Witam, chciałbym udostępnić Wam za zgodą blint'a paczkę projektu mysantos.pl
Cześć, w związku z tym, że zakończyliśmy działalność projektu mySantos postanowiłem wystawić całość pracy, którą włożyłem w rozwój serwera. Oczywiście wszystko zawarte w środku pozwala na momentalne uruchomienie serwera.
Próbowałem oczywiście opchnąć to za jakieś pieniądze, lecz nic z tego nie wyszło - prawdą jest, że to mapa na której uczyłem się pisać w PAWN; nie zamierzam jej już rozwijać, całość więc udostępniam w Wasze łapki, życzę tym samym owocnej pracy przy tworzeniu własnych projektów opartych o linijki tegoż skryptu! ^_^
Oprogramowanie o którym mowa zaczęło powstawać w okolicach połowy października zeszłego roku, premiera wersji "beta" odbyła się około 10-15 stycznia br. - rzecz jasna startowałem od czystego new.pwn ^_^
Przez cały okres aktywności mojej i reszty ekipy dodawaliśmy pomysły mniej lub bardziej innowacyjne przez co powstała tak unikalna mapa. Nie zauważono żadnych błędów na tyle poważnych by powodowały jakikolwiek problem w pracy serwera lub utrudniały rozgrywkę graczom. Swoją drogą posiada kilka ciekawostek takich jak optiwand dobrze znany ze SWAT, flashbangi i kilka innych.
Garstka informacji:
skrypt był testowany na maksymalnej ilości graczy ~70
nie posiada żadnych doraźnych luk
maksymalny uptime ~ 7 dni bez restartu mapy
każdy system jest stuprocentowo dynamiczny
skrypt oparty o system bazodanowy MySQL
przechodząc z wersji beta na stabilną oprogramowanie przeszło dość żmudny proces optymalizacji - mapa po skompilowaniu waży nieco ponad 2,6 MB, zapytania MySQL zostały ograniczone do wymaganego minimum
Zawarte systemy (te ważniejsze):
sys. pojazdów
sys. statystyk (siła/kondycja/strzelanie)
sys. przedmiotów
sys. obiektów (+ edytor In Game)
sys. grup
sys. silników - modyfikowanie maksymalnej prędkości pojazdu
sys. sadzenia marihuany - trochę niedoskonały, polega na sadzeniu roślinki, która rośnie przez 48h
rozbudowany sys. zarządzania serwerem In Game (reloady / uprawnienia / administracja)
podstawowy AntyCheat - wymaga rozbudowy, lecz wychwytuje większość zielonych oszukistów :rolleyes:
Kod źródłowy oprogramowania został podzielony na poszczególne moduły, więc edycja lub modyfikacja istniejącego kodu to rzecz banalna nawet dla osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w skryptowaniu.
Co zawiera "produkt"?
cały kod źródłowy z wymaganymi bibliotekami
wsparcie z mojej strony w razie pytań
strukturę SQL wymaganą do akcji na danych
Download:
Ukryta wiadomość / Hidden message(aby ją zobaczyć musisz postawić użytkownikowi)
Wiadomość została ukryta, aby ją przeczytać należy się zalogować.
Podpis
Ostatnio zmieniony przez ToxiC. 2015-03-17, 08:50, w całości zmieniany 1 raz
To sie nadaje tylko do nauki.
Kto w dzisiejszych czasach przerabia GM z neta? Pseudo pawnerzy, ktorzy nic nie potrafia. Ktos kto przerobi dobrze GM i ma duzo funkcji cisnie po 40+ graczy, a ktos kto napisal wlasnego GM mniej usprawnionego ma po 20+ i jeszcze mowia ze pseudol.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach