Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2016-05-04, 16:30


FaydenFX.







Wiek: 20
Na forum: 1485 dni
Posty: 245
Nick w MP: faydn

Piwa: 11

Respekt: 45,3


Witam, napisałem skrypt na pracę, wszystko działa, lecz niekiedy nie usuwa pojazdu, i zostaje on w mieście. Debug nic nie pokazuje. Raz się usuwa, a drugi raz już nie.

Kod:

addEvent("stopPraca"true)
addEventHandler("stopPraca"resourceRoot, function()
    local pracaPojazd getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    if pracaPojazd then
        destroyElement(pracaPojazd)
        playSoundFrontEnd(1)
    end
end)

addEvent("niszczPojazd"true)
addEventHandler("niszczPojazd",resourceRoot,function(veh)
if pracaPojazd and isElement(pracaPojazdthen
destroyElement(pracaPojazd)
playSoundFrontEnd(1)
end
end)


Strona servera.

Ostatnio zmieniony przez FaydenFX. 2016-05-04, 16:33, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:32


MIKAELmta







Wiek: 17
Na forum: 1408 dni
Posty: 315

Piwa: 7745

Respekt: 355,3
Respekt: 355,3Respekt: 355,3Respekt: 355,3Respekt: 355,3


Bo jak masz event onPlayerVehicleQuit to usuwa dopiero po wyjściu, a jak kogoś wyrzuci z serwera to pojazd się nie usunie. Chociaż nie wiem jak tam u Ciebie jest.

[ Komentarz dodany przez: Emm: 2016-05-04, 16:38 ]
Istnieje taki event jak onPlayerVehicleQuit?
Ja słyszałem o onPlayerVehicleExit xD

Podpis
don't cry, don't cry, it won't end
pain will always be my friend
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:34


FaydenFX.







Wiek: 20
Na forum: 1485 dni
Posty: 245
Nick w MP: faydn

Piwa: 11

Respekt: 45,3


Właśnie może od tego, jeśli ktoś wyjdzie z serwera. Bo jak wychodzą to usuwa. Ale niekiedy widzę dużo pojazdów właśnie z tej pracy. Co mam zrobić?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:35


AteX







Wiek: 19
Na forum: 1445 dni
Posty: 921
Nick w MP: #AteX

Piwa: 6121

Respekt: 755,3
Respekt: 755,3Respekt: 755,3


W drugiej funkcji nie masz zdefiniowanego pracaPojazd tylko veh. I z tego co widzę jest to c-side. Pojazdy lepiej niszczyć po stronie serwera. ;)

Ok skoro to strona serwera to localPlayer nie ma prawa tam działać, chyba że tak sobie zdefiniujesz zmienną, a jeżeli nie to musisz to zmienić na client.

Podpis
MultiTheftAuto++ dla MTA 1.5.6 już dostępne.
Ostatnio zmieniony przez AteX 2016-05-04, 16:37, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:36


FaydenFX.







Wiek: 20
Na forum: 1485 dni
Posty: 245
Nick w MP: faydn

Piwa: 11

Respekt: 45,3


Atex, to strona serwera, nie ma tam veh, tylko pracaPojazd ;p

EDIT:// Sprawdzałem wiele razy, pojazd się usuwa, ale nie wiem jakim cudem widzę , że niekiedy jest on porozrzcucany po mapie i nie usunięty i właśnie nie wiem co robić :C

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:38


AteX







Wiek: 19
Na forum: 1445 dni
Posty: 921
Nick w MP: #AteX

Piwa: 6121

Respekt: 755,3
Respekt: 755,3Respekt: 755,3


"FaydenFX." napisał/a:

Atex, to strona serwera, nie ma tam veh, tylko pracaPojazd ;p

EDIT:// Sprawdzałem wiele razy, pojazd się usuwa, ale nie wiem jakim cudem widzę , że niekiedy jest on porozrzcucany po mapie i nie usunięty i właśnie nie wiem co robić :C


Oto mi chodzi:

addEvent("niszczPojazd"true)
addEventHandler("niszczPojazd",resourceRoot,function(veh)
if pracaPojazd and isElement(pracaPojazdthen
destroyElement(pracaPojazd)
playSoundFrontEnd(1)
end
end)


Skrypt nie wie co to pracaPojazd, chyba że gdzieś masz globalną zmienną.

Podpis
MultiTheftAuto++ dla MTA 1.5.6 już dostępne.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:42


FaydenFX.







Wiek: 20
Na forum: 1485 dni
Posty: 245
Nick w MP: faydn

Piwa: 11

Respekt: 45,3


Mam zdefiniowaną. Pojazd usuwa się , ale niekiedy jest porozrzucany po mapie. Co mam zrobić, aby się usuwał po wyjsciu z serwera , bo to może przez to jest pozostawiany przez graczy?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:43


AteX







Wiek: 19
Na forum: 1445 dni
Posty: 921
Nick w MP: #AteX

Piwa: 6121

Respekt: 755,3
Respekt: 755,3Respekt: 755,3



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onPlayerQuit


Podpis
MultiTheftAuto++ dla MTA 1.5.6 już dostępne.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:45


FaydenFX.







Wiek: 20
Na forum: 1485 dni
Posty: 245
Nick w MP: faydn

Piwa: 11

Respekt: 45,3


function niszczWyjscie localPlayer )
end
destroyElement(pracaPojazd)
addEventHandler "onPlayerQuit"getRootElement(), niszczWyjscie )

Poprawnie?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:46


Emm







Wiek: 25
Na forum: 1309 dni
Posty: 2677
Nick w MP: Emm

Piwa: 4542

Respekt: 1510
Respekt: 1510Respekt: 1510


Czemu end jest przed destroyElement?
function niszczWyjscie ()
if pracaPojazd and isElement(pracaPojazdthen
destroyElement(pracaPojazd)
end
end
addEventHandler "onPlayerQuit"getRootElement(), niszczWyjscie )


2. Po co Ci localPlayer w argumentach funkcji?

EDIT. To jest s-side czy c-side?
Bo kod napisany pod stronę servera

Podpis

GG: 58657697
Discord: Emm#6518

Użytkownik: 20.10.2015r
GTAO Member: 06.03.2016r
Support-Team: 20.01.2016r
Moderator: 30.03.2016r
Mod-Team: 08.10.2016r
Vice Admin: 04.05.2018r


! Koniecznie zapoznaj się z regulaminem forum.
Pamiętaj, aby zawsze go przestrzegać, nie mniej ważne są również regulaminy działów, w których się wypowiadasz!
Zamiast zakładać temat po kilka razy, bo jest usuwany przez Administrację, przejrzyj regulamin i napisz poprawnie temat!
Sprawy z administracją możesz załatwiać anonimowo w tym dziale.
Najważniejsze informacje od Administracji możesz przeczytać tutaj oraz tutaj.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:48


FaydenFX.







Wiek: 20
Na forum: 1485 dni
Posty: 245
Nick w MP: faydn

Piwa: 11

Respekt: 45,3


Server.

localPlayer, żeby pojazdy usuwały się tylko temu, kto wyjdzie z serwera.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:50


Emm







Wiek: 25
Na forum: 1309 dni
Posty: 2677
Nick w MP: Emm

Piwa: 4542

Respekt: 1510
Respekt: 1510Respekt: 1510


Przy onPlayerQuit domyślnym 'graczem' jest 'source', i oznacza ono gracza, który wyszedł z serwera. localPlayer działa tylko po C-SIDE, jak wspomniał AteX, chyba że zrobisz zmienną 'localPlayer'.

Podpis

GG: 58657697
Discord: Emm#6518

Użytkownik: 20.10.2015r
GTAO Member: 06.03.2016r
Support-Team: 20.01.2016r
Moderator: 30.03.2016r
Mod-Team: 08.10.2016r
Vice Admin: 04.05.2018r


! Koniecznie zapoznaj się z regulaminem forum.
Pamiętaj, aby zawsze go przestrzegać, nie mniej ważne są również regulaminy działów, w których się wypowiadasz!
Zamiast zakładać temat po kilka razy, bo jest usuwany przez Administrację, przejrzyj regulamin i napisz poprawnie temat!
Sprawy z administracją możesz załatwiać anonimowo w tym dziale.
Najważniejsze informacje od Administracji możesz przeczytać tutaj oraz tutaj.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-04, 16:52


FaydenFX.







Wiek: 20
Na forum: 1485 dni
Posty: 245
Nick w MP: faydn

Piwa: 11

Respekt: 45,3


Czyli zostawić tyle?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: zostawia :: pojazd :: wyjsciu :: niego. :: (niekiedy)
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: