Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2017-02-14, 21:56


Hemoglobina

Tylko Hema






Wiek: 22
Na forum: 883 dni
Posty: 66

Piwa: 809

Respekt: 80


Chciałbym oddać w wasze ręce Koszary PSP znajdujące się w Los Santos, a dokładniej w Ocean Docks. Mapa była tworzona na serwer Gold Life.

Drzwi i markery trzeba będzie ustawiać samodzielnie, a bramy są na swoim miejscu więc wystarczy ściągnąć z nich tyko pozycje.

Autorami mapy są Answer. i SOSNA_2377

Poniżej parę screenów.



















Zawsze można coś dodać lub usunąć albo też częściowo je zmodyfikować.

Powodzenia.


Ukryta wiadomość / Hidden message(aby ją zobaczyć musisz postawić użytkownikowi)
Wiadomość została ukryta, aby ją przeczytać należy się zalogować.


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 248 piw(a):
KucharSolo, DylemaT929, STOPseba, Qwertick, Kacpereg, Basil., DawajDyszke, Wiesiekkk, JakubsoneG, Sexior, DudisWWE, robcio11, JoKeR7026, Furson, grzybek20, piorun6479, Mate123456, Vaper123, karat1, Gravgor, MassUUUU, niebo12, Oskar123, Marduk98, Snejeczek, Mateuszek96412, adrian987, Kosper*, Makumba1, TheSzefPL, Misio2345, MegaKoks, |DJ|fifi., Citrus, Update, BARCIU, zabojca3000, Pumeczka, Olimpis, Duszek421, MrMrok, Poszukiwany, czesio1252, GhostPL102, Pan.Holingo, MiksereQQ, koxpl2x22, Heheszekowski, KuB3k, DezyKabanos, coco12345, kubsoneg, Karol2000, xSuchyPL, theheniu1, BoskiJohnyy, dawidmajka, Smolasty, Radek503, NajlepszY, manieks78, lubson, MeQiuYT123, Adis999, MarBino, marior, MicHaLeQZ, TheRoken, Kubsonek, PixelMilYT, Seba|YT|123, Nxs, LuckY1337, michax09, Turbo69, Masterusek, Kon06, Maniek122, Kuc, ozi14121, NeZoX, tymekkoruma, Sebix1234, JaramTenSmak, NeGz, Kleszcz123, testy242342, km534, YerbaMate, PasQudnY, KubuSxDD, kapsellito, kajetan254, GrzybcioPL00, BloodY11, DevJumpDj, ToXicTHeGAmeR, LELIK, ptr2019, MalyCyferek, PolskieUkulele, Kubsoneq, Barcioo, StrażakMichał, xChojnas1, kondisz357, CzerbeK, neku^, KubaGame, HeyLifeV2, krystian321, FreeeKu, Bolek123456789, SzczursonZB, MechanikSeba, dawidek67, JakisPolak199, dawid140901, uwek, MarkuS12, kubaus1233, Tostekk, AleksR, aleksis712, ScRooL36, Janushek*, NoKill1997, PatrykosYT, CiaStek0555, matis1YT, RoleX102938, lakiluk, TomsGarder, Dakal, tomek19711, [email protected], miko19, Prezydent, VeNoxERR, erykys111, eMeZ, Strazak401, AsterBonzo, WujekDominiX, mareczeq17, CrazyWorldPL, gandzi7491, fledol123, Demeber1337, DaVe., ReDsKill, MCPepe, Foxtors, Mati.Pro, KerajKerajYT, dawfig, Kulegg, BabyKonik, Ziomeczek666, qmichu, Kalizman, Nywis, NorbiTTT, Whiskyx, ZgredzioPL, Loczek121, trojkatdwanasci, Jefray1, czarnoziem200, pyco, Szymon1213, PolskiHaski, koxsiak, mnbvcxz, Szym34kKacperQ, Ganerqen, Sipek, Operaxd, lynxpl123, Wafelequ, KaeN213, Wilku3, sg123, Kacper551, kerfyn, dzb4n, FokusikYT, Pokor, PenkY, xXTheKacperXx, KoKuseeek, Farszyk, dankus11, Filipix294, Tomiasz_778, Ventus, Ea7gign, MuloxYT, Szczurerek, kajto77, sobek12, TestujeXD, Allansso, Adis.exe, zone100054, Ziomal97, xNikeeSx, CloakeR, wiciuke, elopolacy201, Zeed9131, Sewcio, damiankoz, adaskOO, BOCHA., Killer4321PL, ADISEQ, kszakowaty, Kaskader98, Wrobeleq, Jefray, CrejZoll, Fabian111, ASIEK, Dawidos., EnoXo132, Matplpl, Szay0, Molkoś187, Pamcio, Piotruś23, CytrusekLUA, FUTURISM, Gburowaty, request22, pazo1910, Analuś, chade, AwiPL, Domix, .Mattin, QustomeR12, Zuziana, polskieflaginr1, kwartus, Blu3Mat3usz, kinderbape, NotPaladyn
Wysłany: 2017-02-14, 22:06


Basil.







Wiek: 17
Na forum: 1209 dni
Posty: 80
Nick w MP: njefjem



Respekt: 60


Ostrzeżeń: 100%
Z tej strony wygląda to w sumie fajnie, ale jestem pewien, że po wgraniu na serwer były by problemy z renderem.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2017-02-14, 22:13


Hemoglobina

Tylko Hema






Wiek: 22
Na forum: 883 dni
Posty: 66

Piwa: 809

Respekt: 80


Obiekty znikają jak odejdziesz na dość dużą odległość i tak jest raczej przy każdej mapie. Nie ma się co martwić, że wejdziesz do koszar i połowy nie będziesz widział. Render i fps'y jakoś trzymają się kupy. Koszary były sprawdzane na normalnym serwerze, a podobne lub nawet z większą ilością obiektów można znaleźć na jednym z większych serwerów RPG stworzone przez tych samych autorów.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2017-09-17, 18:57


Remczysław







Wiek: 34
Na forum: 746 dni
Posty: 7
Nick w MP: Mr.Lord



Respekt: 50


Mapa wykonana bardzo ładnie.Myślę ,że mógłbyś popracować jeszcze nad wyglądem zewnętrznym budynku i dodać jakieś ładne osoby przed nim :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-01-20, 18:53


WujekDominiX

Modeler/Skrypter






Wiek: 15
Na forum: 379 dni
Posty: 28
Nick w MP: WDX

Piwa: 22

Respekt: 25,8


Kocham takie mapy są ładne i użyteczne może u niektórych jest problem z renderem, Ale u mnie nie ma :) :piwo:

Podpis
Discord: WDX.gg#8895

Aktualny projekt MTA: Resuce World

Discord: https://discord.gg/2AjSHjQ
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-17, 09:53


adaskOO

Ten który patrzy






Wiek: 17
Na forum: 1218 dni
Posty: 191
Nick w MP: adaskOO

Piwa: 1107

Respekt: 280
Respekt: 280Respekt: 280Respekt: 280


"Sewcio" napisał/a:

Przepraszam, ale jaka jest komenda na otwieranie bram. Liczę na odpowiedź.


Z tego co widzę w pobranym pliku nie ma żadnej wzmianki o bramach. Są one postawione i nie ruszą. Jedynie możesz pobrać ich domyślną pozycje i zrobić skrypt na otwieranie. Na naszym forum był już poruszany tego typu temat, proszę http://gtao.pl/<font-c...ma-vt109628.htm myślę ze ten skrypt powinien dać radę. Jak będziesz potrzebował pomocy pisz do mnie w prywatnej wiadomości lub poproś o pomoc w dziele LUA.

Podpis




GG: 67663679
Discord: adaskOO#8255
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: koszary :: psp :: los :: santos
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: