Siedziałem na każdej stronie po kolei i dalej nie znalazłem rozwiązania dla mojego problemu.
Stworzyłem sobie okno w guieditorze z trzeba przyciskami (http://i.imgur.com/uMMO3Xk.jpg) i chce nauczyć się z nich korzystać.
Chodzi mi o to by po kliknięciu np w pierwszy button dało mi te 100HP itd.
Niby jest to proste a ja i tak tego nie rozumiem, mógłby mi to ktoś pokazać i wytłumaczyć a nie wkleić tylko kod?
Bzdeta, powinno być moim zdaniem tak ponieważ jest optymalnie i nie trzeba event handlerów do następnych buttonów dodawać:
addEventHandler("onClientGUIClick",resourceRoot,function()
local button = guiGetText(source)
if button == "Full HP ( 100 )" then
setElementHealth(localPlayer,100)
elseif button == "Full Ammo ( 100x Granat ) " then
-- tu musisz wytriggerowac dawanie broni
elseif button == "Full ARMOR ( 100 )" then
setPlayerArmor(localPlayer,100)
end
end)
I ten twój kod też jest na bakier.
Powinno być tak:
panel = false
function Panel (playerid, cmd)
panel = guiCreateWindow(707, 358, 217, 284, "Test GUI", false)
guiWindowSetSizable(panel, false)
hp = guiCreateButton(24, 29, 165, 41, "Full HP ( 100 )", false, panel)
guiSetProperty(hp, "NormalTextColour", "FFF970A1")
ammo = guiCreateButton(24, 233, 165, 41, "Full Ammo ( 100x Granat ) ", false, panel)
guiSetProperty(ammo, "NormalTextColour", "FF6858FB")
armor = guiCreateButton(24, 127, 165, 41, "Full ARMOR ( 100 )", false, panel)
guiSetProperty(armor, "NormalTextColour", "FF37F11E")
showCursor ( true )
guiSetVisible(panel,false)
end
addCommandHandler("panel", function()
if panel == false then
guiSetVisible(panel,true)
panel = true
elseif panel == true then
guiSetVisible(panel,false)
panel = false
end
end)
Bzdeta, powinno być moim zdaniem tak ponieważ jest optymalnie i nie trzeba event handlerów do następnych buttonów dodawać:
addEventHandler("onClientGUIClick",resourceRoot,function()
local button = guiGetText(source)
if button == "Full HP ( 100 )" then
setElementHealth(localPlayer,100)
elseif button == "Full Ammo ( 100x Granat ) " then
-- tu musisz wytriggerowac dawanie broni
elseif button == "Full ARMOR ( 100 )" then
setPlayerArmor(localPlayer,100)
end
end)
Panie programisto, po 1:
- Funkcja setPedArmor jest tylko serverside - czyli działa tylko po stronie servera.
po 2 :
- Nie ma potrzeby podpiania elementów GUI pod resourceRoot, lepszy rozwiązaniem będzie: guiRoot
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach