Wysłany: 2014-09-29, 17:49
Dixers No-Life
Wiek: 23 Na forum: 3092 dni Posty: 551
Nick w MP: Dixers
Piwa : 411
Witam serdecznie. Mam skrypt na pracę odmalowywania ścian budynków. Wszystko działa jak ma. Animacja się włącza, bo wyłączeniu się znika marker, a kasę dostaje, ALE. Ale problem polega na tym że czasami dostaję x2, lub x4. Czemu tak się dzieje? Błąd w kodzie? Ja nie widzę, a może bugi MTA, że myślisz że wchodzę kilka razy w marker? Proszę o pomoc. Oczywiście w zamian piwko
function wejdzDoMarkera(hitElement,matchingDimension)
if getElementData(source,"Biegnij") == true then
if hitElement == getLocalPlayer() then
if not isPedInVehicle(hitElement) then
setTimer(setElementFrozen,450,1,hitElement,true)
setTimer(setPedAnimation,451,1,hitElement,"GRAFFITI","spraycan_fire",9000,true,false,true)
toggleControl("forwards",false)
toggleControl("backwards",false)
destroyElement(source)
setTimer(function()
setElementFrozen(hitElement,false)
triggerServerEvent("dajKase",root,hitElement, 11)
outputChatBox("Dostałeś 11 PLN za odmalowanie budynku.")
setPedAnimation(hitElement,false)
toggleControl("forwards",true)
toggleControl("backwards",true)
end, 9000, 1)
end
end
end
end
addEventHandler("onClientMarkerHit",root,wejdzDoMarkera)
[ Dodano : 2014-09-29, 18:54 ]
Chwilkę pomyślałem, posprawdzałem z kolegą i okazuje się, że "buguje" się tak jeśli w pracy jest kilka osób (wystarczy że 2). Macie jakiś pomysł?
Wysłany: 2014-09-29, 18:04
Artysta Lua, Lua, Czekolada
Wiek: 24 Na forum: 3246 dni Posty: 240
Nick w MP: Artysta/Koojot
Piwa : 1427
Spróbuj tak.
function wejdzDoMarkera(hitElement,matchingDimension)
if getElementData(source,"Biegnij") == true then
if hitElement == getLocalPlayer() then
if not isPedInVehicle(hitElement) then
setTimer(setElementFrozen,450,1,hitElement,true)
setTimer(setPedAnimation,451,1,hitElement,"GRAFFITI","spraycan_fire",9000,true,false,true)
toggleControl("forwards",false)
toggleControl("backwards",false)
destroyElement(source)
setTimer(function()
setElementFrozen(hitElement,false)
localPlayer = getLocalPlayer()
triggerServerEvent("dajKase",localPlayer, 11)
outputChatBox("Dostałeś 11 PLN za odmalowanie budynku.")
setPedAnimation(hitElement,false)
toggleControl("forwards",true)
toggleControl("backwards",true)
end, 9000, 1)
end
end
end
end
addEventHandler("onClientMarkerHit",getRootElement(),wejdzDoMarkera)
Podpis
Something is coming..
Wysłany: 2014-09-30, 14:58
Dixers No-Life
Wiek: 23 Na forum: 3092 dni Posty: 551
Nick w MP: Dixers
Piwa : 411
Artysta , nie działa. Dalej pojawia się outputChatBox x2, ale teraz nawet nie daje kasy.
[ Dodano : 2014-09-30, 16:05 ]
db3 :
[ Dodano : 2014-09-30, 16:07 ]
S-side:
addEvent("dajKase", true)
addEventHandler("dajKase", getRootElement(), function(gracz, kasa)
givePlayerMoney(gracz,kasa)
end
)
function funkcja()
restartResource(getThisResource())
for k,v in ipairs(getElementsByType("player")) do
setElementFrozen(v,false)
toggleControl(v,"forwards",true)
toggleControl(v,"backwards",true)
setPedAnimation(v,false)
end
end
setTimer(funkcja,60000 * 3,0)
Wysłany: 2014-09-30, 16:22
TheTroll Pan Majster
Wiek: 35 Na forum: 3544 dni Posty: 219
Nick w MP: TheTroll
Piwa : 1023
Proszę
Kod: function wejdzDoMarkera(hitElement,matchingDimension)
if getElementData(source,"Biegnij") == true then
if hitElement == getLocalPlayer() then
if not isPedInVehicle(hitElement) then
setTimer(setElementFrozen,450,1,hitElement,true)
setTimer(setPedAnimation,451,1,hitElement,"GRAFFITI","spraycan_fire",9000,true,false,true)
toggleControl("forwards",false)
toggleControl("backwards",false)
destroyElement(source)
setTimer(function()
setElementFrozen(hitElement,false)
localPlayer = getLocalPlayer()
triggerServerEvent("dajKase",localPlayer, localPlayer, 11)
outputChatBox("Dostałeś 11 PLN za odmalowanie budynku.")
setPedAnimation(hitElement,false)
toggleControl("forwards",true)
toggleControl("backwards",true)
end, 9000, 1)
end
end
end
end
addEventHandler("onClientMarkerHit",getRootElement(),wejdzDoMarkera)
Wysłany: 2014-09-30, 16:56
Artysta Lua, Lua, Czekolada
Wiek: 24 Na forum: 3246 dni Posty: 240
Nick w MP: Artysta/Koojot
Piwa : 1427
Spróbuj jeszcze tak.
server
addEvent("dajKase", true)
addEventHandler("dajKase", getRootElement(), function( kasa)
givePlayerMoney(source,kasa)
end
)
Podpis
Something is coming..
Wysłany: 2014-09-30, 18:48
Dixers No-Life
Wiek: 23 Na forum: 3092 dni Posty: 551
Nick w MP: Dixers
Piwa : 411
Artysta , kasę daje.
TheTroll , nadal wyskakuje x5
[ Dodano : 2014-09-30, 20:16 ]
db3 nie ma. Tera dostaje kase potrójnie, nawet jak jestem sam w pracy.
Wysłany: 2014-10-01, 14:40
PolskiSebek12 Programista
Wiek: 25 Na forum: 3126 dni Posty: 343
Nick w MP: CrosRoad95
Piwa : 3731
powinno zadziałać
function wejdzDoMarkera(hitElement,matchingDimension)
if getElementData(source,"Biegnij") == true then
if hitElement == getLocalPlayer() then
if not isPedInVehicle(hitElement) then
setTimer(setElementFrozen,450,1,hitElement,true)
setTimer(setPedAnimation,451,1,hitElement,"GRAFFITI","spraycan_fire",9000,true,false,true)
toggleControl("forwards",false)
toggleControl("backwards",false)
destroyElement(source)
setTimer(function()
if getElementData(hitElement,"Dostalkase") == false then
setElementFrozen(hitElement,false)
triggerServerEvent("dajKase",root,hitElement, 11)
outputChatBox("Dostałeś 11 PLN za odmalowanie budynku.")
setElementData(hitElement,"Dostalkase",true)
setTimer(function()
setElementData(hitElement,"Dostalkase",false)
end, 1000, 1)
setPedAnimation(hitElement,false)
toggleControl("forwards",true)
toggleControl("backwards",true)
end
end, 9000, 1)
end
end
end
end
addEventHandler("onClientMarkerHit",root,wejdzDoMarkera)
Wysłany: 2014-10-01, 16:46
Dixers No-Life
Wiek: 23 Na forum: 3092 dni Posty: 551
Nick w MP: Dixers
Piwa : 411
Okej działa. Dzięki, można zamykać. Leci
Tagi: dlaczego :: daje :: hajs :: kilka :: razy?
Anonymous
Na forum: 245 dni
Posty: 1
Anonymous Koniecznie zajrzyj na: