Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2017-02-15, 13:42


Mr.Reus







Wiek: 18
Na forum: 1579 dni
Posty: 212

Piwa: 1668

Respekt: 265,3
Respekt: 265,3Respekt: 265,3Respekt: 265,3


Siemka. Znalazłem na GG skrypt nie mojego autorstwa. Jest to anty bot, działa na zasadzie, że jeżeli jest kilka samych IP to wyrzuca automatycznie. Kod jest w miarę prosty, dlatego nie daję w hide.
Pawn

/*
     __  __ __          __      
    |__)(_ |__)   __   |  \|\/| 
    |   __)| \         |__/|  |
    
    Polska Strefa Rozrywki [2016-2017]

*/
#include <a_samp>
#include <foreach>

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new Players_IP[2][16], ConnectPlayers;

    GetPlayerIp(playeridPlayers_IP[0], 16);

    foreach(new Player)
    {
        if(== playerid) continue; 
        GetPlayerIp(iPlayers_IP[1], 32);
        if(strcmp(Players_IP[0], Players_IP[1], true) == 0ConnectPlayers++;
    }
    if(ConnectPlayers >= 3//Tutaj max graczy na tym samym ip
    {
                BanEx(playerid"Prawdopodobny atak botów");
                //bądź, Ban(playerid);
        return 0;
    }
    return 1;
}


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2017-02-15, 15:41


bartiss122

PAWN-MASTER






Wiek: 20
Na forum: 1849 dni
Posty: 119
Nick w MP: Braydon_Owen

Piwa: 660

Respekt: 155
Respekt: 155Respekt: 155


Ostrzeżeń: 60%
A co jeśli boty będą łączone z innego ip? Np. proxy? :)

Podpis




Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2017-02-16, 22:21


Virex_PL

Głos rozsądku






Wiek: 19
Na forum: 1591 dni
Posty: 174
Nick w MP: Virex_PL

Piwa: 31

Respekt: 120
Respekt: 120


Gdzies juz to widzialem. Skrypt lagowego.

#include <a_samp>
#include <foreach>

#define MAX_BOT 3 // Maksymalna liczba osób na tym samym IP

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pIP[2][16], count_ip;
GetPlayerIp(playerid, pIP[0], 16);
foreach(new x : Player)
{
GetPlayerIp(x, pIP[1], 16);
if(!strcmp(pIP[0], pIP[1], true)) { count_ip ++; if(count_ip >= MAX_BOT) break; }
}

if(count_ip >= MAX_BOT)
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Zostałeś wyrzucony z powodu wpuszczania botów na serwer!");

Kick(playerid); // Funkcja wymaga poprawki ponieważ Kalcor ją zepsuł kilka wersji SA:MP temu.

return 1;
}

return 1;
}
Zmienione nazwy tablic i tyle

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-03-23, 19:37


Robson04

PAWN Developer






Wiek: 14
Na forum: 587 dni
Posty: 56
Nick w MP: Robson04

Piwa: 237

Respekt: 60


Bardzo słaba blokada, łatwo to ominąć.
Po za tym nie każdy używa foreach'a oraz każdy bot może wejść przez proxy.
Lepsze to niż nic, lecz lepiej zablokować adresy z proxy i ewentualnie robić logi, i informować administratorów online w grze o połączeniu wielu client'ów z jednego adresu ip ;)

@odkop

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: anty :: bot
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: