Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2020-05-29, 12:46


Szyszka947

ASP NET Core / Lua






Wiek: 15
Na forum: 1359 dni
Posty: 288

Piwa: 16

Respekt: 90


Witam. Na tysiąc sposobów jak nie więcej próbowałem już sprawić, by postać traciła na prędkości podczas skoku, a po skoku wracała do swojej prędkości, no i potem, żeby sprint działał. W tym kodzie, tak się dzieje, z wyjątkiem tego, że sprint nigdy nie działa (klawisz LeftShift). Dzięki za pomoc.
Kod:


void Keyboard()
{
ruchPrzodTyl = Input.GetAxis("Vertical") * predkoscGracza;
ruchLewoPrawo = Input.GetAxis("Horizontal") * predkoscGracza;
if (characterController.isGrounded && Input.GetKeyDown(KeyCode.LeftShift))
{
predkoscGracza += predkoscGracza_Bieg;
}
else if (characterController.isGrounded)
{
predkoscGracza = 9.0f;
}

if (characterController.isGrounded && Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
{
predkoscGracza = 1.0f;
aktualnaWysokosc = wysokoscSkoku;
}
else if (!characterController.isGrounded)
{
aktualnaWysokosc += Physics.gravity.y * Time.deltaTime;
}
Vector3 ruch = new Vector3(ruchLewoPrawo, aktualnaWysokosc, ruchPrzodTyl);
ruch = transform.rotation * ruch;
characterController.Move(ruch * Time.deltaTime);
}


[ Dodano: 2020-06-11, 08:55 ]
Do zamknięcia

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: unity :: sterowanie
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: