Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2018-11-02, 14:39


adisonboss







Wiek: 21
Na forum: 2702 dni
Posty: 235

Piwa: 6

Respekt: 50

Witam ot?? mam dwa skrypty na sygna?y d?wi?kowe. Dla przyk?adu mam sygna?y pod klawiszem "1" oraz "h" i gdy w??cz? dwa wszystko dzia?a Okej, ale gdy chce wy??czy? jeden z nich to wy??czaj? si? dwa. Jak to naprawi? ?Bo generalnie chce ?eby ten pod "h" by? jako horn. ZA POMOC PIWO i RESPEKT


addEvent("broadcastSound3D1"true)
addEventHandler("broadcastSound3D1"root, function(sound,range,minrangebliskiKomunikatdalekiKomunikat)
    local el=source
    if getElementDimension(localPlayer)~=getElementDimension(elthen return end
    if getElementInterior(localPlayer)~=getElementInterior(elthen return end
    local x,y,z=getElementPosition(localPlayer)
    local x2,y2,z2=getElementPosition(el)
    local dist=getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2)
    if dist<range*2 then
        if bliskiKomunikat and minrange and dist<minrange then
            triggerEvent("onCaptionedEvent1"rootbliskiKomunikat10)
            outputChatBox(" * " .. bliskiKomunikat)
        elseif dalekiKomunikat and dist<range then
            triggerEvent("onCaptionedEvent1"rootdalekiKomunikat10)
            outputChatBox(" * " .. dalekiKomunikat)
        end
        local s=playSound3D(soundx2,y2,z2)
        setSoundMinDistance(sminrange or 5)
        setSoundMaxDistance(srange)
    end
end)

--------------------------------------------------------------------------------------- SAPD
local soundSwitch_lu1=getTickCount()-2000
local function soundSwitch_lu1()
    outputDebugString("sw0")
    if getTickCount()-soundSwitch_lu1<2000 then return end
    soundSwitch_lu1=getTickCount()
    local pojazd=getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    outputDebugString("sw2")
    if pojazd and getVehicleController(pojazd)==localPlayer then
        local em=getElementModel(pojazd)
    if em==431 or em==490 or em==433 or em==552 or em==544 or em==419 or em==515 or em==601 or em==407 or em==499 or em==403 then -- SAPD
            triggerServerEvent("toggleVehicleSound1"pojazd"poganiaczPSP.ogg"225)
            cancelEvent()
            return
        end
    end
end
bindKey("i""down"soundSwitch_lu1)

local soundSwitch_lu1=getTickCount()-2000
local function soundSwitch_lu1()
    outputDebugString("sw0")
    if getTickCount()-soundSwitch_lu1<2000 then return end
    soundSwitch_lu1=getTickCount()
    local pojazd=getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    outputDebugString("sw2")
    if pojazd and getVehicleController(pojazd)==localPlayer then
        local em=getElementModel(pojazd)
        if em==467 or em==498 or em==416 or em==438 or em==440 or em==456 or em==609 or em==482 or em==483 or em==529 or em==507 or em==596 or em==418 or em==598 or em==523 or em==545 or em==427 or em==599 or em==597 or em==546 or em==413 or em==471 or em==500 then -- SAPD
            triggerServerEvent("toggleVehicleSound1"pojazd"sapd_horn.ogg"225)
            cancelEvent()
            return
        end
    end
end
bindKey("i""down"soundSwitch_lu1)

--SAPD+SAMC/SAMA

-- triggerClientEvent("createVehicleSound1"sourcedzwiekrange)
addEvent("createVehicleSound1"true)
addEventHandler("createVehicleSound1"root, function(dzwiek,range)
    local snd=playSound3D(dzwiek0,0,0,true)
    setSoundMaxDistance(sndrange or 125)
    attachElements(sndsource)
end)

addEvent("destroyVehicleSound1"true)
addEventHandler("destroyVehicleSound1"root, function()
    local el=getAttachedElements(source)
    for i,v in ipairs(el) do
        if getElementType(v)=="sound" then
            destroyElement(v)
        end
    end
end)
-- triggerClientEvent("odtworzDzwiek1"resourceRootdzwiek)
addEvent("odtworzDzwiek1"true)
addEventHandler("odtworzDzwiek1"resourceRoot, function(dzwiek)
    if fileExists("audio/"..dzwiek..".ogg"then
        playSound("audio/"..dzwiek..".ogg")
    elseif fileExists("audio/"..dzwiek..".mp3"then
        playSound("audio/"..dzwiek..".mp3")
    end
end)


DB3
https://imgur.com/a/2UPyUPm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-02, 16:05


Avenged

Młodszy Szkrypter






Wiek: 22
Na forum: 2880 dni
Posty: 654
Nick w MP: Avenged

Piwa: 1545

Respekt: 326,3
Respekt: 326,3Respekt: 326,3Respekt: 326,3

local soundSwitch_lu1=getTickCount()-2000
local function soundSwitch_lu1()


zmie? nazw? zmiennej bo pokrywa Ci si? ona z funkcj?

Podpis
LUA, JS, PHP



Zapraszam do skorzystania z moich usług: Klik

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-02, 17:05


adisonboss







Wiek: 21
Na forum: 2702 dni
Posty: 235

Piwa: 6

Respekt: 50

local soundSwitch_lu1=getTickCount()-2000
na co? innego tak ?

[ Dodano: 2018-11-02, 17:13 ]
Mam takie cos ale nadal usuwaj? si? oba sygna?y a nie jeden

W DB3 NIC NIE MA


addEvent("broadcastSound3D1"true)
addEventHandler("broadcastSound3D1"root, function(sound,range,minrangebliskiKomunikatdalekiKomunikat)
    local el=source
    if getElementDimension(localPlayer)~=getElementDimension(elthen return end
    if getElementInterior(localPlayer)~=getElementInterior(elthen return end
    local x,y,z=getElementPosition(localPlayer)
    local x2,y2,z2=getElementPosition(el)
    local dist=getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2)
    if dist<range*2 then
        if bliskiKomunikat and minrange and dist<minrange then
            triggerEvent("onCaptionedEvent1"rootbliskiKomunikat10)
            outputChatBox(" * " .. bliskiKomunikat)
        elseif dalekiKomunikat and dist<range then
            triggerEvent("onCaptionedEvent1"rootdalekiKomunikat10)
            outputChatBox(" * " .. dalekiKomunikat)
        end
        local s=playSound3D(soundx2,y2,z2)
        setSoundMinDistance(sminrange or 5)
        setSoundMaxDistance(srange)
    end
end)

--------------------------------------------------------------------------------------- SAPD
local soundSwitch_lu1=getTickCount()-2000
local function soundSwitch_lu12()
    outputDebugString("sw0")
    if getTickCount()-soundSwitch_lu1<2000 then return end
    soundSwitch_lu1=getTickCount()
    local pojazd=getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    outputDebugString("sw2")
    if pojazd and getVehicleController(pojazd)==localPlayer then
        local em=getElementModel(pojazd)
    if em==431 or em==490 or em==433 or em==552 or em==544 or em==419 or em==515 or em==601 or em==407 or em==499 or em==403 then -- SAPD
            triggerServerEvent("toggleVehicleSound1"pojazd"poganiaczPSP.ogg"225)
            cancelEvent()
            return
        end
    end
end
bindKey("i""down"soundSwitch_lu12)

local soundSwitch_lu1=getTickCount()-2000
local function soundSwitch_lu12()
    outputDebugString("sw0")
    if getTickCount()-soundSwitch_lu1<2000 then return end
    soundSwitch_lu1=getTickCount()
    local pojazd=getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    outputDebugString("sw2")
    if pojazd and getVehicleController(pojazd)==localPlayer then
        local em=getElementModel(pojazd)
        if em==467 or em==498 or em==416 or em==438 or em==440 or em==456 or em==609 or em==482 or em==483 or em==529 or em==507 or em==596 or em==418 or em==598 or em==523 or em==545 or em==427 or em==599 or em==597 or em==546 or em==413 or em==471 or em==500 then -- SAPD
            triggerServerEvent("toggleVehicleSound1"pojazd"sapd_horn.ogg"225)
            cancelEvent()
            return
        end
    end
end
bindKey("i""down"soundSwitch_lu12)

--SAPD+SAMC/SAMA

-- triggerClientEvent("createVehicleSound1"sourcedzwiekrange)
addEvent("createVehicleSound1"true)
addEventHandler("createVehicleSound1"root, function(dzwiek,range)
    local snd=playSound3D(dzwiek0,0,0,true)
    setSoundMaxDistance(sndrange or 125)
    attachElements(sndsource)
end)

addEvent("destroyVehicleSound1"true)
addEventHandler("destroyVehicleSound1"root, function()
    local el=getAttachedElements(source)
    for i,v in ipairs(el) do
        if getElementType(v)=="sound" then
            destroyElement(v)
        end
    end
end)
-- triggerClientEvent("odtworzDzwiek1"resourceRootdzwiek)
addEvent("odtworzDzwiek1"true)
addEventHandler("odtworzDzwiek1"resourceRoot, function(dzwiek)
    if fileExists("audio/"..dzwiek..".ogg"then
        playSound("audio/"..dzwiek..".ogg")
    elseif fileExists("audio/"..dzwiek..".mp3"then
        playSound("audio/"..dzwiek..".mp3")
    end
end)


[ Dodano: 2018-11-04, 13:05 ]
BarteQ03, Jakis pomysl dalej ?

[ Dodano: 2018-11-12, 10:14 ]
Kto? co? ?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: trąby
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » LUA » Trąby Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku