Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2017-01-02, 16:34


ToxiC.







Wiek: 21
Na forum: 2646 dni
Posty: 3863

Piwa: 8230

Respekt: 1143,8
Respekt: 1143,8


Aktualizacja GTA Network oznaczona v0.1.29.3 właśnie ujrzała światło dzienne. Ekipa GTA:N zapewnia, że pracuje nad projektem przez całą dobę, aby zapewnić wam dobrą jakość rozgrywki. Oprócz nowych dodatków, poprawiają błędy. Pracują również nad poprawą błędu ze spadkami FPS'ów w grze, sytuacja ma ulec poprawie w ciągu kilku najbliższych dni - także nic nam nie pozostało, tylko czekać na następną aktualizacje, a teraz zobaczyć co zostało poprawione i dodane. Zapraszam dalej...

Nowości:
- Poprawiono błąd z 'server full', który dość często się pojawiał przy próbie połączenia z serwerem,
- Zwiększono limit znaków w nazwie serwera, teraz możemy ustawić nazwę do 58 znaków,
- Zwiększono limit graczy online na serwerze, teraz na serwerze może być aż 1000 graczy,
- Od teraz możemy korzystać z funkcji FQDN, która zastępuje adres IP, a odpowiada nazwie domeny. W pliku settings.xml dodajemy <fqdn>domena.pl</fqdn>,
- Usunięto zbędny spam,
- Brakujące pliki z rozszerzeniem .dll dodano do paczki z serwerem,
- Dodano nowe zmienne: player_streaming_range, global_streaming_range, vehicle_streaming_range do pliku settings.xml, które są odpowiedzialne za wczytywanie danych z danej odległości. Mają zostać użyte w następnych aktualizacjach w celu poprawy wydajności,
- Naprawiono zasoby, które zostały zepsute podczas zmian w API,
- Inne poprawki.



Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
STOPseba
Wysłany: 2017-01-03, 14:25


Pevenaider

TST-Developer






Wiek: 28
Na forum: 1966 dni
Posty: 67
Nick w MP: Pevenaider

Piwa: 81

Respekt: 37,3


Ostrzeżeń: 100%
Tutaj kolejny update: https://forum.gtanet.work/index.php?threads/gta-network-server-security-update-v0-2-2-5.1050/

Cóż, trzeba przyznać, że projekt fajnie się rozwija i o ile R* się do nich nie przywali, a nic na to nie wskazuje, to może z tego wyjść taki SA-MP(2)

Czytałem gdzieś na ich forum, że prawdopodobnie zostanie dodany dodatkowy język skryptowy, co byłoby bardzo fajnym rozwiązaniem, dla ludzi, którzy są bliżej C++ a nie C#

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: aktualizacja :: gta :: network
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: