Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2012-05-10, 21:28


fuNNy!







Wiek: 27
Na forum: 4691 dni
Posty: 24
Nick w MP: koxer



Respekt: 50

Witam, jak dziala ta founkcja guisetscreensize czy cos w tym stylu, ta ktora usutala ze na kazdym monitorze okienko jest takie same tylko ze zmienia sie jego wielkosc, oraz czy da zrobi taka linijkie z procentami w innym skrypcie niz jest paliwo? Bo chcialbym progresbar czy jak to tam sie zwie dodac do paliwa.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-05-10, 21:47


Quis

Wszechwiedzący






Wiek: 29
Na forum: 4670 dni
Posty: 464
Nick w MP: Quis

Piwa: 1106

Respekt: 325
Respekt: 325Respekt: 325Respekt: 325

Funkcja guiGetScreenSize pobiera rozdzielczo?? ekranu gry gracza. Dzi?ki temu mo?na odpowiednio dopasowa? elementy GUI do ekranu gracza.
Co do paliwa, zale?y jak masz je zapisane, ale najlepiej zrobi? w jednym skrypcie.
Je?li jest zapisane przy u?yciu setElementData, to mo?esz u?y? getElementData. Je?li jest w jednym zasobie, mo?esz u?y? zmiennej globalnej, albo utworzy? funkcj? do pobierania (funkcje s? globalne na ca?y zas?b, po stronie client lub server, zale?nie po kt?rej zosta?y utworzone).

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-05-11, 16:21


fuNNy!







Wiek: 27
Na forum: 4691 dni
Posty: 24
Nick w MP: koxer



Respekt: 50

Quis, jak dzia?a np x=34/2, y=21/2 Niewiem o co chodzi w tym /2.
A co do paliwa to jest przez setElementData.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-05-11, 16:44


Piorun







Wiek: 31
Na forum: 6235 dni
Posty: 1837
Nick w MP: Piorun

Piwa: 516

Respekt: 480,7
Respekt: 480,7

/ - dzielenie
2 - liczba przez kt?r? si? dzieli, czyli :

34/2 = 17
21/2 = 10,5

A teraz par? znacznik?w:

* - mno?enie
/ - dzielenie
+ - dodawanie
- - odejmowanie

Czasem warto odwiedzi? klawiatur? numeryczn? :)

Podpis
Możesz mnie znaleźć na: Facebook
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-05-11, 17:32


Jacob

Głupiomądry






Wiek: 27
Na forum: 5026 dni
Posty: 967
Nick w MP: Jacob

Piwa: 786

Respekt: 212,3
Respekt: 212,3Respekt: 212,3

fuNNy!, je?li chcesz wy?rodkowa? okienko to takie co?:

(x-szeroko??_x)/2, (y-szeroko??_y)/2


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-05-12, 21:47


fuNNy!







Wiek: 27
Na forum: 4691 dni
Posty: 24
Nick w MP: koxer



Respekt: 50

GUIEditor_Window[1] = guiCreateWindow(181,71,490,428,"Panel Policji",false)


Chcia?bym to wy?rodkowa?. Jak to ustawi??

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-05-12, 21:49


Quis

Wszechwiedzący






Wiek: 29
Na forum: 4670 dni
Posty: 464
Nick w MP: Quis

Piwa: 1106

Respekt: 325
Respekt: 325Respekt: 325Respekt: 325

O w taki spos?b :)
local screenXscreenY guiGetScreenSize()
GUIEditor_Window[1] = guiCreateWindow((screenX-490)/2,(screenY-428)/2,490,428,"Panel Policji",false)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: gui :: size...
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » LUA » Gui size... Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku