Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-12-05, 19:58


MariuseQ.







Wiek: 18
Na forum: 230 dni
Posty: 11
Nick w MP: MariuseQ.



Respekt: 50




Nasze Forum : https://fox-rp.pl/
Nasz Discord : https://discord.gg/wm528Fb

Witamy Cię serdecznie, trafiłeś na dość nietypowy projekt. Łączymy legendarny kod Godfather'a z nowoczesnymi rozwiązaniami. 
Prostota jaka cechuje nasz serwer sprawi, że odnajdzie się tutaj każdy gracz - weterani i raczkujący po polskiej scenie role-play.
Zapraszamy do małego zapoznania się z naszą ofertą!


Rozrywka



Napisz swój własny scenariusz, bez narzuconych sztywnych schematów!


Wejdź all-in i zasmakuj bogactwa.


Przejmij władzę nad stanem.


Twórz nowe przymierza


Zapewnij bezpieczeństwo obywatelom miasta.


Walcz o czyjeś życie jako ratownik medyczny.


Decyduj o wystroju swojego mieszkania, według własnych potrzeb.

ZARYS FABULARNY



Stan San Andreas to pole politycznych bitew, kapitalizm rządzący stanem sprawia, że tylko bogaci mają prawo głosu. Cierpi przez to duża część stanu, większość dzielnic Los Santos jest sponiewierana biedą. South Central jest uważana za najbiedniejszą dzielnicę w całym stanie, ilość przestępstw na 100 mieszkańców wynosi 22 - co 5 mieszkaniec S'Central to przestępca.



Policja od dłuższego czasu wspomaga grupy przestępcze, centralne biuro antykorupcyjne przymyka na to oko. Sprzeciwy współpracy z LSPD niosą za sobą fatalne skutki. Obrót pieniężny z handlu narkotykami szacuje się na 4 mln dolarów rocznie w samym South Central.



Toczy się nieustanna walka o wpływy, zorganizowane grupy przestępcze wykorzystują lokalne gangi i szajki do rozprowadzania broni i narkotyków. Odwieczne konflikty między gangami niosą za sobą z dnia na dzień więcej ofiar. Mówi się, że South Central powoli poszerza swoje granice.

DODATKOWO



Naszym planem jest urozmaicanie gry przestępcom, przez co ulokowaliśmy centrum na Pershing Square ze względu na graniczenie z South Central.



Zasięg gry organizacji przestępczych będzie sięgał aż do więzienia, odsiadki będą długie, lecz nie nudne.



System mebli nie jest niczym niezwykłym, lecz prezentuje on prostotę całego naszego skryptu.



Cena pieniądza będzie w miarę realistyczna, taka wygrana z pewnością nas ucieszy.



Prace dorywcze będą miały duży wpływ na rozgrywkę, zarabianie na roli w pewnym stopniu nas zachęci do grania na farmie.




Chcemy rozwijać prace dorywcze tak, aby miały wpływ na rozgrywkę. Organizacjom przestępczym z pewnością przyda się praca tirowca.



Game-mode serwera jest już grywalny, zostało nam niewiele do roboty - poprawić bardzo drobne błędy i zacząć testować skrypt. Podsumowując prezentacje serwera możemy wywnioskować, że gra będzie się opierała na organizacjach przestępczych, nie zaniedbamy przez to reszty oczywiście. Chcemy wam dać serwer, na którym będziecie mogli grać jak tylko zechcecie, bez żadnych spięć. Rozgrywka będzie luźna, bez sztywnych i głupich regułek. Kolejny news pojawi się prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, poruszymy tam wątek CK, zasad rozgrywki przestępczych i trochę o ich skrypcie szepniemy.

Zapraszam jeszcze do składania aplikacji! https://foxy-rp.pl/forum/index.php?/forum/43-aplikacje-na-sloty/

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam w imieniu całej ekipy Foxy-RP!


NEWS #2

[ Dodano: 2018-12-13, 15:04 ]



--------------------------------------------------------------------------------------------

Witam w kolejnym newsie! Poruszę dzisiaj temat organizacji przestępczych, zdradzę trochę informacji o naszym skrypcie i przedstawię parę kwestii dotyczących przyszłych planów.

Życzę miłej lektury!

--------------------------------------------------------------------------------------------


Z racji, że Foxy-RP chce rozwinąć organizacje przestępcze, to takie elementy gry jak hood gaming nie mogą się kończyć na animce /diler, krótkiej gadce o nienawiści do policji i innych pierdołach. Chcemy wydoić całkowicie mechanikę gry GTA:SA, połączyć to ze skryptem i naszymi pomysłami. Mamy pewne plany na urozmaicenie hg poprzez tworzenie ciekawych eventów.

Zasady


Jako członkowie organizacji przestępczych mieliście czasem takie momenty, że nie byliście pewni, czy możecie zrobić napad o godzinie 15? W naszym mniemaniu to największa głupota świata. Chcemy dać wolną rękę na wszystkie akcje. Będą drobne regulaminy, które ustalą granice rozsądku i realizmu. Nie chcemy żeby ktoś, kto świeży w półświatku, musiał zaraz lecieć na forum czytać regulamin organizacji przestępczych.

Hierarchia


Spotykałem się dość często z narzuconą hierarchią na serwerze, mafie sprzedają bronie, gangi i szajki się ich boją, i grzecznie kupują. To jest tworzenie respa na siłę, co jest bardzo niezdrowe. Gang, który rozbujał całe south central musi się słuchać świeżo upieczonej grupy ruskich panów w garniturkach - żart? Każdy będzie walczył o swoje wpływy i to będzie najważniejsze. No i nie będzie podziału na gang, mafia, szajka - każda grupa będzie grała tak jak chce.

Konsekwencje


Ile mieliście akcji, które kończyły się na forum? Gracze mają tendencje do pisania skarg, bo ktoś w strefie bezpiecznej (lub zero) ukradł portfel. Będziemy pracować w pocie czoła, wraz z opiekunami, aby każdy występek miał swoje konsekwencje IC. Od tego jest monitoring i inne cuda techniki (IG), a takie rzeczy się przecież zdarzają. Dlatego odsiadki będą bardzo surowe, nawet do 2 dni.

Więzienie


Ze względu na możliwość długich odsiadek, trzeba będzie zaplanować grę w więzieniu. Wyznaczeni strażnicy więzienia (może kadeci lspd?) będą strzegli więźniów i organizowali im grę - jako więzień będziesz mógł wyjść na spacerniak, zjeść obiad, tworzyć kontakty i rozprowadzać prochy.

Narkotyki



Zaznajomieni z Godfather'em wiedzą, że ten skrypt ma pewną wadę - narkotyki. Są one bezsensowne z racji, że tylko zmieniają pogodę i dają efekt stanu nietrzeźwości (kamera lata). Więc po co one mają być, jak to tylko wygląda? Właśnie dlatego chcemy popracować nad ich właściwościami, narkotyki będą działać jak leki - będą nas leczyć. Prawdopodobnie dodamy też takie właściwości, jak zwiększone obrażenia lub zmieniony styl biegu na ten CJ'a (szybszy).

Dilerka




Narkotyki będą miały swoją historię. San Andreas to jest mała wysepka, którą można w kilku chłopa dokładnie przeczesać. Skąd więc mają być tam plantacje porządnej kokainy, czy marihuany? Potrzebne będzie pewne podłoże fabularne, które sprawi, że bronie, narkotyki i inne bajery skądś się zjawią - jak mówiliśmy to jest wyspa, a na wyspę przypływają statki. Wnioskując, będą organizowane wydarzenia, które pozwolą na wzbogacenie się poprzez przejmowanie statków czy innych środków transportu z dostawą.

Konflikty


Typowe konflikty Bloods vs Crips, a może bardziej w klimacie Ballas vs Grove, będą jak najbardziej na porządku dziennym, z czym się liczymy. Dlatego chcemy wprowadzić pewne systemy, które urozmaicą tego typu potyczki. Klasyczne drive-by, ustawki czy tagowanie wrogiej ośki będzie jednym z niewielu opcji na dogryzanie swoim oponentom. Będą odbywały się takie wydarzenia jak Crenshaw, gdzie na oczach całego półświatka przestępczego będziecie mogli upokorzyć swoich przeciwników w bitwach freestyle, lowriderów czy 1v1.

Tworzenie organizacji


Spotykaliśmy się z najróżniejszymi sposobami na zakładanie organizacji, u nas to zwyczajnie będzie gra IC. Dobierz kompanów do drużyny, zacznijcie łapać kontakty i dajcie o sobie znać. Jeśli wasze wpływy i interesy nabiorą rozmachu, a półświatek przestępczy o was usłyszy, to my wtedy przyznamy wam udogodnienia w postaci slota i dostępu do różnych źródeł. Jeśli deklarujecie się na stworzenie organizacji, to załóżcie temat prezentujący ją w tym dziale [KLIK], doradzimy wam i pomożemy stać się oficjalną grupą.

Skrypt


Przechodzimy teraz do tematu, który decyduje o dynamice rozgrywanych akcji. Często spotykaliśmy problemy na serwerach, które utrudniały rozgrywkę i trzeba było ją przenieść na forum (np. po napadzie na bank, musiałem się upominać o wypłatę). Skrypt pozwoli nam na zrobienie napadu, bez pomocy administratora czy tematów na forum - wystarczy spełnić pewne warunki na rozpoczęcie napadu. Nie będę paplał za dużo na ten temat, bo chcemy was mile zaskoczyć, a z czasem więcej odkryjecie na temat skryptu w kolejnych newsach.

Projekty zarobkowe


Warto również wspomnieć o różnego rodzajach projektach zarobkowych. Niektóre organizacje będą opierać swoją rozgrywkę na zupełnie innych wartościach, a skrypt przez to nie będzie mógł ich wynagradzać. Dlatego chcemy stworzyć warunki, które pozwolą na tworzenie organizacji zajmujących się tylko i wyłącznie kradzieżą, dystrybucją broni czy nawet handlem ludźmi! Wspominam jeden swój projekt, który opierał się na organizowaniu pchlich targów, gdzie mogłeś kupić i sprzedać skradzione rzeczy, lub skorzystać z czyichś usług.

Freelancerzy


Niektórzy gracze preferują samotny tryb rozgrywki, lecz niestety nie mają dostępu do skryptu jaki posiadają oficjalne organizacje. Z pomocą dłonią wychodzimy my. Skrypt Hitman Agency, świetnie nadaje się do kreowania rozgrywki jako freelancer, będziemy mogli być niezależni, jedyny wpływ na was będziemy mieli my, jako administracja - w przypadku, gdy naruszycie zasady gry. Poza tym, macie nieograniczone pole do popisu.


--------------------------------------------------------------------------------------------

Podsumowanie

Nasze plany dotyczące organizacji przestępczych celują w dobrą rozrywkę i odpowiednią dynamikę. Chcemy uniknąć miliona akcji odgrywanych na /me i /do, które można by było zastąpić skryptem. Stawiamy przede wszystkim na dobrą zabawę, więc sytuacje typu 'broń z dupy' zostaną zdefiniowane na samym początku gry i nie będą miały miejsca. Niestety kwestia Character Kill musi poczekać, ponieważ jest to zbyt ważny element gry, aby go ustalić tak wcześnie. Mam nadzieję, że przedstawiłem wam w jakimś stopniu zarys półświatka przestępczego oraz znaleźliście odpowiedzi na niektóre pytania - jeśli nie to zapraszam do dyskusji pod tym tematem. Kolejny news pojawi się na dniach i będzie dotyczył prac dorywczych, zaprezentuję każdą pracę i jej potencjał.


SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Nasze Forum : Foxy-RP.PL
Zapraszam również do rekrutacji na Moderatora Globalnego
[color=white][/color]

Ostatnio zmieniony przez MariuseQ. 2019-01-10, 21:24, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-13, 23:32


Gaz2334







Wiek: 22
Na forum: 1736 dni
Posty: 1
Nick w MP: _)(_)_(_)



Respekt: 50


Zapowiada się fajny serverek na pewno wbije zobaczyć co się dzieje. ;D

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-13, 23:40


MariuseQ.







Wiek: 18
Na forum: 230 dni
Posty: 11
Nick w MP: MariuseQ.



Respekt: 50


NEWS #003



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ponownie witam wszystkich. Dzisiaj przedstawię szybkie metody na dorabianie kasy. Mowa tu o pracach dorywczych, które mają również za zadanie dać wam warunki do tworzenia gry w waszych organizacjach - ale jak? To wszystko przeczytacie niżej. Miłej lekturki!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Farmer


Wiesz jak to jest pracować w roli? Deszcz czy słońce - nieważne, bo i tak musisz iść i ratować swoje plony. Jak chcesz wykarmić rodzinę jeśli zaniedbasz swoją uprawę? Wsiadaj w kombajn, pożycz ciągnik sąsiada i na zbiory! Możesz ulokować na farmie swoją organizacje, a skrypt i klimat wsi pozwoli ci na stworzenie farmy tylko dla białych!

Trucker



Kiedy ty śpisz, on jest w trasie żeby dostarczyć ci banany do sklepu. Życie w wiecznej trasie jest bardzo męczącą robotą, lecz dobrze płatną. Z czasem ogarniesz godziny patroli SASD i możesz się ugadać na nadbagaż z jakimś dystrybutorem proszków do pieczenia.

Diler broni


Poznaj kilku wielbicieli ASG i wciśnij im prawdziwą klamę. Znajdź dojścia do broni, a potem rozprowadzaj ją po wszystkich dzielnicach. W tym zawodzie jest ważna skuteczność i dyskrecja, bo możesz trafić na konkurencję, a dwóch sprzedających klamki to strzelanina.

Diler narkotyków


Mówi się, że największe siano goni się na ćpunach, bo są w stanie okraść własną matkę żeby przyćpać. Znajdź największe skupisko ćpunów i wciskaj im grzyby które przed chwilą wyrwałeś z trawnika. Od dłuższego czasu jest moda na narkotyki miękkie, może czas na jakąś małą hodowle?

Mechanik




Zabierz swoich kumpli z roboty na małe łowy. Weź kratę piwa, jacht i wypłyń w morze na ryby! Weź udział w zawodach wędkarskich, zdobądź sławę jako Największy Rybak w San Andreas i koś na tym siano. Możesz też sprzedawać swoje okazy i dobrze się dorobić.

Pizzaboy


Dostawcy pizzy wiedzą co to znaczy cardio. Pracuj ciężko i sumiennie, bo możliwe, że dostarczasz pizze od gościa, który trzęsie całym Santos - zawsze też możesz liczyć na spoko napiwek.

Śmieciarz



Żadna praca nie hańbi, no zależy ile płacą. Zbieraj złom i potem opychaj go na skupie. Może trafisz na jakieś złotko, które będziesz mógł opchnąć na bazarze. Robota idealna żeby dorobić większych groszy, tylko dla cierpliwych. W tej branży wszystko ma wartość!

Sprzątacz

Dbaj o zieleń na Glen Park i wyrywaj chwasty z trwanika, zbieraj śmieci czy nakarm rybki w stawie. Praca idealna dla wielbicieli natury. Szybko można dorobić na pierwsze Faggio.

Detektyw


Śledź potencjalnych przestępców, szpieguj okoliczne gangi i obserwuj ich ruchy. Dzięki nowoczesnej technologii możesz sprawdzić gdzie znajdują się podejrzani i pomóc policji w wychwytywaniu bandziorów!

Busiarz


Żmudna robota dla szybkiej kasy. Z punktu A do punktu B, tylko z przystankami. Najgorsze są trasy przez South Central, a zarazem najciekawsze.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podsumowanie

Niektóre prace dorywcze dzielą się na takie, które mają pomóc nam w rozgrywce (rodzinka na farmie może zarobić na roli skryptowo), a niektóre tylko po to żeby szybko dorobić się jakiejś kasy na początek. Nie ma tu żadnej filozofii, jest to tylko dodatek do gry. Chcieliśmy wam go tylko na szybko pokazać. Kolejny news będzie bardziej obszerny. Opiszemy tam trochę służby państwowe, opowiemy nieco o naszym stanie prac i jeszcze parę rzeczy. Więc oczekujcie kolejnego newsa, pojawi się na dniach. Pozdrawiam!


Ostatnio zmieniony przez MariuseQ. 2019-01-10, 21:30, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-15, 18:22


naimad424

Damian






Wiek: 21
Na forum: 2285 dni
Posty: 349

Piwa: 3417

Respekt: 350
Respekt: 350Respekt: 350Respekt: 350Respekt: 350


Dość ciekawa zapowiedź, tylko zastanawia mnie czy ktoś jeszcze zagląda na Sa-mpa.

Powodzenia 💪

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-21, 21:21


chudybyk







Wiek: 18
Na forum: 101 dni
Posty: 13
Nick w MP: nightmare

Piwa: 26

Respekt: 70


Ciekawa zapowiedź czekam na więcej :) i Powodzenia z serwerem.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-26, 20:49


MariuseQ.







Wiek: 18
Na forum: 230 dni
Posty: 11
Nick w MP: MariuseQ.



Respekt: 50




--------------------------------------------------------------------------------------------------

Najpiękniejszy dzień zimy powoli się zbliża - mowa tu o naszym starcie. Jesteśmy już coraz bliżej końca naszych prac, a społeczność bardzo ładnie się rozrosła. Dowiesz się dzisiaj nieco o naszych planach, aktualnym stanie pracy i zobaczysz kilka ss'ków z naszej mapy. Zapraszam do oglądania!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Prostota


Testowałem skrypt ostatnim razem i szczerze nie wiedziałem na jakim etapie stoimy. Jeździłem po mieście, wszystko dotykałem, używałem, próbowałem zbugować no i jakoś to się trzyma. Jedna rzecz mnie zaskoczyła podczas tego testu - prostota. Wszystko jest bardzo łatwe do ogarnięcia i intuicyjnie się da po tym poruszać. Niżej zobaczycie o co chodzi.

Poziom poszukiwań


Pamiętacie gwiazdki z GTA SA?. Mamy taki sam system, który jest rozumiany jako stopień poszukiwania. 6 gwiazdek możemy otrzymać za napad na bank, jesteśmy wtedy najbardziej poszukiwaną osobą w stanie. Kto wie kto będzie za nami ganiał.

Przedmioty
https://foxy-rp.pl/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://i.imgur.com/9DlnzD5.png?1&key=c8ab0e5847e87fba79a2ad491d49dcc81f7935eae1b9dece8e6f38e20ffc3178

Po którejś dyskusji i propozycji, postanowiono wprowadzić system przedmiotów. Nie mogę za dużo na jego temat powiedzieć, bo aktualnie trwają nad nim prace. Ale tak jak chcieliście - jest system przedmiotów!

Salon pojazdów


Chciałeś kupić auto ale nie byłeś pewny czy te akurat ci przypadnie do gustu? Wybierz się na jazdę testową! Bardzo przyjemnie kupuje się auto (nie patrzcie na ceny, bo to do zmiany), a przy okazji wszystko jest łatwe w obsłudze. Po lewej stronie macie inne środki transportu do wyboru.

Telefon


Do systemu przedmiotów wprowadzono telefon, który działa bardzo ciekawie - po wejściu w ustawienia możemy zmieniać dzwonek czy ustawić żeby nasz numer był zastrzeżony. 24/7 będzie dysponowało takimi telefonami.

Akcesoria


Brakuje ci czegoś w wyglądzie twojej postaci? Kup jej nowe ray-bany czy full cap chicago bulls'ow. Wprowadziliśmy mały system takich bajerów, póki co czapka i okularki ale z czasem dojdą pewnie kolejne dodatki.

/rob


Testowałem kozacki system napadu na bank. Żeby z niego skorzystać trzeba mieć punkty napadu, które przyznaje opiekun organizacji przestępczych, za fajną grę. Trzeba ich mieć minimum 10, a wtedy możemy obrabować bank. Wchodzimy do sejfu, piszemy /rob i zaczyna się rabunek, możemy maksymalnie zwinąć do 20.000$, ryzyko jest równie wysokie ze względu no poziom poszukiwań.

Gun Dealer


Klasyczny sklep z legalnymi klamkami. Ciekawy skrypt, który pozwala na łatwy zakup broni jeśli posiadamy pozwolenie na broń. AK-47 widoczne na ssie to oczywiście przesada, trzeba usunąć niektóre bronie.

Wynajem pojazdów

Chciałem wspomnieć jeszcze o możliwości wynajmowaniu motorów kolo 24/7 na El Coronie. Tyle ile przejedziemy tyle zapłacimy. Dość opłacalne jeśli musimy gdzieś szybko się dostać. Wystarczy wsiąść i jechać.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Podsumowanie

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Pisałem news na bardzo szybkich obrotach. Pomieszałem parę ciekawostek i skleiłem w jedno, głównie na temat skryptu - chciałem was lekko nasycić. Także z okazji zbliżających się świąt życzę wam spokoju i dużo radości! Przede wszystkim odpocznijcie przez ten okres i spędźcie miło święta.

Składajcie podania na moderatora discord i piszcie nowe aplikacje na organizacje. Chciałem również powitać nowych moderatorów:

@chudy

@syneK

@KrzeneQ

@MariuseQ.

@Satsumori

Gratulacje i witamy w ekipie!

Sylwestrowy news już jest w drodze. Zrobimy mały konkurs oraz zaczniemy powoli tworzyć zasady naszej gry. Jakieś pytania?

Pozdrawiam w imieniu całej ekipy!

[size=18][/size]

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-28, 14:14


Colin_Carleone







Wiek: 22
Na forum: 3095 dni
Posty: 383
Nick w MP: thegreenboy

Piwa: 4648

Respekt: 73,3


Bardzo ładna i ciekawa zapowiedź. Moja ocena to bez wątpienia 10/10!

Serdecznie polecam a dla administracji życzę powodzenia :)

Podpis

:arrow: Mój Discord: thegreenboy#8153
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-01-01, 18:39


LoczeK2

Graphic Designer






Wiek: 15
Na forum: 763 dni
Posty: 27
Nick w MP: loczek

Piwa: 250

Respekt: 55,3


Wszystko świetnie oraz ciekawie zaprezentowane. Z pewnością to będzie jedyny projekt RP Na SAMP na który zajrzę :mrgreen:

Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-01-10, 21:25


MariuseQ.







Wiek: 18
Na forum: 230 dni
Posty: 11
Nick w MP: MariuseQ.



Respekt: 50


Szanowni gracze,

Dzisiaj trochę na sucho opowiem wam o ustaleniach. Jest to ostatni temat, pod którym można jeszcze dyskutować, ja napiszę przyjęte przeze mnie ustalenia, pozwolę wam się odnieść i zamknę ten temat przyjętymi założeniami dla serwera.

Gospodarka

Jak wiemy, w gospodarce każdy dąży do zdobycia dużej ilości pieniędzy, jednak nie zawsze. System gospodarki na serwerze będzie oparty na cogodzinnych wypłatach plus dodatkach. Przedstawiając w skrócie system zarobków, co godzinę dostaniecie ustaloną wypłatę, podczas równej godziny, dodatkowo możecie zdobyć dodatki. Dość dobrze płatne będą prace dorywcze, jednak wiemy, że są to dobre prace na start, aby zyskać trochę pieniędzy, które pozwolą nam zaopatrzyć się w pierwszy samochód czy nawet mieszkanie. Policjant będzie zarabiał powiedzmy 300$ za godzinę gry, ale dodatkowo do jego zarobków będzie wchodziła prowizja z mandatów lub premia za schwytanych przestępców co powoduje, że może on nawet podwoić swój zysk. Najwięcej będą zarabiały organizacje przestępcze, ich zarobki obarczone są bardzo dużym ryzykiem. Jednak mogą organizować napady, z których są w stanie wyciągnąć nawet dziesięciokrotność zarobku Policjanta. Gangsterzy jednak nie otrzymują stałych pensji, co zmusza ich do aktywnego życia przestępczego. Oznacza to, że warto prowadzić aktywną grę swojej postaci, jeżeli chcemy szybko się wzbogacić.

Przechodząc do cen za produkty. Co prawda będą one drogie i początki mogą być trudne, aby zdobyć swój sprzęt, mieszkanie i dom.

Produkcja broni.

Broń to kluczowe zagadnienie dotyczące serwera RP, odpowiada ona zazwyczaj za poziom serwera. My zdecydowaliśmy się na możliwość produkowania broni. Będzie ona bardzo cennym itemem, o który warto będzie walczyć, a raczej jej części... Do Los Santos 2 może 3 razy dziennie będzie przypływał statek, który przywozi nielegalne materiały. Na pewno w pobliżu będzie kręciła się Policja czy nawet wojsko, a także inni gangsterzy, którzy będą chcieli zdobyć materiały dla siebie. Może być gorąco, więc tylko dobry plan może przesądzić o tym, że zdobędziemy materiały i unikniemy nadziania się na Policje czy innych przestępców. Oznacza to, że broń będzie droga i trudno dostępna.

Co do legalnej broni, to tutaj bardzo ważną rolę zagra National Guard, wojsko będzie dostarczało broń do innych służb porządkowych i dbało o to, aby nikomu jej nigdy nie brakowało. Dodatkowo będą także legalni handlarze broni. Mogą oni zamówić dostawę materiałów z NG, są to bardzo niebezpieczne materiały. Dlatego będą konwojowane do sklepu. Jeżeli wojska będzie za mało, może się to skończyć przejęciem ładunku przez żądnych zysku bezlitosnych gangsterów. Istnieje tu też wiele możliwości na korupcje. Sklep będzie mógł legalnie nabyć materiały tylko za wykupienie specjalnej koncesji na handel bronią.

Frakcje na start.

Ostatecznie zostajemy przy trzech frakcjach porządkowych są to Los Santo Police Department, Sheriff Department i National Guard. Dodatkowo służba cywilna, czyli Medical Center. Każda z jednostek będzie miała swoje określone zadanie. I każda będzie jednakowo potrzebna. Dodatkowo wchodzą jeszcze gangi, które zostały zaakceptowane oraz biznesy.

Uprzywilejowanie frakcji

Zazwyczaj na serwerach przywileje dostają frakcje policyjne, ale nie tutaj. My kładziemy nacisk na ciekawą grę przestępczą. W końcu tym jest GTA, gra opowiadająca o Carlu Jhonsonie, który jest gangsterem, chcemy, aby nasz świat też taki był, gdzie wygrywa zło, gdzie jest korupcja i wynikają ciekawe akcje. Nie chcę, aby żaden admistrator grał w jakiejkolwiek frakcji, chociaż i tak będą, ale jeżeli zdarzy się, że ktoś będzie chciał to wykorzystywać, że jest administratorem proszę o niezwłoczne informowanie mnie. Takie sytuacje będą karcone i jeżeli będą się powtarzać administrator będzie pubicznie wydalany ze swojej funkcji. Admin to zwykły gracz, który zobowiązał się do pomocy przy projekcie, ale to nie oznacza, że ma jakieś przywileje. Jednak wracając do meritum, to tak jak mówiłem, dla nas najważniejsze są organizacje przestępcze, chcemy stworzyć super klimat dla ich rozgrywki, gdzie będzie ciągła walka o wpływy i władzę i proszę tego nie mylić, z tym że tutaj mówię o strzelaninach, nie mówię o tym, że ktoś, kto przejmie władzę, nad gangsterskim Los Santos będzie musiał być cwany i charyzmatyczny.

Administracja

Tak jak już wcześniej wspomniałem, nie chcę tu mieć sytuacji, w których ludziom poprzez rangę administracyjną uderza sodówka do głowy. Każdy, kto chce się przyłączyć do administracji, musi pamiętać, że jest graczem, który ma tylko jeden obowiązek pomagać przy porządku na projekcie, ale nie ma żadnych przywilejów, ma rozmawiać z innymi jak gracz i grać jak gracz. Chcę, aby było to miejsce, gdzie można czuć się w miarę swobodnie, gdzie nie ma totalnej głupoty jak karanie za przekleństwa na chatach IC. Liczę na pewną swobodę, ale proszę też was, żebyście nie nadużywali tego i swoim zachowaniem nie odstraszali innych graczy, żebyście pomagali nam wspierać wszystkie pomysły, a nie hejtowali ich od razu z góry, bo tego nie ma na serwerze X i Y.

Inne spojrzenie na RP

Tak jak wspomniałem, liczę na otwartość środowiska, żeby nie powstał kolejny odgrzewany kotlet. Chociaż wiele na to wskazuje, że pewne przyzwyczajenia pozostają, ale nie bez powodu tu jesteście. Każdy z was szuka dogodnego dla siebie serwera. Dlatego miejsce też świadomość, że inni też tego poszukują. Kary będą adekwatne do czynu, będziemy starali się raczej nie wyłączać gracza z rozgrywki czy zamykać go w jailach, ale nadawać mu kary na przykład za DM freezowanie go po każdym oddanym strzale. Za złe użycie chatu IC mutowanie go itp. Jaile będą, ale jak ktoś będzie musiał ochłonąć, jednak nie martwcie się, będzie to mimo wszystko powszechnie stosowana kara.

CK

Długo myślałem nad tym, jak rozwiązać kwestie CK. Zdanie w ankiecie były mocno podzielone, więc rozwiązanie jest proste. Kto chce uśmiercić, postać niech to zrobi, ktoś, kto chce ją uśmiercić, ale nie uśmiecha mu się stracenie swojego czasu w grze i zaczynanie od nowa może zmienić sobie po prostu nick i zachować swój majątek w jakimś stopniu. Nikt nie będzie wytykał nikogo za takie rozwiązania. W każdej grze mamy jakieś osiągnięcia i nie każdy lubi je stracić i zaczynać od zera tak samo tutaj. Mam świadomość, że gracze będą różni, także nowi, często nieświadomi. Będzie wymuszanie CK. Ale CK będzie nadawanie za zgodą gracza lub poprzez odegraną przez niego akcje. Czy to jest realne? Tak samo realne, jak świat, w którym nasza postać się znajduje. A jest to przyjęty już model CK i sprawdzony.

Start serwera.

Terminy nam się nieco ślizgają, za co was bardzo przepraszam, ale jednak wolimy dokończyć dla was skrypt, żebyście mogli się dobrze bawić przy zoptymalizowanej mapie, a nie śmiali się z bugów. Moglibyśmy już wystartować, ale co to da? Chcemy zrealizować wasze propozycje, nawet te szczegółowe, ale jeżeli nam się podobają to wierzę, że macie racje i będą one dodawały coś fajnego do gry. Po starcie przewidujemy też stałe aktualizacje, możliwe, że czasami będą po prostu w nocy szybkie aktualizacje, dodające coś nowego lub raz w miesiącu. Aktualizacja będzie wgrywana, gdy będzie potrzebna, chętnie też wgramy wasze projekty co do map. Aby urozmaicić to miasto. Oraz spróbujemy podejść do każdego w miarę możliwości indywidualnie i jeżeli pojawi się jakiś super pomysł, który przekona nas, to będziemy starali się, jak najszybciej go zrealizować, aby oddać wam trochę przestrzeni w tym świecie RP do realizacji własnych planów.

Gracze

Nie ukrywam, że na starcie chcę mieć bardzo dużą ilość graczy na serwerze i ambicjami sięgam bardzo wysoko. Możecie nam pomóc stworzyć miejsce, które jest zaludnione. Polecajcie forum swoim znajomym, dawajcie im link do discorda. A jak napiszą mi na statusie, że są tutaj dzięki wam to dla osoby, która przyciągnęła najwięcej znajomych, przewiduję konto premium na start i ciekawe profity za pomoc.

Podsumowując

Dziękuję, że nas wspieracie, że z nami jesteście. Czasami jest bardzo ciężko, ale kroczymy wytrwale do celu, żeby stworzyć coś wielkiego. Ja sam obiecuję, że zrobię wszystko, aby stworzyć dla was super serwer, na jakim będziecie chcieli zostać jak najdłużej. Szczęśliwego nowego roku!



Pozdrawiam Fox Mulder


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-12, 17:23


BOBO:D

Szay0






Wiek: 16
Na forum: 1561 dni
Posty: 74
Nick w MP: szaj / Szay0

Piwa: 8

Respekt: 60


Serwer na pierwszy rzut oka prezentuje się nieźle, miła oraz zgrana ekipa. Powodzenia w projekcje. ;)

Podpis


Rejestracja: 13.12.2014r
1500 dni na forum: 20.01.2019r

Support Team: 03.02.2019r - ...



Discord: szaj#3858
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-16, 19:57


MariuseQ.







Wiek: 18
Na forum: 230 dni
Posty: 11
Nick w MP: MariuseQ.



Respekt: 50


[center] Jutro o godzinie 20:00 Beta-Testy na naszym serwerze, zapraszamy wszystkich graczy do zagrania razem z nami :)

Do zobaczenia na serwerze!

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: fox-rp
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: