Wysłany: 2016-05-24, 16:04
Retrok
Wiek: 25 Na forum: 2823 dni Posty: 58
Nick w MP: Retrok
Piwa : 4
Problem mam nast?puj?cy nie mog? ustawi? ?eby zdj?cie by?o robione tylko ziemi :<, prosze o pomoc
local sw , sh = guiGetScreenSize ()
local screen = dxCreateScreenSource ( sw / 3 , sh / 3 );
local screenRot = math . random (- 15 , 15 )
function showScreen ()
dxDrawImage ( sw / 20 , sh * 5 / 14 , sw / 3 , sh / 3 , screen , screenRot )
end
function hideScreen ()
removeEventHandler ( "onClientRender" , getRootElement (), showScreen )
end
if ( screen ) then
dxUpdateScreenSource ( screen )
addEventHandler ( "onClientRender" , getRootElement (), showScreen )
setTimer ( hideScreen , 1000 , 1 )
end
Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Wysłany: 2016-05-24, 16:07
AteX
Wiek: 24 Na forum: 3105 dni Posty: 925
Nick w MP: #AteX
Piwa : 8191
Hmm... mo?esz przed zrobieniem zdj?cia ustawi? patrzenie si? kamery w d??, a p??niej wr?ci? do patrzenia przed siebie.
Wysłany: 2016-05-24, 16:42
Retrok
Wiek: 25 Na forum: 2823 dni Posty: 58
Nick w MP: Retrok
Piwa : 4
Pr?bowa?em, to nic nie daje
Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Wysłany: 2016-05-24, 18:39
_Wicek_ Majstersztyk
Wiek: 23 Na forum: 3350 dni Posty: 747
Nick w MP: Wicek
Piwa : 1817
Retrok , Musisz zrobi? tak jak AteX napisa?...
Poka? sw?j kod to Ci powiemy co robisz ?le.
Podpis
Support-Team: 25.01.2016
Moderator: 10.07.2016
GG: 51274621
Skype : kuba_wicinski
Wysłany: 2016-05-24, 19:54
#404
Wiek: 24 Na forum: 3861 dni Posty: 1438
Piwa : 2513
-- ustawianie kamery w d ??
dxUpdateScreenSource ( screen )
-- powr ? t kamery na gracza
Taki schemacik, wszystko powinno po tym lata?...
Wysłany: 2016-05-24, 20:12
Retrok
Wiek: 25 Na forum: 2823 dni Posty: 58
Nick w MP: Retrok
Piwa : 4
function dodoJob ( el , md )
local id = getElementModel ( dodoVeh )
if id == 593 then
if el ~= localPlayer or not md then return end
showPoint ()
if ( screen ) then
local x , y , z = getElementPosition ( dodoVeh )
setCameraTarget ( x , y , z - 5 )
dxUpdateScreenSource ( screen )
addEventHandler ( "onClientRender" , getRootElement (), showScreen )
setCameraTarget ( dodoVeh )
setTimer ( hideScreen , 1000 , 1 )
end
end
end
Sam nwm :<
[ Dodano : 2016-05-24, 23:00 ]
Nie wiem nie bawi?em si? tym setCameraTarget wi?c nwm :<
Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Wysłany: 2016-05-25, 13:46
Kurczak23
Wiek: 30 Na forum: 4121 dni Posty: 30
Piwa : 498
I po co si? tak m?czy? skoro mo?na napisa? prosty shader? Jak chcecie setCameraTarget to b?dzie si? mu za ka?dym razem ustawia? kamera co mo?e spowodowa? wypadek.
Wysłany: 2016-05-25, 15:33
Retrok
Wiek: 25 Na forum: 2823 dni Posty: 58
Nick w MP: Retrok
Piwa : 4
A mo?e by? powiedzia? co i jak? : )
Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Wysłany: 2016-05-25, 19:45
Jurandovsky Kurdebele
Wiek: 14 Na forum: 3927 dni Posty: 915
Piwa : 2697
Pono? ta funkcja 'dxUpdateScreenSource' pobiera gracza aktualny ekran, tak? Na shaderach sie nie znam, wi?c mo?e i kurczak ma racj?, ale spr?buj u?y? funkcji setCameraMatrix
Podpis
Jedyny kontakt ze mną to PW forum
Kod:
local noobs = getElementsByTitle("player", "Programista LUA")
for k, v in ipairs(noobs) do
outputChatBox("Bez mózgu jest użytkownik o nicku: "..getPlayerName(v), root)
destroyElement(v)
end
Wysłany: 2016-05-25, 19:52
Retrok
Wiek: 25 Na forum: 2823 dni Posty: 58
Nick w MP: Retrok
Piwa : 4
Raczej napisa?em ?e chce zdj?cie ziemi, a nie g?ry samolotu czy co?.....
Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Wysłany: 2016-05-25, 20:23
Jurandovsky Kurdebele
Wiek: 14 Na forum: 3927 dni Posty: 915
Piwa : 2697
setCameraMatrix przyjmuje 6 argument?w, sk?d ma patrze? i dok?d ma patrze?, ustawisz ?e ma patrzec na ziemie z pozycji samolotu i tyle
Podpis
Jedyny kontakt ze mną to PW forum
Kod:
local noobs = getElementsByTitle("player", "Programista LUA")
for k, v in ipairs(noobs) do
outputChatBox("Bez mózgu jest użytkownik o nicku: "..getPlayerName(v), root)
destroyElement(v)
end
Wysłany: 2016-05-25, 21:13
Retrok
Wiek: 25 Na forum: 2823 dni Posty: 58
Nick w MP: Retrok
Piwa : 4
By?o by gites gdyby nie fakt ?e jest co? takiego, a zdj?cia ziemi nadal nie robi
local x , y , z = getElementPosition ( dodoVeh )
setCameraMatrix ( x , y , z , x , y , z - 50 )
dxUpdateScreenSource ( screen )
addEventHandler ( "onClientRender" , getRootElement (), showScreen )
setTimer ( hideScreen , 1000 , 1 )
-- setCameraTarget ( el )
Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Tagi: dxcreatescreensource
Anonymous
Na forum: 245 dni
Posty: 1
Anonymous Koniecznie zajrzyj na: