Wysłany: 2018-09-09, 14:06
The Pies
Wiek: 25 Na forum: 5759 dni Posty: 13
Nick w MP: ThePies
Piwa : 3
Hej mam problem ot?? pokazuje wam kod:
Cytat: public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if( newkeys == 1 || newkeys == 9 || newkeys == 33 && oldkeys != 1 || oldkeys != 9 || oldkeys != 33)
{
new Car = GetPlayerVehicleID(playerid), Model = GetVehicleModel(Car);
switch(Model)
{
case 520,512,446,412,432,448,452,424,453,454,461,462,463,468,471,430,472,449,473,481,484,493,495,509,510,521,538,522,523,532,537,570,581,586,590,569,595,604,611: return 0;
}
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}
if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetPlayerState(playerid) != 2)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "›› |Bl?d| Nie jeste? w poje?dzie");
} else {
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "›› |info| Naprawi?e? sw?j pojazd");
return 1;
}
}
}
return 1;
}
Nie wiem gdzie umie?ci? ograniczenie do minuty i kosz naprawy...
Tak samo nie wiem jak doda? czas na /hp i /ap np co minut?, ?eby mo?na by?o u?ywa? tak samo o /napraw /n "klikniecie 2" , Na hp i armor mam 1000-3000$ koszt i nie zabiera pieniedzy na minus po prostu gracz nie ma to nie uzyje i wyskakuje komunikat KOSZT 3000 aby kupic kamizelke, a ja chce ogranicznik czasowy na to a "kosz i ogranicznik na /napraw"
help ;[
Wysłany: 2018-09-09, 14:43
Virex_PL
Głos rozsądku
Wiek: 24 Na forum: 3557 dni Posty: 170
Nick w MP: Virex_PL
Piwa : 31
Ograniczenie czasowe mozna zrobic za pomoc? GetTickCount i Pvar?w
Gdzies na ko?cu komendy:
SetPVarInt(playerid, "OgraniczHP", GetTickCount() + 60000); //60 sekund = minuta
A na pocz?tku komendy warunek:
if(GetTickCount() <= GetPVarInt(playerid, "OgraniczHP")) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mo?esz jeszcze u?y? tej komendy");
Ten warunek bedzie wykonywal sie jezeli GetTickCount bedzie mniejszy ni? poprzednio pobrany GetTickCount z dodan? minut? zapisan? w zmiennej PVar
Oczywi?cie to jest tylko przyk?ad, mo?na by to rozbudowa? i u?y? tego jako macro dzieki jednej linicje
Wysłany: 2018-09-09, 19:55
The Pies
Wiek: 25 Na forum: 5759 dni Posty: 13
Nick w MP: ThePies
Piwa : 3
"Virex_PL" napisał/a :Ograniczenie czasowe mozna zrobic za pomoc? GetTickCount i Pvar?w
Gdzies na ko?cu komendy:
SetPVarInt(playerid, "OgraniczHP", GetTickCount() + 60000); //60 sekund = minuta
A na pocz?tku komendy warunek:
if(GetTickCount() <= GetPVarInt(playerid, "OgraniczHP")) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mo?esz jeszcze u?y? tej komendy");
Ten warunek bedzie wykonywal sie jezeli GetTickCount bedzie mniejszy ni? poprzednio pobrany GetTickCount z dodan? minut? zapisan? w zmiennej PVar
Oczywi?cie to jest tylko przyk?ad, mo?na by to rozbudowa? i u?y? tego jako macro dzieki jednej linicje
Powiedz mi misiek gdzie to umie?ci? bo ja dzi? zielony jestem.
mam taka linijke odpowiedzialna za HP/100hp
Cytat: CMD:hp(playerid, params[])
{//
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1000) {
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "›› |info| Uzpe?ni?e?(a?) ?ycie");
new Nick[MAX_PLAYER_NAME];//nick gracza
GetPlayerName(playerid,Nick,sizeof(Nick));
GivePlayerMoney(playerid,-1000);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"›› |B??d| Nie sta? Ci? aby uzupe?ni? ?ycie musisz mie? 1000$");
}
return 1;
}//
Wysłany: 2018-09-09, 21:27
Virex_PL
Głos rozsądku
Wiek: 24 Na forum: 3557 dni Posty: 170
Nick w MP: Virex_PL
Piwa : 31
Wysłany: 2018-09-09, 21:42
The Pies
Wiek: 25 Na forum: 5759 dni Posty: 13
Nick w MP: ThePies
Piwa : 3
Cytat: public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{ //if(GetPlayerMoney(playerid) >= 3000) <--- ilo?? kasy poczebna do naprawy
if( newkeys == 1 || newkeys == 9 || newkeys == 33 && oldkeys != 1 || oldkeys != 9 || oldkeys != 33)
{
new Car = GetPlayerVehicleID(playerid), Model = GetVehicleModel(Car);
switch(Model)
{
case 520,512,446,412,432,448,452,424,453,454,461,462,463,468,471,430,472,449,473,481,484,493,495,509,510,521,538,522,523,532,537,570,581,586,590,569,595,604,611: return 0;
}
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}
if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetPlayerState(playerid) != 2)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "›› |Bl?d| Nie jeste? w poje?dzie");
} else {
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "›› |info| Naprawi?e? sw?j pojazd");
return 1;
}
}
}
return 1;
}[
oraz
Cytat: CMD:napraw(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "›› |b??d| Nie jeste? w poje?dzie.");
return 1;
}
if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) != 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "›› |b??d| Musisz by? na miejscu kierowcy.");
return 1;
}
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "›› |info| Naprawi?e? sw?j pojazd!");
return 1;
}
CMD:n(playerid,cmdtext[])
{
cmd_napraw(playerid,cmdtext);
return 1;
}
pomozesz zeby to tez w narpaw bylo ?
Wysłany: 2018-09-13, 16:04
Iggy
#admin
Wiek: 24 Na forum: 3967 dni Posty: 3424
Nick w MP: Iggy
Piwa : 1608
Administrator: Admin ma zawsze rację | REGULAMIN FORUM | REKLAMA/VIP | .
Kod: CMD:napraw(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "›› |b??d| Nie jeste? w poje?dzie.");
return 1;
}
if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) != 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "›› |b??d| Musisz by? na miejscu kierowcy.");
return 1;
}
if(GetTickCount() <= GetPVarInt(playerid, "BlokadaNaprawy")) return SendClientMessage(playerid, -1, "|info| Pojazd mo?na naprawia? co 1 minut?.");
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "›› |info| Naprawi?e? sw?j pojazd!");
SetPVarInt(playerid, "BlokadaNaprawy", GetTickCount() + 60000);
return 1;
}
CMD:n(playerid,cmdtext[])
{
cmd_napraw(playerid,cmdtext);
return 1;
}
Kod: public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{ //if(GetPlayerMoney(playerid) >= 3000) <--- ilo?? kasy poczebna do naprawy
if( newkeys == 1 || newkeys == 9 || newkeys == 33 && oldkeys != 1 || oldkeys != 9 || oldkeys != 33)
{
new Car = GetPlayerVehicleID(playerid), Model = GetVehicleModel(Car);
switch(Model)
{
case 520,512,446,412,432,448,452,424,453,454,461,462,463,468,471,430,472,449,473,481,484,493,495,509,510,521,538,522,523,532,537,570,581,586,590,569,595,604,611: return 0;
}
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}
if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetPlayerState(playerid) != 2)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "›› |Bl?d| Nie jeste? w poje?dzie");
}
if(GetTickCount() <= GetPVarInt(playerid, "BlokadaNaprawy2")) return SendClientMessage(playerid, -1, "|info| Pojazd mo?na naprawia? co 1 minut?.");
} else {
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "›› |info| Naprawi?e? sw?j pojazd");
SetPVarInt(playerid, "BlokadaNaprawy2", GetTickCount() + 60000);
return 1;
}
}
}
return 1;
}
?ap, powinno dzia?a?. Sory ?e kod nie u?o?ony, ale nie mam aktualnie na komputerze ?adnego edytora do lepszego operowania kodem.
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):The Pies
Tagi: jak :: dodać :: czas :: kosz :: komende :: /napraw? :: oraz :: /hp :: /ap
Anonymous
Na forum: 245 dni
Posty: 1
Anonymous Koniecznie zajrzyj na: