: gui :: rozwaleniu :: pojazdu
Anonymous
Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com
Anonymous Koniecznie zajrzyj na:
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku