Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.


Wysłany: 2020-08-11, 22:43


lolciaker12







Wiek: 20
Na forum: 308 dni
Posty: 6
Nick w MP: Koral



Respekt: 50


Chodzi o to ze maska dla organizacji się nakłada ale nie da się jej zdjąć KOD :
local R, G, B = 0, 0, 0 --kolor (podany w r, g, b) jaki otrzyma gracz po zalozeniu kominiarki


function setStatus (player, cmd)
if getElementData(player, 'player:organization') then
local randoms = math.random (1000, 6000)
setPlayerName (player, "Zamaskowany_"..randoms)
setPlayerNametagColor(player, R, G, B)
outputChatBox ("Założyłeś maske.", player, 0, 255, 0)
else
outputChatBox ("Nie naleĹĽysz do organizacji.", player, 255, 0, 0)
end
end
addCommandHandler ("maska", setStatus)



function zdejmij (player, cmd)
if getElementData(player, 'player:organization') then
setPlayerName(player, getElementData(player, "last:nick"))
outputChatBox("ZdjÄ…Ĺ‚eĹ› maske.", player, 0, 255, 0)
else
outputChatBox("Nie masz założonej maski.", player, 255, 0, 0)
end
end
addCommandHandler ("zdejmijmaske", zdejmij)


Komentarz PatryKK. dodany 2020-08-11, 23:50Używaj tagów [lua][/lua]
Ostatnio zmieniony przez PatryKK. 2020-08-11, 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-11, 23:00


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2511 dni
Posty: 3297

Piwa: 627

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Musisz ustawić graczowi stary nick pod element datę "last:nick".

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

setElementData


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-11, 23:06


MrVip615

witam






Wiek: 16
Na forum: 2389 dni
Posty: 167
Nick w MP: ramzes

Piwa: 133

Respekt: 85,3




local R, G, B = 0, 0, 0 --kolor (podany w r, g, b) jaki otrzyma gracz po zalozeniu kominiarki

function setStatus (player, cmd)
if getElementData(player, 'player:organization') then
local randoms = tostring(math.random (1000, 6000))
setElementData(player,'last:nick',getPlayerName(player))
setPlayerName (player, "Zamaskowany_"..randoms)
setPlayerNametagColor(player, R, G, B)
outputChatBox ("Założyłeś maske.", player, 0, 255, 0)
else
outputChatBox ("Nie należysz do organizacji.", player, 255, 0, 0)
end
end
addCommandHandler ("maska", setStatus)



function zdejmij (player, cmd)
if getElementData(player, 'player:organization') then
setPlayerName(player, getElementData(player, "last:nick"))
outputChatBox("Zdjąłeś maske.", player, 0, 255, 0)
else
outputChatBox("Nie masz założonej maski.", player, 255, 0, 0)
end
end
addCommandHandler ("zdejmijmaske", zdejmij)


Teraz powinno dzialac, poniewaz nie ustawiles graczowi element daty "last:nick", aczkolwiek radzilbym zrobic osobna element date do sprawdzania czy gracz ma maske zalozona, a nie poslugiwac sie tym czy jest w organizacji.

Ah, no i nie konwertowales liczby uzyskanej w zmiennej "randoms" do stringa poprzez
tostring(zmienna)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-12, 10:26


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2477 dni
Posty: 2501
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6225

Respekt: 505,3
Respekt: 505,3



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Po co robic to element datą i zasmiecac optymalizacje ?

maska=false


addCommandHandler("maska",function(plr)
if getElementData(plr,"player:organization") then
if maska then
setPlayerName(plr,maska)
maska=false
outputChatBox("Maska zdjęta",plr)
else
maska=getPlayerName(plr)
rnd=math.random(1000,6000)
setPlayerName(plr,"Zamaskowany_"..rnd)
outputChatBox("Maska założona",plr)
end
end
end)



Co do kolegi wyżej - w jakim celu chcesz konwertować liczbę na ciąg znaków? Nie uzywasz przeciez funkcji tabelowych albo indeksów.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-12, 11:42


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2511 dni
Posty: 3297

Piwa: 627

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Shuffle, to jest strona serwera. Jeden gracz wpisze, założy maskę a drugiemu, który nie ma maski ją ściągnie.

Użyj do tego tabeli.

local maski = {}


maski[plr] = false
maski[plr] = true


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-12, 12:33


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2477 dni
Posty: 2501
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6225

Respekt: 505,3
Respekt: 505,3



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
"Wilq" napisał/a:

Shuffle, to jest strona serwera. Jeden gracz wpisze, założy maskę a drugiemu, który nie ma maski ją ściągnie.

Użyj do tego tabeli.

local maski = {}


maski[plr] = false
maski[plr] = true



Zwracam honor, znowu nie pomyślałem, tak czy siak, zmienną nie datą.

Podpis


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-13, 14:10


lolciaker12







Wiek: 20
Na forum: 308 dni
Posty: 6
Nick w MP: Koral



Respekt: 50


ERROR Loading Scipt failed lua1 unexpected sumbol near " ? "

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-13, 14:52


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2477 dni
Posty: 2501
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6225

Respekt: 505,3
Respekt: 505,3



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Jak podajesz błąd, to podaj tez linijke w której jest ten blad

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-13, 22:22


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2511 dni
Posty: 3297

Piwa: 627

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Ustaw formatowanie pliku na UTF-8 za pomocą np. Notepad++.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: nie :: działą :: skrypt :: maske
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: