Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2016-05-24, 17:04


Retrok







Wiek: 25
Na forum: 3022 dni
Posty: 58
Nick w MP: Retrok

Piwa: 4

Respekt: 50

Problem mam nast?puj?cy nie mog? ustawi? ?eby zdj?cie by?o robione tylko ziemi :<, prosze o pomoc




local sw,sh =  guiGetScreenSize()
local screen dxCreateScreenSource sw/3sh/);
local screenRot math.random(-15,15)
function showScreen()
    dxDrawImagesw/20sh*5/14,sw/3,sh/3screenscreenRot)
end

function hideScreen()
    removeEventHandler("onClientRender"getRootElement(), showScreen)
end

    if (screenthen   
        dxUpdateScreenSourcescreen )
        addEventHandler("onClientRender"getRootElement(), showScreen)
        setTimerhideScreen,10001)
        end


Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-24, 17:07


AteX







Wiek: 24
Na forum: 3303 dni
Posty: 925
Nick w MP: #AteX

Piwa: 8251

Respekt: 775,3
Respekt: 775,3Respekt: 775,3

Hmm... mo?esz przed zrobieniem zdj?cia ustawi? patrzenie si? kamery w d??, a p??niej wr?ci? do patrzenia przed siebie.

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

getElementPosition


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

setCameraTarget


Podpis
MultiTheftAuto++ dla MTA 1.5.7 już dostępne.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-24, 17:42


Retrok







Wiek: 25
Na forum: 3022 dni
Posty: 58
Nick w MP: Retrok

Piwa: 4

Respekt: 50

Pr?bowa?em, to nic nie daje :(

Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-24, 19:39


_Wicek_

Majstersztyk






Wiek: 23
Na forum: 3548 dni
Posty: 747
Nick w MP: Wicek

Piwa: 1827

Respekt: 360,5
Respekt: 360,5Respekt: 360,5Respekt: 360,5Respekt: 360,5

Ostrzeżeń: 40%
Retrok, Musisz zrobi? tak jak AteX napisa?...

Poka? sw?j kod to Ci powiemy co robisz ?le.

Podpis

Support-Team: 25.01.2016
Moderator: 10.07.2016




GG: 51274621
Skype : kuba_wicinski
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-24, 20:54


#404







Wiek: 24
Na forum: 4059 dni
Posty: 1438

Piwa: 2513

Respekt: 833,5
Respekt: 833,5Respekt: 833,5

Ostrzeżeń: 60%

-- ustawianie kamery w d??
dxUpdateScreenSourcescreen )
-- powr?t kamery na gracza


Taki schemacik, wszystko powinno po tym lata?...

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-24, 21:12


Retrok







Wiek: 25
Na forum: 3022 dni
Posty: 58
Nick w MP: Retrok

Piwa: 4

Respekt: 50


function dodoJob(elmd)
local id getElementModel(dodoVeh)
if id == 593 then
    if el ~= localPlayer or not md then return end
        showPoint()
    if (screenthen   
    local x,y,getElementPosition(dodoVeh)
        setCameraTarget(x,y,z-5)
        dxUpdateScreenSourcescreen )
        addEventHandler("onClientRender"getRootElement(), showScreen)
        setCameraTarget(dodoVeh)
        setTimerhideScreen,10001)
        end
    end
end


Sam nwm :<

[ Dodano: 2016-05-24, 23:00 ]
Nie wiem nie bawi?em si? tym setCameraTarget wi?c nwm :<

Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-25, 14:46


Kurczak23







Wiek: 30
Na forum: 4320 dni
Posty: 30

Piwa: 498

Respekt: 115,3
Respekt: 115,3

I po co si? tak m?czy? skoro mo?na napisa? prosty shader? Jak chcecie setCameraTarget to b?dzie si? mu za ka?dym razem ustawia? kamera co mo?e spowodowa? wypadek.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-25, 16:33


Retrok







Wiek: 25
Na forum: 3022 dni
Posty: 58
Nick w MP: Retrok

Piwa: 4

Respekt: 50

A mo?e by? powiedzia? co i jak? : ) :piwo:

Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-25, 20:45


Jurandovsky

Kurdebele






Wiek: 15
Na forum: 4126 dni
Posty: 915

Piwa: 2697

Respekt: 955,3
Respekt: 955,3Respekt: 955,3

Pono? ta funkcja 'dxUpdateScreenSource' pobiera gracza aktualny ekran, tak? Na shaderach sie nie znam, wi?c mo?e i kurczak ma racj?, ale spr?buj u?y? funkcji setCameraMatrix

Podpis
Jedyny kontakt ze mną to PW forum

Kod:


local noobs = getElementsByTitle("player", "Programista LUA")
for k, v in ipairs(noobs) do
outputChatBox("Bez mózgu jest użytkownik o nicku: "..getPlayerName(v), root)
destroyElement(v)
end
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-25, 20:52


Retrok







Wiek: 25
Na forum: 3022 dni
Posty: 58
Nick w MP: Retrok

Piwa: 4

Respekt: 50

Raczej napisa?em ?e chce zdj?cie ziemi, a nie g?ry samolotu czy co?.....

Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-25, 21:23


Jurandovsky

Kurdebele






Wiek: 15
Na forum: 4126 dni
Posty: 915

Piwa: 2697

Respekt: 955,3
Respekt: 955,3Respekt: 955,3

setCameraMatrix przyjmuje 6 argument?w, sk?d ma patrze? i dok?d ma patrze?, ustawisz ?e ma patrzec na ziemie z pozycji samolotu i tyle

Podpis
Jedyny kontakt ze mną to PW forum

Kod:


local noobs = getElementsByTitle("player", "Programista LUA")
for k, v in ipairs(noobs) do
outputChatBox("Bez mózgu jest użytkownik o nicku: "..getPlayerName(v), root)
destroyElement(v)
end
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-05-25, 22:13


Retrok







Wiek: 25
Na forum: 3022 dni
Posty: 58
Nick w MP: Retrok

Piwa: 4

Respekt: 50

By?o by gites gdyby nie fakt ?e jest co? takiego, a zdj?cia ziemi nadal nie robi :(




        local x,y,getElementPosition(dodoVeh)
        setCameraMatrix (xyzx,y,z-50)
        dxUpdateScreenSourcescreen )
        addEventHandler("onClientRender"getRootElement(), showScreen)
        setTimerhideScreen,10001)
      --  setCameraTarget (el)


Podpis
Pomogłem?? daj browca bo suszy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: dxcreatescreensource
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » LUA » dxCreateScreenSource Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku