Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2019-07-25, 21:05


struswegierski







Wiek: 19
Na forum: 118 dni
Posty: 3
Nick w MP: rura_



Respekt: 50


Witam, chciałem zrobić podmiankę admirala coś na typ offroad, dodałem mu lampy na dachu z monster trucka i zderzaki z patriota, jednak gdy exportuje cały pojazd nie pokazuje się to, te części z innych aut
Czy da się to jakoś "dokleić" by działało? Jestem nowy też w te klocki.
A, i wszystko zapisuje jak ma być admiral.dff

Ostatnio zmieniony przez Dawidos. 2019-07-25, 22:41, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-07-26, 09:23


WujekEddy

3d modeler






Wiek: 21
Na forum: 1584 dni
Posty: 149
Nick w MP: Powaszny

Piwa: 501

Respekt: 122,5
Respekt: 122,5


Pokaż listę wszystkich rzeczy, ta w której są nazwy poszczególnych partsów pojazdów, zobacz czy dodałeś ten dach i lampy do samego admirala po przez attach to, 2 dodatku najlepiej byś to zrobił sobie pod główny szkielet pojazdu. Pokaż jak to wygląda w programie, całość

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-07-26, 10:06


struswegierski







Wiek: 19
Na forum: 118 dni
Posty: 3
Nick w MP: rura_



Respekt: 50


Troche pogrzebałem, i wsadziłem to wszystko w admirala w chassis_dummy te zderzaki itd.
Jednak gdy wgrywam podmianke czesci te są w kompletnie innym miejscu
https://imgur.com/a/b3B6RBy

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-07-26, 11:14


WujekEddy

3d modeler






Wiek: 21
Na forum: 1584 dni
Posty: 149
Nick w MP: Powaszny

Piwa: 501

Respekt: 122,5
Respekt: 122,5


Pivot jest dobrze ustawiony? Sprawdź jego położenie i ustaw na miejscu w którym powinien się znajdować jeśli faktycznie jego położenie znajduje się w innym miejscu.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-07-26, 12:40


struswegierski







Wiek: 19
Na forum: 118 dni
Posty: 3
Nick w MP: rura_



Respekt: 50


Czym jest ten pivot, i gdzie się znajduje? Programu używam drugi dzień, więc nie wiem jeszcze za dużo o tym.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-07-26, 12:57


WujekEddy

3d modeler






Wiek: 21
Na forum: 1584 dni
Posty: 149
Nick w MP: Powaszny

Piwa: 501

Respekt: 122,5
Respekt: 122,5


Jesli dopiero uczysz się modelowania to proponuję 3ds Maxa na gtao jest mój poradnik i będę wrzucał kolejne, w zmldelerze nie powiem Ci gdzie to jest niestety bo nie korzystał, aczkolwiek pivot to miejsce położenia danego modelu.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-07-26, 14:31


PatrykosOficial







Wiek: 17
Na forum: 455 dni
Posty: 9
Nick w MP: PatrykosOfficial

Piwa: 1

Respekt: 50


Musisz porobic takie modele, że np: usuwasz dach eksportujesz i kroczek po kroczku załapiesz lol :mrgreen: ;)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-09-27, 08:22


WujekEddy

3d modeler






Wiek: 21
Na forum: 1584 dni
Posty: 149
Nick w MP: Powaszny

Piwa: 501

Respekt: 122,5
Respekt: 122,5


Rozwiązany problem?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: zmodeler :: nie :: działa :: podmianka
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: