Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.


Wysłany: 2020-11-14, 18:14


Wydra







Wiek: 19
Na forum: 289 dni
Posty: 10
Nick w MP: Xsardnes



Respekt: 50


Cześc, Potrzebuje ogarnąc skrypt na panel sygnałków dla SAPD pod gm pystories - aby mogła panelu uzywac tylko i wyłacznie frakcja SAPD, mógłby ktoś mi po krotce rozpisac jak to zrobic etc.?

[ Dodano: 2020-11-14, 18:20 ]
[link] https://gtao.pl/122976.htm [/link] z tego skryptu korzystam

[ Dodano: 2020-11-14, 18:30 ]
+aby móc to zablokować na wybrane pojazdy (ID)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 18:51


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2511 dni
Posty: 3297

Piwa: 627

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Aby zrobić restrykcje w skrypcie musisz się zorientować jak nadajesz przywileje: element data czy np. w skrypcie masz gotową funkcję do sprawdzania posady gracza.

Jeśli to pierwsze, to wystarczy prosty warunek z funkcją

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

getElementData


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:04


Wydra







Wiek: 19
Na forum: 289 dni
Posty: 10
Nick w MP: Xsardnes



Respekt: 50


Prościej? Mógłbyś mi jakoś to pokazać jak to mniej więcej zrobić, co Z czym?

[ Dodano: 2020-11-14, 19:05 ]
Lub poprostu mi to jakoś napisać poprostu

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:20


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2511 dni
Posty: 3297

Piwa: 627

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Prościej się nie da.
Jak wykonać prosty warunek sprawdzający?

if getElementData(zmienna_gracza, "klucz_element_daty") then

-- kod
end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:23


Wydra







Wiek: 19
Na forum: 289 dni
Posty: 10
Nick w MP: Xsardnes



Respekt: 50


Czyli wystarczy że wkleje to Po stronie serwera I klucz zamienić na np. Pystories_core?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:25


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2511 dni
Posty: 3297

Piwa: 627

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
No musisz warunek na takim przykładzie wykonać w panelu oświetlenia, który chcesz zablokować dla danej grupy osób. Chyba nie do końca nawet wiesz co chcesz zrobić.
Klucz taki, jakim określasz członków grupy SAPD w element dacie/.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:37


Wydra







Wiek: 19
Na forum: 289 dni
Posty: 10
Nick w MP: Xsardnes



Respekt: 50


 if getElementData(pystories_core, "SAPD") then

-- kod
end



Tak będzie git czy nie dobrze coś?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:48


Maniekxx

Amator






Wiek: 19
Na forum: 976 dni
Posty: 206
Nick w MP: Maniekxx

Piwa: 154

Respekt: 100
Respekt: 100


Ostrzeżeń: 20%
Jeśli ten skrypt jest po stronie klienta to zrób:



if getElementData(localPlayer, "SAPD") then
-- kod
end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:49


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2511 dni
Posty: 3297

Piwa: 627

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Jesli pod taką zmienną masz gracza to okej.
W miejscu -- kod masz wstawić ten kod, który ma być zablokowany dla SAPD

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:51


Wydra







Wiek: 19
Na forum: 289 dni
Posty: 10
Nick w MP: Xsardnes



Respekt: 50


Strona serwera
 --[[

Skrypt został wykonany przez vNeXxuS.
Zakazuje się usuwania tej notatki o autorze.
Osoba która pobrała dany skrypt ma tylko i wyłącznie prawa do:
* Korzystania z skryptu
]]

addEvent("checkSiren", true)
addEventHandler("checkSiren", root, function()
triggerClientEvent(root, "toggleSiren", root)
end)

addEvent("firstLights", true)
addEventHandler("firstLights", root, function()
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(client)
if not getElementData(vehicle, "lightsStatus") == true then
setElementData(vehicle, "lightsStatus", true)
timer = setTimer(function()
if not getElementData(vehicle, "lightsLeft") == true then
setElementData(vehicle, "lightsLeft", true)
setVehicleLightState(vehicle, 1, 1)
setVehicleLightState(vehicle, 0, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 3, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 2, 0)
setVehicleHeadLightColor(vehicle, 255, 0, 0)
elseif getElementData(vehicle, "lightsLeft") == true then
setElementData(vehicle, "lightsLeft", false)
setVehicleLightState(vehicle, 0, 1)
setVehicleLightState(vehicle, 1, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 3, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 2, 0)
setVehicleHeadLightColor(vehicle, 66, 134, 244)
end
end, 135, 0)
elseif getElementData(vehicle, "lightsStatus") == true then
setElementData(vehicle, "lightsStatus", false)
killTimer(timer)
setVehicleHeadLightColor(vehicle, 255, 255, 255)
setVehicleLightState(vehicle, 0, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 1, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 3, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 2, 0)
end
end)

addEvent("secondLights", true)
addEventHandler("secondLights", root, function()
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(client)
if not getElementData(vehicle, "lightsStatus") == true then
setElementData(vehicle, "lightsStatus", true)
timer = setTimer(function()
if not getElementData(vehicle, "lightsLeft") == true then
setElementData(vehicle, "lightsLeft", true)
setVehicleLightState(vehicle, 1, 1)
setVehicleLightState(vehicle, 0, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 3, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 2, 0)
setVehicleHeadLightColor(vehicle, 255, 255, 255)
elseif getElementData(vehicle, "lightsLeft") == true then
setElementData(vehicle, "lightsLeft", false)
setVehicleLightState(vehicle, 0, 1)
setVehicleLightState(vehicle, 1, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 3, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 2, 0)
setVehicleHeadLightColor(vehicle, 255, 255, 255)
end
end, 160, 0)
elseif getElementData(vehicle, "lightsStatus") == true then
setElementData(vehicle, "lightsStatus", false)
killTimer(timer)
setVehicleHeadLightColor(vehicle, 255, 255, 255)
setVehicleLightState(vehicle, 0, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 1, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 3, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 2, 0)
end
end)

addEvent("thirdLights", true)
addEventHandler("thirdLights", root, function()
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(client)
if not getElementData(vehicle, "lightsStatus") == true then
setElementData(vehicle, "lightsStatus", true)
timer = setTimer(function()
if not getElementData(vehicle, "lightsLeft") == true then
setElementData(vehicle, "lightsLeft", true)
setVehicleLightState(vehicle, 1, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 0, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 3, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 2, 0)
setVehicleHeadLightColor(vehicle, 255, 0, 0)
elseif getElementData(vehicle, "lightsLeft") == true then
setElementData(vehicle, "lightsLeft", false)
setVehicleLightState(vehicle, 0, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 1, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 3, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 2, 0)
setVehicleHeadLightColor(vehicle, 66, 134, 244)
end
end, 300, 0)
elseif getElementData(vehicle, "lightsStatus") == true then
setElementData(vehicle, "lightsStatus", false)
killTimer(timer)
setVehicleHeadLightColor(vehicle, 255, 255, 255)
setVehicleLightState(vehicle, 0, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 1, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 3, 0)
setVehicleLightState(vehicle, 2, 0)
end
end)

addEvent("toggleBelt", true)
addEventHandler("toggleBelt", root, function()
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(client)
local x,y,z = getElementPosition(vehicle)
if not getElementData(vehicle, "lightsStatus") == true then
setElementData(vehicle, "lightsStatus", true)
belt = createObject(953, x,y,z)
attachElements(belt, vehicle, 0.2, 0, -0.1)
removeVehicleSirens(vehicle)
addVehicleSirens(vehicle, 4, 2, true, false, true, true)
setVehicleSirens(vehicle, 1, 0.6, 0.2, 0.8, 0, 0, 255, 132.6, 132.6)
setVehicleSirens(vehicle, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 200, 200)
setVehicleSirens(vehicle, 3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 200, 200)
setVehicleSirens(vehicle, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 200, 200)
elseif getElementData(vehicle, "lightsStatus") == true then
setElementData(vehicle, "lightsStatus", false)
destroyElement(belt)
removeVehicleSirens(vehicle)
end
end)



Strona Clienta


--[[
Skrypt został wykonany przez vNeXxuS.
Zakazuje się usuwania tej notatki o autorze.
Osoba która pobrała dany skrypt ma tylko i wyłącznie prawa do:
* Korzystania z skryptu
]]

local screenW, screenH = guiGetScreenSize()

dff = engineLoadDFF("kogut.dff")
engineReplaceModel(dff, 953)

addEvent("toggleSiren", true)
addEventHandler("toggleSiren", root, function()
if getPedOccupiedVehicle(localPlayer) then
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if not getElementData(vehicle, "sirenStatus") == true then
setElementData(vehicle, "sirenStatus", true)
local x,y,z = getElementPosition(vehicle)
siren = playSound3D("/sounds/siren.mp3", x,y,z, true)
setSoundVolume(siren, 0.8)
setSoundMaxDistance(siren, 100)
attachElements(siren, vehicle, 0, 0, 0)
elseif getElementData(vehicle, "sirenStatus") == true then
setElementData(vehicle, "sirenStatus", false)
destroyElement(siren)
end
end
end)

function dxDraw()
dxDrawRectangle(screenW * 0.8016, screenH * 0.2852, screenW * 0.1276, screenH * 0.2926, tocolor(1, 0, 0, 200), false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.8016, screenH * 0.5778, screenW * 0.1276, screenH * 0.0046, tocolor(229, 0, 0, 200), false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.8016, screenH * 0.2852, screenW * 0.1276, screenH * 0.0139, tocolor(229, 0, 0, 200), false)
dxDrawText("System Oświetlenia (O)", screenW * 0.8016, screenH * 0.2852, screenW * 0.9292, screenH * 0.2991, tocolor(255, 255, 255, 255), 0.85, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false)
dxDrawText("Panel Sygnalizajci Świetlenj \nKogut tylko dla nieoznakowanych", screenW * 0.8063, screenH * 0.4185, screenW * 0.9240, screenH * 0.4667, tocolor(255, 255, 255, 255), 0.76, "clear", "left", "top", false, false, false, false, false)

dxDrawRectangle(screenW * 0.8042, screenH * 0.3046, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148, tocolor(255, 0, 0, 255), false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.8042, screenH * 0.3287, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148, tocolor(255, 0, 0, 255), false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.8042, screenH * 0.3528, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148, tocolor(255, 0, 0, 255), false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.8042, screenH * 0.3769, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148, tocolor(255, 0, 0, 255), false)
dxDrawRectangle(screenW * 0.8042, screenH * 0.5528, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148, tocolor(255, 0, 0, 255), false)
dxDrawText("Światła Alarmowe", screenW * 0.8036, screenH * 0.3046, screenW * 0.9260, screenH * 0.3194, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, "clear", "center", "center", false, false, false, false, false)
dxDrawText("Białe Światła Alarmowe", screenW * 0.8042, screenH * 0.3287, screenW * 0.9266, screenH * 0.3435, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, "clear", "center", "center", false, false, false, false, false)
dxDrawText("Światła Ostrzegawcze", screenW * 0.8042, screenH * 0.3528, screenW * 0.9266, screenH * 0.3676, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, "clear", "center", "center", false, false, false, false, false)
dxDrawText("Kogut*", screenW * 0.8042, screenH * 0.3769, screenW * 0.9266, screenH * 0.3917, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, "clear", "center", "center", false, false, false, false, false)
dxDrawText("Syrena", screenW * 0.8042, screenH * 0.5528, screenW * 0.9266, screenH * 0.5676, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, "clear", "center", "center", false, false, false, false, false)
end

function mousePosition(psx,psy,pssx,pssy,abx,aby)
if not isCursorShowing() then return end
cx,cy=getCursorPosition()
cx,cy=cx*screenW,cy*screenH
if cx >= psx and cx <= psx+pssx and cy >= psy and cy <= psy+pssy then
return true,cx,cy
else
return false
end
end

function openClose()
if getElementData(localPlayer, "systemos:open") == true then
showCursor(false)
removeEventHandler("onClientRender", getRootElement(), dxDraw)
setElementData(localPlayer, "systemos:open", false)
elseif not getElementData(localPlayer, "systemos:open") == true then
if not getPedOccupiedVehicle(localPlayer) then return end
showCursor(true)
addEventHandler("onClientRender", getRootElement(), dxDraw)
setElementData(localPlayer, "systemos:open", true)
end
end
bindKey("O", "down", openClose)

addEventHandler("onClientClick", root, function(button, state)
if getElementData(localPlayer, "systemos:open") == true then
if button == "left" and state == "down" then
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if mousePosition(screenW * 0.8042, screenH * 0.3046, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148) then
triggerServerEvent("firstLights", localPlayer, vehicle, vehicleid)
elseif mousePosition(screenW * 0.8042, screenH * 0.3287, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148) then
triggerServerEvent("secondLights", localPlayer, vehicle, vehicleid)
elseif mousePosition(screenW * 0.8042, screenH * 0.3528, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148) then
triggerServerEvent("thirdLights", localPlayer, vehicle, vehicleid)
elseif mousePosition(screenW * 0.8042, screenH * 0.3769, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148) then
triggerServerEvent("toggleBelt", localPlayer, vehicle, vehicleid)
elseif mousePosition(screenW * 0.8042, screenH * 0.5528, screenW * 0.1219, screenH * 0.0148) then
triggerServerEvent("checkSiren", localPlayer, vehicle, vehicleid)
end
end
else return end
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:55


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2511 dni
Posty: 3297

Piwa: 627

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Wstaw warunek w funkcji openClose po stronie klienta ( w warunku wstaw ten kod co już tam jest ).

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 19:57


Wydra







Wiek: 19
Na forum: 289 dni
Posty: 10
Nick w MP: Xsardnes



Respekt: 50


W jaki sposob - co wpisać bo nie zbyt rozumiem i po ktorej stronie - clienta czy serwera

[ Dodano: 2020-11-14, 20:08 ]
nie mógł byś mi dać gotowego kodu bo nie wiem totalnie o co z tym chodzi i jak to zrobic

[ Dodano: 2020-11-14, 20:23 ]
nie moze mi wprost napisać ktos - co gdzie wpisać i jak? bo juz mi psycha siada - potrzebuje aby skrypt działał tylko dla osób będacych na słuzbie frakcji SAPD pod gamemode Play Your Stories 3.0

[ Dodano: 2020-11-14, 20:52 ]
Ja nie wiem własnie totalnie jak skorezystac z Element Daty - motam sie z tym od 3 godzin i nadal nic mi nie wychodzi

Komentarz PatryKK. dodany 2020-11-14, 20:46To jest dział do udzielania pomocy, nie do wyręczania i dawania gotowców. Przez takie coś niczego się nie nauczycie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-11-14, 20:53


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2477 dni
Posty: 2501
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6225

Respekt: 505,3
Respekt: 505,3



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Napisze to dzisiaj 4 raz - po co się brać za coś co jest kompletnie nieznane zamiast zacząć od podstaw i nauczyć się robić samemu?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: skrypt :: oświetlenie :: sapd
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: